شنبه 01 اردیبهشت 1403 - 20 Apr 2024
کد خبر: 40483
نویسنده: رپورتاز
تاریخ انتشار: 1402/02/20 06:52

خرید دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف با تضمین فروش!!!

از کسب و کارهای صنعتی خانگی چه می دانید؟ با فرایند تولید سفره یکبار مصرف چقدر آشنا هستید؟ یکی از پرسودترین دستگاه های صنعتی خانگی، دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف است.
خرید دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف با تضمین فروش!!!

از کسب و کارهای صنعتی خانگی چه می دانید؟ با فرایند تولید سفره یکبار مصرف چقدر آشنا هستید؟ یکی از پرسودترین دستگاه های صنعتی خانگی، دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف است. این دستگاه با قابلیت تولید انواع سفره یکبار مصرف با ویژگی های متنوع و در ابعاد گوناگون به یکی از ماشین آلات پرمصرف و پرتقاضا در بازار تبدیل شده است. سفره یکبارمصرف در سال های اخیر به جزء جدانشدنی زندگی مردم تبدیل شده است و یکی از رایج ترین کالاهای ضروری در بازار است.

اگر تصمیم به راه اندازی یک بیزینس کم دردسر و پرسود در فضای کم و با سرمایه اندک را دارید، ادامه این مطلب به عنوان راهنمای کامل خرید دستگاه رول به رول سفره همه نکاتی که باید بدانید را به شما خواهد گفت.


 

ویژگی های دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف

با دستگاه رول به رول سفره می توانید یک خط تولید سفره یکبارمصرف راه اندازی کنید و در مدت زمان کوتاه به سود قابل توجه دست پیدا کنید. این دستگاه قابلیت کار کردن با برق تکفاز خانگی را داراست و با کمترین نیروی انسانی و اوپراتور فعالیت می کند.

دستگاه رول به رول سفره یکبارمصرف در دو نوع تک رول و دو رول طراحی و تولید شده که در سرعت و حجم تولید سفره و برخی ویژگی های دیگر با هم تفاوت دارند. دستگاه رول به رول نوع دو رول از سرعت تولید بالاتری برخوردار است و در میزان فضای مورد نیاز و عملکرد با دستگاه تک رول متفاوت است. همانطور که از نام آن پیداست دستگاه دو رول همزمان قابلیت پیچیدن دو رول سفره را دارد و این سرعت عمل کار را بالاتر می برد.

به طور کلی با مقایسه عملکرد دو دستگاه می توان نتیجه گرفت دستگاه دو رول گزینه ای مفیدتر و کارآمدتر برای تولید سفره و بسته بندی آن محسوب می شود و بازدهی مناسب تری دارد.


 

قیمت دستگاه رول سفره یکبارمصرف

با توجه به ویژگی های متفاوت انواع دستگاه رول کن سفره و عملکرد هر یک، طبعا قیمت دستگاه ها متفاوت است. عوامل بسیاری از جمله سرعت تولید، قابلیت پرفراژ سفره، میزان برق مصرفی، کیفیت ساخت و قطعات دستگاه و سایر عوامل اینچنینی روی قیمت دستگاه رول سفره یکبارمصرف تاثیرگذارند.

سایت dastgahsofre.ir ارائه دهنده انواع دستگاه تولید سفره به شما راهنمایی های لازم در زمینه خرید دستگاه و راه اندازی خط تولید سفره را خواهد داد. برای اطلاع از قیمت دستگاه رول سفره و جزییات عملکرد هر دستگاه می توانید با کارشناسان سایت dastgahsofre.ir در تماس باشید.

