-

فروشگاه رفاه هم به دلیل رعایت نکردن حجاب پلمپ شد! + عکس

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان اعلام کرده است که مسئولان و نیروهای حراست فروشگاه‌ها و سایر اماکن ارائه دهنده خدمات، به شرع و قانون مکلف هستند به منکران و عاملان بدرفتار در محیط خدمت پاسخگویی کرده و از آن‌ها تذکر لسانی صادر کنند. در صورت عدم رعایت این مسئولیت، با آن‌ها به موجب قوانین و مقررات برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان توضیح داده که پلمپ یکی از شعب فروشگاه رفاه در این شهر به منظور حمایت از آمران به معروف صورت گرفته و با هدف اجرای سیاست‌های حجاب و عفاف بوده است. در این رابطه، مهدی بخشی بیان کرده است که یکی از مشتریان فروشگاه رفاه در شهر کرمان، براساس وظیفه شرعی و قانونی خود، با شاهد شدن منکر در فروشگاه، اقدام به تذکر لسانی نمود. متأسفانه، نیروهای حراست و پرسنل فروشگاه به جای پاسخگویی به این تذکر، مشتری را از فروشگاه اخراج کردند و در برخورد با همسر و کودک کوچک او نیز تصرفات نامناسبی انجام دادند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان یادآور شد: به محض اطلاع از این موضوع، دستور بررسی لازم و فوری صادر شد و پس از تائید این موضوع از سوی بازپرس ویژه، دستور پلمب و تعقیب صادر شد.

وی تاکید کرد: متصدیان و مجموعه حراست فروشگاه‌ها و اماکنی که به هر نحو ارائه خدمت می‌کنند، شرعا و قانونا مکلفند از آمران به معروف و ناهیان از منکر که در چارچوب قانون به‌صورت لسانی تذکر می‌دهند، حمایت کنند، در غیر اینصورت وفق مقررات با آن‌ها برخورد خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین