دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 20 May 2024
کد خبر: 12949
تاریخ انتشار: 1400/12/18 12:37
در گفت‌وگوی مدیرعامل شرکت صبانور با صمت مطرح شد:

کیفیت اولویت ماست

شرکت صبانور جزو ۱۰ شرکت نخست کشور در تولید سنگ آهن و بزرگ‌ترین تولیدکننده این ماده معدنی در غرب کشور بوده و در دو استان همدان و کردستان مشغول فعالیت جدی است.

فعالیت اصلی این شرکت در حوزه معادن سنگ آهن بوده که طبق پروژه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای در دست اجرا است و شرکت تکمیل زنجیره ارزش را تا مرحله فعالیت صنعتی و فرآوری ماده معدنی سنگ آهن تا تولید کنسانتره و گندله در دست اجرا دارد.
با توجه به حضور موفق شرکت صبانور در ششمین همایش ملی کیفیت، در این شماره صمت گفت‌وگوی کوتاهی را با محمد کلانتری مدیرعامل این شرکت انجام داده‌ایم که شرح آن را در ادامه می‌خوانید:


فعالیت شرکت در چه زمینه‌هایی است و چه نوع محصول یا خدماتی را در اختیار گروه مشتریان خود قرار می‌دهد؟
شرکت صبانور در این سال‌ها در زمینه تولید فرآورده‌های سنگ آهن شامل سنگ آهن دانه بندی، کنسانتره آهن و گندله فعالیت داشته است. در این سال‌ها تمام تلاش صبانور برای ارائه بهترین کیفیت محصولات بوده و تلاش‌های جدی و مثبتی را در این زمینه انجام داده است.
در چند سال اخیر چه اقدامات و دستاوردهایی در جهت ارتقای کیفیت محصولات و خدمات سازمان خود داشته‌اید؟
ما در سال‌های گذشته توانسته‌ایم گواهی تایید صلاحیت سازمان ملی استاندارد ایران ۱۷۰۲۵ نسخه ۲۰۱۷ را برای شرکت فولاد صبانور کسبب کنیم. علاوه بر این برای ایجاد کیفیت مطلوب و مورد نیاز محصولات، اقدام به تامین تجهیزات تخصصی در این زمینه کرده‌ایم. همچنین ما برای برخورداری از کیفیت مطلوب در تولیدات خود اقدام به جذب نیروی انسانی متخصص در حوزه کیفیت کرده‌ایم و پایش‌های مستمر را نیز در این زمینه همچنان ادامه دارد.

نگاه و منشور سازمان خود را به کیفیت محصولات و خدمات و همچنین مشتری‌مداری بیان کنید.
شرکت صبانور با چشم‌انداز افزایش هرچه بیشتر کیفیت محصولات خود در راستای کسب رضایت مشتریان که شامل تولیدکنندگان فولاد در کشور هستند گام بر می‌دارد. به علاوه، همواره اهداف کیفی در برنامه‌های تولید و فروش محصولات این شرکت منطبق با نیاز مشتریان، همواره از اولویت‌های جدی مجموعه مجموعه بوده است.
تاثیر فرآیند ارزیابی همایش ملی کیفیت در ارتقای کیفیت سازمانی و بهبود وضعیت شرکت را چگونه تحلیل می‌کنید؟
بدون شک برگزاری چنین همایش‌هایی در کشور و استقبال شرکت‌های مختلف از آن می‌تواند کمک قابل توجهی به شناخت نقاط مثبت و منفی کیفی سازمان‌های مختلف باشد. این موضوع باعث می‌شود که تلاش این سازمان‌ها در جهت رفع نقاط ضعف در دستور کار آنها قرار گیرد و همچنین بهبود و تقویت نقاط قوت مورد توجه بیشتر آنها قرار گیرد. حضور شرکت صبانور نیز در این همایش در جهت تحقق همین اهداف بوده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/36drz4