یک‌شنبه 09 اردیبهشت 1403 - 28 Apr 2024
کد خبر: 99814
تاریخ انتشار: 1402/10/10 09:00

کاظمی‌پور: ملیکا محمدی الگو و افتخار برای سایر بانوان ورزشکار است

معاون توسعه ورزش بانوان گفت: ملیکا محمدی آینده و میهن خودش را به عنوان آخرین میعادگاه حرفه‌ای‌اش در سن ۲۳ سالگی تشخیص داد و به وطن رجعت کرد. این اراده و این تشخیص از او واقعا مایه افتخار و الگو قرار گرفتن برای سایر ورزشکاران است.
کاظمی‌پور: ملیکا محمدی الگو و افتخار برای سایر بانوان ورزشکار است

 مریم کاظمی‌پور در مراسم وداع با ملیکا محمدی، ملی‌پوش تیم ملی فوتبال زنان کشورمان گفت: این دختر آینده و میهن خودش را به عنوان آخرین میعادگاه حرفه‌ای‌اش در سن 23 سالگی تشخیص داد و به وطن رجعت کرد. حادثه اسفناک و تلخی رخ داد که منجر به از دست دادن یکی از ارزشمندترین ورزشکار بانوی ایرانی شد. این اراده و این تشخیص از او واقعا مایه افتخار و الگو قرار گرفتن برای سایر ورزشکاران است. احترام به پرچم و چیزی که به در قلب او به نام ایران می‌تپید، وجود داشت.

او ادامه داد: طی صحبتی که هفته گذشته با مادر ملیکا داشتم، این جمله را به من گفتند که ملیکا که هر بار پیراهن تیم ملی را می‌پوشید، می‌گفت انگار دارم پرواز می‌کنم و قلبم طور دیگری می‌تپد. این نشان می‌دهد که این دختر در این سن به چه بلوغ شخصیتی نسبت به آن چیزی که در وطن خود به دنبال آن می‌گردد، رسیده است. این اتفاق در ایام و سرزمینی رخ می‌دهد که روزی حاج قاسم سلیمانی، همه دختران ایران را دختران خودش می‌داند. امیدوار هستیم که روحش شاد باشد و در پناه ایزد منان، در بهشت قرین، همنشین با مادر سادات باشد.

کاظمی‌پور تاکید کرد: این بدرقه‌ خوب در تاریخ ورزش ایران نوشته شد که چقدر ورزشکاران ایرانی نسبت به هم‌نوعان خودشان علاقه دارند و وفادار هستند. این را می‌خواهم در منش و بصیرت خودتان الگو قرار دهید و اتفاقی که ملیکا به بهترین شکل رقم زد را سرمشق ایامی قرار دهیم که کار حرفه‌ای در ورزش ادامه دارد. از فدراسیون فوتبال و ریاست این فدراسیون تشکر می‌کنم که مقدمات برگزاری این مراسم را به بهترین نحو مدیریت کردند. از همه کسانی زحمت کشیدند و همراهی کردند، تشکر می‌کنم و امیدوارم دیگر شاهد چنین حادثه‌ای تلخی در ورزش کشور نباشیم.

منبع:برنا


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3nl6xv