جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 03 May 2024
کد خبر: 98139
تاریخ انتشار: 1402/09/12 07:40

گل‌محمدی: جذب مربی کوبایی قدم مثبتی است/ تمرینات تیم امید به‌زودی آغاز می‌شود

سرپرست تیم بوکس امید ایران، گفت: جذب مربی کوبایی برای تیم ملی بزرگسالان اقدام مثبتی است و هدف همه باید کسب سهمیه المپیک پاریس باشد.
گل‌محمدی: جذب مربی کوبایی قدم مثبتی است/ تمرینات تیم امید به‌زودی آغاز می‌شود

عیسی گل‌محمدیدرخصوص ذب مربی خارجی برای تیم ملی بوکس اظهار داشت: برنامه‌های فدراسیون در حالی اجرایی شدن است. یکی از وعده‌های رئیس فدراسیون، جذب مربی خوب کوبایی بود که خوشبختانه علنی شد.
وی افزود: فدراسیون طبق برنامه حرکت می‌کند. تشکیل تیم امید که چند سالی تعطیل بود اجرایی شد و مسابقات انتخابی برگزار گردید. این تیم با کادرفنی قوی کار می کند تا مکملی برای تیم ملی بزرگسالان باشد.
گل‌محمدی با بیان اینکه تاکنون بیش از سه میلیارد از بدهی‌های فدراسیون که از ریاست قبلی باقی مانده بود پرداخت شده و فدراسیون دیگر بدهی ندارد، عنوان کرد: تلاش همه این است تا تیم ملی قدرتمندی داشته باشیم تا با ترکیب خوب در ایتالیا و تایلند حضور یابیم و به سهمیه المپیک برسیم.
 وی در خصوص تیم امید نیز، گفت: اردوی تیم امید نیز تا 10 روز دیگر در تهران آغاز می شود تا برای مسابقات آسیایی و جهانی این رده سنی آماده شویم.
سرپرست تیم امید بیان کرد: گام به گام پیش می‌رویم و فکر می‌کنم علاوه بر مسئولان فدراسیون، تمامی جامعه بوکس باید محتد بوده و با قدرت تمام کارها را پیش ببرند تا بوکس ایران به اهدافش دست یابد.

منبع:برنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2olzmq