شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
کد خبر: 102159
تاریخ انتشار: 1402/10/17 10:25

وقتی بذر امید در دل جامعه ورزش کاشته شد

درد و دل های خانواده ورزش با رییس سازمان برنامه و بودجه خروجی مثبتی برای ورزشی ها داشت.

درد و دل های خانواده ورزش با رییس سازمان برنامه و بودجه خروجی مثبتی برای ورزشی ها داشت.

روسای فدراسیون های ورزشی و تنی چند از قهرمانان بزرگ هفته گذشته در جلسه با داود منظور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشوردر خصوص مشکلات ورزش و ضرورت مسائل مالی در راستای پیشبرد اهداف قهرمانی صحبت کردند.

وقتی بذر امید در دل جامعه ورزش کاشته شد

در پایان این نشست دوستانه صحبت های داود منظور به قدری مثبت و امیدواری کننده بود که گویا بذر امید در دل جامعه ورزش کاشته شد.

در ادامه واکنش چند تن از روسای فدراسیونها پس از این نشست را از زیر نظر میگذرانید:

وقتی بذر امید در دل جامعه ورزش کاشته شد

*دبیر: از برگزاری این جلسه مثبت تشکر می کنم

علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی گفت: جلسه بسیار خوبی با رییس سازمان برنامه و بودجه بود چون مسئولان بهتر متوجه شدند که مشکلات ورزش چیست و نسبت به خیلی از مسائل روشن‌تر شدند.

وی افزود: رییس سازمان برنامه وبودجه خیلی با صبر به نکات ما گوش کرد و انصافا کار سختی است که دو ساعت و نیم فقط گوش کنی و نکته برداری کنی. ممنونم که این جلسه را برگزار کردند و امیدوارم لایحه ای که در هیات دولت درباره بودجه تصویب می شود به سود ورزش کشور باشد.

*داوری: این نشست برای فدراسیونها حیاتی بود

جواد داوری رییس فدراسیون بسکتبال اظهار داشت: این جلسه برای فدراسیون‌ها حیاتی بود چون یک رشته برای موفقیت و تحقق برنامه ها نیاز به سرمایه و بودجه دارد. مشکلات مالیاتی و تامین ارز برای سفرها از دیگر موضوعاتی بود که به آن پرداخته شد.

وقتی بذر امید در دل جامعه ورزش کاشته شد

*ساعی: جلسه امیدواری کننده ای داشتیم

رییس فدراسیون تکواندو گفت: معمولا ورزشی ها برای جلسه با مسئولان کشور پا پیش میگذارند تا در خصوص بودجه و مشکلات حرف بزنند اما اینبار این کار برعکس اتفاق افتاد. جلسه بسیار خوب و امیدوارکننده ای بود و انشالله چونه ورزش بزرگتر از قبل خواهد شد.

وقتی بذر امید در دل جامعه ورزش کاشته شد

*تاج: تمام صحبت ها درخصوص حمایت از ورزش بود

رییس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: جلسه خوبی را با برگزار کردیم.آقای منظور در این جلسه صحبت‌های خوبی را مطرح  کردند.تمام صحبت‌های ما در این جلسه در حوزه ورزش این بود که چونه ورزش را سبک گرفته اند که انشاالله این اتفاق درست خواهد شد. رییس سازمان برنامه و بودجه اطلاعات خوبی داشتند و همین که حرف‌های مدیران ورزشی را شنیدند، اتفاق خوبی بود.

به گزارش برنا ، هیچ یک از قهرمانان و روسای فدراسیونها با ناراحتی و گلایه مندی این جلسه را ترک نکردند و با این شرایط باید امیدوار بود که با حمایت های دولت روزهای خوبی در انتظار ورزش کشور خواهد بود.

منبع:برنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3kxy7v