شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
کد خبر: 97587
تاریخ انتشار: 1402/09/01 10:17

برزگر: حیف است گرایی در المپیک نباشد

سرمربی سابق تیم ملی کشتی به محرومیت سنگین فرنگی کار تیم ملی واکنش نشان داد.
برزگر: حیف است گرایی در المپیک نباشد

منصور برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درخصوص مراسم تجلیل از مدال آوران کشتی اظهار کرد: بدون شک تجلیل از قهرمانان باعث می‌شود که جوانان ما امید بیشتری بگیرند و با انگیزه‌‌تر در مسابقات حاضر شوند.

وی در واکنش به حضور پیشکسوتان کشتی در مراسم تقدیر هم گفت: از قدیم گفتند اگر خواستید یک ورزشکار را از بین ببرید گذشته او را پاک کنید. جوان‌ترهای ما وقتی این شرایط را ببینند این امید را خواهند داشت که در آینده ، عمل گذشته آنها گُم نخواهد شد و همیشه حضور بزرگترها میتوانند به جوانها روحیه دهد.

سرمربی سابق تیم ملی کشتی در ادامه با اشاره به حضور وزیر ورزش و جوانان در این مراسم عنوان کرد: واقعا جای تشکر دارد که وزیر ورزش تا این اندازه به ورزشکاران توجه دارد. او واقعا به تمام موارد آگاه است. خوشحالیم که چنین کارشناسی را به عنوان وزیر در کنار ورزش داریم. امیدوارم که دولت هم حمایت کند تا هاشمی هم بتواند به آن اهدافی که دارد برسد.

برزگر در پایان درخصوص محرومیت محمدعلی گرایی گفت: واقعا متاسفم که چنین اتفاقی برای او رخ داده است. امیدوارم مسئولان بررسی کنند و مشکل برطرف شود چون گرایی در این صورت المپیک را هم از دست می‌دهد و حیف است که این اتفاق رخ دهد.

برزگر در پایان گفت: کشتی می تواند در المپیک به داد ورزش ایران برسد و فقط باید از این رشته حمایت شود تا بچه ها بتوانند توانایی خود را در بزرگترین رویداد ورزشی دنیا نشان دهند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2olayq