-

مجموعه فونت های فارسی {شامل بهترین و پرکاربردترین فونت ها} را یکجا داشته باشید

مجموعه فونت های فارسی {شامل بهترین و پرکاربردترین فونت ها} را یکجا داشته باشید

دانلود فونت

دانلود فونت مناسب همیشه یک مسئاله مهم برای طراحان سایت و طراحان گرافیک عزیز بوده است. یافتن و انتخاب فونت های کم‌یاب برای طراحان بسیار مهم است. از این رو فروشگاه فونت گراپیک با دارا بودن انواع دسته بندی فونت ها { فونت فارسی ، فونت لوگوتایپ ، فونت انگلیسی ، فونت عربی ، فونت‌های مناسب وب و موبایل و کلی دسته بندی فونت های دیگر } و همچنین مجموعه فونت های فارسی کار را برای این عزیزان راحت کرده است. این فونت‌ها از گرافیک و طراحی بسیار زیبایی برخوردار هستند. در ادامه برخی از این فونت ها را برای شما توضیح خواهیم داد، با ما همراه باشید.

مجموعه فونت های فارسی

مجموعه فونت های فارسی

خرید تکی انواع فونت ها از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست و داشتن مجموعه فونت های که کلیه فونت های موردنیاز و پرکاربرد را یکجا داشته باشد بسیار لذت بخش هستش که در انواع طراحی ها بتوان از آن استفاده کرد و نیاز به جستجو مکرر برای یک فونت رو از بین ببره ،فروشگاه فونت گراپیک این نیاز رو برای طراحان مرتفع کرده و کلیه فونت های کاربردی را در قالب مجموعه فونت ها عرضه کرده که با قیمتی بسیار مقرون به صرفه می توانید آن را تهیه نمایید.

دانلود طرح لایه باز

این طرح هابه جهت لایه باز بودن و قابلیت تغییر در متن ها و تصاویر و هرآنچه که در طرح به کار برده شده بسیار مورد استقبال و محبوب می باشند،به خصوص در میان طراحان گرافیک و همچنین چاپخانه ها به دلیل سریعتر آماده شدن طرح بسیار کاربردی است.طرح های لایه باز عمدتا توسط یک طراح و با توجه به استفاده زیاد از یک طرح طراحی می شود ،همچنین ممکن است یک طرحی براساس سفارش مشتری طراحی و آماده شود

فروشگاه فونت گراپیک نیز همچون سایت طرح.آی آر نیاز به طرح های لایه باز رو نیز برای طراحان در نظر گرفته و کلی طرح لایه باز نظیر (انواع طرح لایه باز تراکت  ، کارت ویزیت املاک ، کارت ویزیت رستوران ، کارت ویزیت اتومبیل و موتور سیکلت ، کارت ویزیت آرایشی و زیبایی ، کارت ویزیت پوشاک و البسه) و کلی طرح های گرافیکی با کیفیت بسیار بالا طراحی و آماده کرده که میتوانید برای دیدن این طرهای کاربردی از سایت گراپیک دیدن نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*