-
نویسنده<!-- -->:<!-- --> <!-- -->رپورتاژ

تگزاپن چیست؟ خرید تگزاپن بهترین کیفیت

برای اطلاع از بهترین و ارزان ترین قیمت تگزاپن با سود کم با کارشناسان پرهام شیمی در ارتباط باشید.

تگزاپن چیست؟ خرید تگزاپن بهترین کیفیت

تگزاپن یا سدیم لوریل اتر سولفات، ترکیبی نیمه شفاف و متمایل به رنگ سفید یا زرد کم ‌رنگ بوده و می‌توان گفت بوی بسیار ملایمی دارد. تگزاپن حلالیت بسیار بالایی در آب و ترکیبات روغنی داشته و از خصوصیات بارز آن می‌ توان به حلالیت در آب با هر نسبت دلخواه اشاره کرد. تگزاپن در صنایع تولید ترکیبات بهداشتی، دارویی و شوینده به ‌عنوان یکی از اصلی ترین مواد پیش ‌نیاز شناخته می ‌شود‌؛ در واقع شرکت ‌های تولیدی ترکیبات شوینده در جهت افزایش حباب و کف ‌زایی از تگزاپن به‌ عنوان مواد اولیه اصلی استفاده می ‌کنند. در ادامه مطالب بیشتری را درباره این محصول شیمیایی بیان خواهیم کرد. جهت آشنایی با تگزاپن و ویژگی ها آن، مطالعه ادامه این مطالب را از دست ندهید:

تگزاپن چیست

تگزاپن چیست؟بیشتر درباره تگزاپن بدانید


تگزاپن امولسیون، بازدارندگی و مقاومت بسیار بالایی در برابر ترکیبات خوردنده و تجزیه بیولوژیکی دارد و در دو نوع صدفی وN70 تولید می ‌شود. این دو محصول با توجه به تفاوت‌ هایی که در خواص شیمیایی و فیزیکی دارند، در زمینه‌ های گوناگونی مصرف می ‌شوند‌. تگزاپن صدفی دارای خلوص 30 درصدی است و در تولید مواد شوینده غیر شفاف، اسپری‌ ها و ترکیبات معطر، خمیر دندان و... کاربرد دارد. تگزاپن N70 دارای خلوص 70 درصد بوده و در صنایع تولید مواد شوینده شفاف، لوازم ارایشی، صنایع نساجی و... کاربرد بسیار مهمی دارد. تگزاپن در جوامع آلوده امروزی کاربرد بسیار گسترده دیگری نیز دارد که مهم ‌ترین کاربردهای این محصول را می ‌توان در موارد زیر خلاصه نمود:
• تولید انواع روان کننده ها
• در فرایند ساخت و اجرای بتن
• تولید انواع ترکیبات پودری و مایع شوینده
• در صنایع چرم کاری آبکاری قطعات
• تولید ترکیبات پاک‌کننده سطوح شیشه‌ ای و وسایل آشپزخانه

قیمت تگزاپن


امروزه حجم بسیار بالایی از ترکیبات امولسیون تگزاپن تولید و به بازار عرضه می ‌شود. قیمت تگزاپن به مواردی مانند کیفیت ترکیبات اولیه، کیفیت نهایی محصول، خلوص محصول، محل تهیه و خرید، شرکت تولید کننده و... بستگی دارد. روشن است که تهیه عمده این محصول نسبت به خرید جزئی بسیار به صرفه تر خواهد بود. از دیگر موارد بسیار موثر بر قیمت تگزاپن، میزان غلظت و خلوص آن م‌باشد، به عبارتی هر چه تگزاپن خالص ‌تر باشد، هزینه تمام شده آن برای مشتریان بیشتر خواهد بود. برای نمونه قیمت تگزاپن N70 که دارای غلظت ۷۰ درصد است، تقریبا دو برابر قیمت تگزاپن صدفی با غلظت ۳۰ درصد می ‌باشد.
در دنیای امروزی با افزایش آلودگی ‌ها و آلایندگی‌ های شهری؛ تقاضا برای انواع محصولات آرایشی، بهداشتی، خود مراقبتی و... به‌طور چشمگیری افزایش پیدا کرده است؛ بنابراین می توان پیش ‌بینی کرد که قیمت مصرفی تگزاپن در چندین سال آینده به صورت قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

