جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
کد خبر: 102155
تاریخ انتشار: 1402/10/17 10:17

قیمت جدید طلا ، سکه و ارز ۱۷ دی ماه/دلار کاهشی شد

قیمت دلار در نخستین معامله نقدی امروز با حرکت رنج باز شد و نسبت به روز شنبه تغییر قیمت نداشت. روز گذشته اسکناس دلار با کاهش ۴۰ تومانی به کانال پایین‌تر راه یافت و این افت قیمت روند تقاضا را تعدیل کرد.
قیمت جدید طلا ، سکه و ارز ۱۷ دی ماه/دلار کاهشی شد

قیمت دلار در نخستین معامله نقدی امروز با حرکت رنج باز شد و نسبت به روز شنبه تغییر قیمت نداشت. روز گذشته اسکناس دلار با کاهش ۴۰ تومانی به کانال پایین‌تر راه یافت و این افت قیمت روند تقاضا را تعدیل کرد

قیمت دلار در آخرین معامله دیروز نسبت به هفته گذشته با کاهش ۴۰۰ تومانی با قیمت ۵۰ هزار و ۸۵۰ تومان معامله شد. امروز نیز قیمت دلار در محدوده‌های مذکور با تلرانس ۵۰ تومانی نوسان دارد.

این اسکناس که در آخرین روز هفته گذشته متاثر از حادثه تروریستی کرمان به شکل هیجانی رشد قیمت داشت، روز گذشته اثر اخبار را از دست داد. گفتنی است با وجود کاهش قیمت در روز گذشته، دلار همچنان بالای محدوده‌ معاملاتی قبل از رخدادهای کرمان برنگشته است و به نظر می‌رسد محدوده معاملاتی جدید برای اسکناس آمریکایی شکل گرفته است. این در حالی است که روند عرضه و تقاضا نیز در تعادل قرار دارد.

روز شنبه قیمت دلار در بازارهای همسایه کاهش داشت. دلار هرات با کاهش ۳۲۰ تومانی به قیمت ۵۰ هزار و ۴۳۰ تومانی رسید. دلار سلیمانیه با کاهش ۲۳۰ تومانی کانال ۵۱ هزار تومانی را از دست داد و با قیمت ۵۰ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد. درهم امارات با کاهش ۷۰ تومانی کانال ۱۴ هزار تومانی را از دست داد و روی قیمت ۱۳ هزار و ۹۵۰ تومانی ایستاد.درهم امارات با ۲۰ تومان کاهش روی قیمت ۱۴ هزار تومانی ایستاد.

قیمت طلا و سکه امروز برخلاف روز گذشته در تمام قطعات و وزن‌ها با گپ مثبت باز شد. قیمت انواع سکه، رشد‌های ۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومانی دارد. این روند صعودی برخلاف قیمت دلار رخ داده است.

قیمت طلا و سکه امروز با گپ مثبت بازگشایی شد. در لحظه نگارش این گزارش، بازار طلا یکدست افزایشی شد و سکه بهار با رشد ۲۰۰ هزار تومانی بیشترین افزایش قیمت را در قطعات سکه داشت. قیمت در بازار طلا، روز گذشته متاثر از تخلیه هیجان اخبار، کاهشی شد.

گفتنی است در لحظه نگارش این گزارش انس جهانی طلا در تعطیلات پایان هفته قرار دارد و روی رقم ۲۰۴۵ دلاری ثابت است.

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در بازار امروز دو میلیون و ۵۷۸ هزار و ۵۰۰ تومان است که نسبت به آخرین قیمت روز گذشته ۱۰۸ هزار تومان افزایش را تجربه کرده است. قیمت هر مثقال طلای ۱۸ عیار با افزایش ۴۱ هزار تومانی روبرو شده و به قیمت ۱۱ میلیون و ۱۶۹ هزار تومان رسیده است.

قیمت سکه امامی  تا این لحظه افزایش ۱۸۶ هزار تومانی داشت و در لحظه نگارش گزارش، قیمت این قطعه به ۳۰ میلیون و ۲۹۸ هزار تومان رسید. قیمت سکه بهار آزادی با رشد ۲۰۰ هزار تومانی در سطح ۲۶  میلیون و ۹۹۰ هزار تومان قرار گرفت.

منبع:اقتصاد ۱۰۰


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4dwvzd