 

خط تولید سفره یکبارمصرف

تولید سفره یکبارمصرف خانگی اگرچه فرایند پیچیده ای ندارد اما مراحل مختلف و مجزایی را شامل می شود که در هر مرحله از ماشین آلات و دستگاه های مخصوص برای هدفی مشخص استفاده می شود. در ادامه مراحل تولید سفره یکبارمصرف و دستگاه های مورد نیاز در هر مرحله را خواهید دید:

* دستگاه میکس مواد اولیه

* دستگاه توید سفره یا نایلون

* دستگاه جرقه گیر

* دستگاه چاپ

* دستگاه پرفراژ

* دستگاه رول کن سفره

* دستگاه بسته بندی سفره

شما کارآفرینان و متقاضیان راه اندازی خط تولید سفره می توانید با خرید هر یک از دستگاه ها تنها اقدام به انجام بخشی از فرایند تولید سفره کرده و در بخش رول کردن سفره، بسته بندی سفره یا سایر بخش ها فعالیت کنید.

درآمد دستگاه رول کن سفره یکبارمصرف به گونه ای ست که سود حاصل از آن می تواند هزینه خرید دستگاه را پس از گذشت مدت زمان کوتاه جبران کرده و درآمد قابل توجهی برای شما به ارمغان آورد. شما می توانید در فضایی نه چندان بزرگ و با استفاده از برق تکفاز خانگی دستگاه مورد نظر را راه اندازی کرده و با کمترین نیروی انسانی مورد نیاز کسب درآمد کنید.


 

صفر تا صد دستگاه رول به رول سفره

کاربرد دستگاه رول سفره یکبارمصرف در رول کردن سفره تولید شده به دور رول های مقوایی ست. این عملیات رول کردن تا رسیدن سفره به وزن معین ادامه می یابد و پس از آن سفره آماده و از دستگاه خارج می شود و برای مرحله ی بسته بندی آماده می شود.

دستگاه رول کن سفره یکبارمصرف یکی از بهترین ماشین آلات صنعتی خانگی برای رول کردن انواع پلاستیک،نایلون، سفره و کیسه زباله است که با توجه به کاربرد گسترده و مفید می تواند کسب و کار پر رونقی برای شما رقم بزند.

دستگاه رول به رول سفره یکبار مصرف خانگی ارائه شده در سایت dastgahsofre.ir با دقت و سرعت چشمگیر قادر به تولید حجم قابل توجهی از سفره در هر شیفت کاری ست که میزان سودآوری بالایی در میان دستگاه های صنعتی خانگی دارد. برای اطلاع از شرایط فروش دستگاه رول به رول سفره یکبارمصرف از نمایندگان سایت dastgahsofre.ir در بخش فروش راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

درآمد دستگاه رول سفره

با نگاهی اجمالی به بازار می توان دریافت سفره یکبارمصرف و انواع محصولات نایلونی یکبارمصرف از رایج ترین و پرمصرف ترین کالاهای زندگی روزمره هستند و افراد با سلیقه ها و شرایط مختلف در مکان های مختلف استفاده از این محصولات را به سایر جایگزین ها ترجیح می دهند. علت محبوبیت سفره یکبارمصرف استفاده ی راحت از آن، سبکی، راحتی و عدم نیاز به تمیز کردن و در دسترس بودن آن است. بنابراین پیدا کردن بازار این محصولات کار دشواری نیست و نیاز به بازاریابی پیچیده و زمان بری ندارد.

این امر یکی از بزرگترین مزایای تولید سفره یکبار مصرف است چرا که هر بیزینسی برای سودآوری مطلوب نیاز به شناسایی بازار هدف و برنامه ریزی فروش دارد و در این حوزه تولید سفره یکبارمصرف امتیازات برجسته ای را از آن خود کرده است.

خرید دستگاه رول به رول سفره

سایت dastgahsofre.ir برجسته ترین ارائه دهنده ماشین آلات صنعتی و خانگی در ایران آماده ارائه مشاوره و راهنمایی های لازم در زمینه راه اندازی کسب و کار تولید سفره است و بهترین دستگاه های مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید سفره را در اختار شما قرار خواهد داد.

برای اطلاع از دستگاه تولید سفره یا دستگاه رول به رول سفره شغلی پرسود در منزل و بهترین شرایط فروش دستگاه رول کن سفره با کارشناسان سایت dastgahsofre.ir تماس بگیرید.

 

برچسب ها : دستگاه بسته بندی,خط تولید,کسب و کار,مشاغل خانگی,سفره


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3kopga