جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 17 May 2024
کد خبر: 37343
نویسنده: رپورتاژ
تاریخ انتشار: 1401/12/21 11:35

تولید کننده دستگاه چسب کارتن با ضمانت و قیمت ارزان

دستگاه چسب کارتن یکی از مهم ترین انواع دستگاه های بسته بندی برای بسته بندی نهایی محصولات می باشد.
تولید کننده دستگاه چسب کارتن با ضمانت و قیمت ارزان

دستگاه چسب کارتن یکی از مهم ترین انواع دستگاه های بسته بندی برای بسته بندی نهایی محصولات می باشد. پس از قرار دادن محصول در بسته بندی، دستگاه چسب می تواند بسته به نوع جعبه، بالا و پایین جعبه را بچسباند. دستگاه چسب کارتن در کارگاه های تولیدی با بهره وری بالا استفاده می شود زیرا راندمان کار پس از استفاده بسیار بهبود می یابد. امکان نصب چاپگر جوهر افشان و پیشخوان مقوایی بر روی هر نوع دستگاه چسب کارتن وجود دارد.

دستگاه کارتن چسب اتوماتیک

چسب کارتن اتوماتیک دارای تسمه نقاله است که پس از قرار دادن کارتن روی آن، لبه های کارتن را تا می کند و می چسباند. برخی از انواع دستگاه های کارتن چسب سر و پایین کارتن را همزمان می چسبانند.

دستگاه چسب کارتن دستی

برای مغازه ها و کارگاه های کوچک استفاده می شود. نوار چسب مقوایی دستی وسیله ای کوچک حاوی انواع نوار چسب کاغذی و شیشه ای است که به صورت دستی کشیده و به محصول مورد نظر متصل می شود.

قیمت دستگاه چسب کارتن

با توجه به اینکه این دستگاه در مدل های مختلفی تولید می شود، نسخه دستی این دستگاه کمترین قیمت و کارایی را نسبت به مدل های دیگر دارد. قیمت دستگاه برچسب زن کارتن تحت تاثیر عوامل زیادی از جمله اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک بودن، کیفیت قطعات و قطعات مختلف دستگاه، شرکت یا سازنده دستگاه، وارداتی بودن سیلر کارتن می باشد. یا تولید داخلی از عوامل مهم و تاثیرگذار در قیمت یک دستگاه هستند.

خرید دستگاه چسب زن کارتن

دستگاه چسب زن کارتن یکی از مهم ترین انواع دستگاه های بسته بندی می باشد که آخرین مرحله بسته بندی محصولات را انجام می دهد. پس از قرار دادن محصول در بسته، دستگاه چسب می تواند قسمت های بالایی و پایینی کارتن را با توجه به نوع آن بچسباند.

دستگاه چسب زن کارتن در کارگاه های تولیدی با ظرفیت بالا مورد استفاده قرار می گیرد زیرا پس از استفاده از آن راندمان کار بسیار افزایش می یابد. در انتخاب دستگاه چسب زن کارتن حتما به جنس و کیفیت قطعات به کار رفته در دستگاه و شرکت سازنده آن توجه کنید، حتماً خرید خود را از یک شرکت یا سازنده معتبر و با سابقه در این زمینه انجام داده اید. و اینکه تمامی قطعات و قسمت های مختلف دستگاه با بالاترین کیفیت ممکن ساخته شده باشند تا بتوان مدت زمان بیشتری از دستگاه استفاده کرد. با خرید دستگاهی باکیفیت، هزینه تعمیر یا تعویض دستگاه در دراز مدت کاهش می یابد.

برای مشاهده قیمت و اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه چسب زن کارتن روی لینک زیر کلیک کنید

این لینک

گروه فنی سوپریم خودرو

گروه تاپ ماشین با سالها تجربه در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات صنعتی مورد استفاده در کارخانه های فرآوری مواد غذایی، با بهره گیری از مهندسین و کارشناسان با تجربه در این زمینه، توانایی تولید کارآمدترین دستگاه ها با کیفیت بسیار بالا را دارد و تلاش می کند. برای بهبود هر چه بیشتر خدمات. خود را دارند

در این مجموعه انواع دستگاه های فلافل ساز، دستگاه های چسب کارتن، سرخ کن های صنعتی، دستگاه های صاف کننده بطری، میکسر و آسیاب های صنعتی، نوار نقاله و میزهای حمل و نقل چرخشی با ظرفیت های مختلف تولید می شود تا نیاز کارخانه ها را برطرف کند.

کلیه دستگاه های تولید شده در این مجموعه و قطعات به کار رفته در آنها با بالاترین کیفیت ممکن ساخته شده و دارای دستورالعمل نصب و نگهداری دوره ای و خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر می باشد.

علاوه بر این، با مشاوره رایگان پیش خرید در این مجموعه، قادر خواهید بود با خرید دستگاه های مناسب با ظرفیت تولید کارخانه خود، سرعت تولید و کیفیت خروجی را افزایش دهید و در نتیجه سود بیشتری نصیبتان شود. و عملکرد برای کارخانه

مزایای رقابتی ماشین برتر در ساخت ماشین آلات کارتن سازی

• استفاده از دانش فنی و مهارت های عملکردی تکنسین های مجرب

• استفاده از ورق فولادی 304، 306 و ورق فولادی ST14، ST37، ST52

• تجهیز دستگاه ها به الکتروموتور و گیربکس موتوژن ساخت چین، ترکیه و ایتالیا.

• طراحی و ساخت دستگاه ها در سایزهای مختلف، قدرت و کارایی به سفارش مشتری.

• نصب، راه اندازی و آموزش اپراتورها در سراسر کشور توسط پرسنل مجرب

• عرضه محصولات تولیدی با 1 سال گارانتی تعویض بدون قید و شرط.

ویژگی های بهترین ماشین های ماشین سازی

• استحکام کافی برای هدایت مقوا و چسب

• قدرت بار استاتیکی و دینامیکی

• تنظیم آسان اندازه برای بسته های مختلف

• مقاوم در برابر خوردگی، زنگ زدگی و فرسایش ناشی از برخورد قطعات

• دستورالعمل های واضح برای نگهداری دوره ای دستگاه ها در هر شیفت کاری

 


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4vqwpb