قیمت تگزاپن

فروش تگزاپن


شرکت پرهام شیمی توانایی تولید و عرضه حجم انبوهی از انواع محصولات تگزاپن در بسته ‌بندی های متنوع و با حجم بالا برای صادرات را دارد. تگزاپن در غلظت‌ های 30 و 70 درصد در بازار مصرفی وجود دارد. فروش این محصول در زمینه ‌های صنعتی و خانگی صورت می ‌گیرد. در ادامه توضیحاتی درباره این دو مورد می دهیم:
• فروش تگزاپن برای مصارف صنعتی
حجم عمده تگزاپن تولیدی در سراسر دنیا صرف مقاصد صنعتی شده و در انواع شرکت‌ های تولید کننده ترکیبات بهداشتی و آرایشی مصرف می‌ شود. به عنوان مثال ممکن است شما به‌ عنوان صاحب شرکت تولید کننده ترکیبات شوینده اقدام به خرید عمده تگزاپن در بسته ‌بندی ‌های بزرگ و متنوع کنید. از دیگر مقاصد فروش تگزاپن در زمینه‌ صنعتی می ‌توان موارد زیر را بیان نمود:
1. جهت تولید پاک‌کننده‌ هایی که باتوجه به ویژگی ‌های پوستی و آلرژیک کودکان تولید می ‌شوند.
2. جهت تولید ترکیبات پودری و مایع لباسشویی برای از بین بردن لکه‌ های بسیار کثیف روی لباس‌ ها.
3. استفاده به عنوان تمیز کننده و روان کننده در صنایع نساجی و چرم ‌سازی
4. استفاده از آن در صنایع تولید کننده ترکیبات بهداشتی مانند انواع شامپوهای شفاف و کدر، خمیر دندان و خمیرهای اصلاح ریش بسیار رایج است.
• فروش تگزاپن برای مصارف خانگی
همچنین ممکن است فروش تگزاپن به هدف مصارف خانگی مانند شست ‌‌و شوی فرش‌ صورت گیرد. برای این کار ابتدا محلول رقیق تگزاپن را روی فرش خیس بپاشید، سپس حدود یک ساعت مهلت دهید، در نهایت بعد از خیس خوردن، می ‌توانید فرش را آبکشی کنید.

تگزاپن پودری


تگزاپن پودری یک سدیم لوریل اتر با غلضت بسیار بالا (حدود ۷۰ درصد) است که با نام تگزاپن N70 نیز شناخته می ‌شود. تگزاپن پودری به خوبی در آب حل می شود و ضمن تولید کف فراوان و تسریع فرآیند شست ‌و شو، با سایر افزودنی شیمیایی موجود در ترکیب شوینده سازگار است. از تگزاپن پودری جهت دیسپرس اسپری‌ های خوشبوکننده معطر استفاده می‌ شود. دیگر کاربردهای تگزاپن پودری را می ‌توان در موارد زیر خلاصه نمود:
• تولید پارچه و سایر محصولات نخی در شرکت ‌های نساجی
• استفاده در صنعت چرم سازی جهت پاک نمودن سطوح چرمی از ترکیبات روغنی و چربی
• جهت تولید انواع ترکیبات تمیزکننده شیمیایی و صنعتی
• در تولید ترکیبات خودمراقبتی، دارویی و بهداشتی
• جهت شست ‌‌و شوی خودروها در کارواش
• به‌ عنوان ماده‌ پیش نیاز اصلی در تولید محصولات بهداشتی و آرایشی مثل شامپو، انواع لوسیون های پوست و صورت، مایع ظرفشویی، خمیر دندان، پودر لباسشویی و... کاربرد مهمی دارد.
شرکت پرهام شیمی در سال ‌های اخیر تجربه بسیار درخشانی در تولید انواع ترکیبات پیش نیاز محصولات شوینده و بهداشتی داشته است. ضمن بیان انواع کاربردهای تگزاپن پودری در این یخش مزیت ‌های بسیار مطلوب تگزاپن پودری شرکت پرهام شیمی را برای شما بیان می کنیم:
• تگزاپن پودری با انواع ترکیبات نمکی به خوبی ضخیم می ‌شود.
• این محصول به‌ عنوان سوفاکتانت بسیار قوی شناخته می ‌شود.
• با استفاده از این محصول در ترکیبات شوینده، قدرت پاک کنندگی این ترکیبات به صورت چشم گیری افزایش می ‌یابد.
• این محصول نقش مهمی در فوم ‌سازی داشته و می ‌توان آن را به‌عنوان امولسیفایر قدرتمند شناخت.

از کجا تگزاپن ارزان بخریم؟


اگر به عنوان صاحب شرکت‌‌ های تولیدی ترکیبات شوینده، آرایشی، بهداشتی یا حتی چرم ‌سازی فعالیت می‌ کنید؛ قطعا این سوال ذهن شما را درگیر کرده است که چگونه می توان ضمن تهیه تگزاپن با کیفیت، از هزینه بسیار پایینی برخوردار شد یا به عبارتی چگونه می‌ توان تگزاپن ارزان قیمت تهیه کرد؟
امروزه تگزاپن با غلظت ‌های متفاوتی تولید شده و در صنایعی چون تولید شامپو، صابون‌ های صورت و بدن، انواع کرم‌ ها و لوسیون ‌ها، نساجی، تولید بتن و... کاربرد مهمی دارد. بنابراین تهیه تگزاپن ارزان و به صرفه می‌ تواند هزینه ‌های نهایی تولید و مصرف این محصولات را به صورت چشمگیری کاهش دهد.
امروزه استفاده از ترکیبات تگزاپن با افزایش مصرف محصولات بهداشتی و صنعتی، به صورت چشمگیری افزایش یافته است؛ بنابراین بهتر است تهیه و خرید تگزاپن را از شرکت ‌ها و فروشگاه‌های معتبر انجام دهید؛ زیرا در این صورت ضمن خرید تگزاپن ارزان قیمت، از کیفیت و اصل بودن تضمینی این محصول اطمینان خاطر خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین