جمعه 10 فروردین 1403 - 29 Mar 2024
کد خبر: 38050
نویسنده: رپورتاژ
تاریخ انتشار: 1402/01/06 16:02

قاب افتخارات آروا؛ تندیس رضایتمندی مشتری، برند برتر و نشان ملی کیفیت

شرکت آروا به عنوان بزرگترین تولید کننده ابزار در کشور، در سال 1401 علاوه بر کسب تندیس رضایتمندی مشتریان، موفق به کسب نشان ملی کیفیت و برند برتر سال نیز شد.
قاب افتخارات آروا؛ تندیس رضایتمندی مشتری، برند برتر و نشان ملی کیفیت

 بلند پروازی و در حال رشد بودن از اهداف مهم در آروا می باشد که برای تحقق این اهداف کارخانه ای وسیع احداث نمودیم و برای تولید ملی از ماشین آلات مدرن و پیشرفته استفاده می کنیم. آروا با هدف اشتغالزایی و کارآفرینی و همچنین بومی سازی صنعت ابزار، تمام اقدامات لازم را انجام داده واست.

در همین راستا واحد کنترل کیفیت و آزمایشگاه مرجع کارخانه آروا کیفیت محصولات را تضمین می نمایند تا محصولات تولیدی با کیفیتی به دست مصرف کننده برسد.

آروا با هدف تولید محصولات باکیفیت گام برداشته و دریافت جوایز، نشان و تندیس ها الویت اول این شرکت نبوده و تولیدات خود را بر این مبنا پایه ریزی نکرده است. اما با توجه به اینکه آروا تنها تولید کننده واقعی اینورتر های جوشکاری و ابزارآلات در ایران است و نیاز مشتریان را همواره برآورده است و متناسب با نیاز آنها محصولات را تولید می کند، مورد توجه مردم و مسئولان قرار گرفته و در طول این سالها مورد تقدیر و تشکر قرار گرفته است.

کسب تندیس رضایتمندی مشتری

یکی از اهداف مهم در آروا ارائه خدمات و پشتیبانی از محصولات و ارائه گارانتی های بلند مدت است تا خریداران بدون دغدغه از ابزارآلات در کارهای مختلف با دقت و کیفیت بالایی استفاده کنند. به همین منظور طی سالهای 1399 و 1401 دو بار تندیس رضایتمندی مشتری به آروا اهدا شده است. محمد امین مصلائی پور مدیر عامل شرکت آروا همواره روی این موضوع که بهترین خدمات و محصول با کیفیت به دست مشتری برسد تاکید دارد.

دریافت تندیس برند برتر سال

تندیس برند برتر سال

در ادامه موفقیت های آروا در سال 1401 شرکت آروا به عنوان برند برتر در حوزه ابزارآلات شناخته شد. شرکت آروا به عنوان بزرگترین تولید کننده اینورترهای جوشکاری سالهاست که محصولات با کیفیت و مناسبی را تولید و به بازار عرضه می کند و از همان روز های نخست تولید با این هدف فعالیت های خود را شروع کرد که یک محصول با کیفیت و دارای استاندارد را به مشتریان ارائه دهد. این رویکرد از مهم ترین و کلیدی ترین اهداف در شرکت آروا می باشد و ارائه بهترین محصول و خدمات به مشتریان دارای اهمیت بالایی می باشد.

کسب تندیس برند ملی

کسب تندیس برند ملی توسط شرکت آروا

دومین اجـلاس سـراسـری برند ملی، اعتماد ملی با رویکرد تجلیل از سـر آمـدان اقتصـاد ایـران با بهره گیری از همکاری دانشگاه ها، سازمان ها، مراکز و موسسات علمی و تحقیقاتی کشور به عنوان بزرگترین رویداد ملی در تاریخ ۲۱دی ماه ۱۴۰۱در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد و از شرکت آروا به عنوان برند ملی در جهت تولیدات ملی با کیفیت بالا و منطبق با استاندارد های جهانی تقدیر شد. طی مراسمی لوح زرین این دوره از اجلاس به آقای امین مصلایی مدیرعامل آروا اهدا شد.

دریافت نشان ملی کیفیت

شرکت آروا یکی از برند های فعال در حوزه ابزار است که در حوزه های مختلفی انواع ابزار جوشکاری و برش، برقی و شارژی، دستی، ابزار های بادی، موتوری و بنزینی  و ... را در سبد کالایی خود دارد و همواره این ابزار ها را با بهترین کیفیت در کارخانه خود تولید می کند و افراد متخصص و با دانش فنی بر نحوه تولید آنها نظارت دارند. شعار آروا ابزار موفقیت نیز در همین راستا نام گذاری شده است. 

بکارگیری قطعات و اجزا منطبق با استاندارد های جهانی و همچنین اجرای فرآیند کنترل کیفیت و تضمین کیفیت در کارخانه آروا و همچنین برنامه های دقیق و منظم تولید، افتخاری دیگر برای آروا به همراه داشت. همچنین علاوه بر دریافت نشان ملی، شرکت آروا عضو انجمن ملی کیفیت نیز شد.

بلند پروازی و در حال رشد بودن

با توجه به کسب افتخارات و تندیس های مختلف در طول این سالها هیچ گاه در حرکت در مسیر رشد و توسعه باز نخواهیم ایستاد و در مسیر موفقیت با استواری بیشتر گام بر خواهیم داشت و اهداف بلند پروازی خود را جامع عمل خواهیم پوشاند. یکی از اهداف و چشم اندازهای آروا در ادامه راه عمق زدن به تولید است که در همین راستا خط تولید آرمیچر و بُرد الکترونیکی و تولید برد اینورتر نیز در کارخانه وسیع آروا راه اندازی شده است تا شعار تولید ملی و بومی سازی در ایران را تحقق بخشیم.

از دیگر افتخارات آروا احداث و راه اندازی آزمایشگاه مرجع در کارخانه است که تمامی پارامتر ها و شاخص های استاندارد را کنترل می کند. ما در آروا همواره در تلاش هستیم تا محصولات با کیفیت تضمین شده را در اختیار مشتریان قرار دهیم و با گارانتی ها بلند مدت، کیفیت تمامی محصولات آروا را تضمین کنیم. علاوه بر اینها از شاخصه های اندازه گیری مانند کنترل کیفیت و استاندارد سازی قطعات برای ساخت اینورتر های جوشکاری و ابزارهای برقی و شارژی استفاده می کنیم تا کیفیت محصولات تولیدی را تضمین کنیم.

 

 


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/27dnq6