-

ساعت کاری ادارات تغییر کرد

با توجه به لزوم مدیریت مصرف برق در کشور، ساعت پایان کار کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان (به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند) از روز یکشنبه تا پنجشنبه (۲۸ مرداد تا یکم شهریور) از ساعت 6 تا ۱۱ است.

ساعت کاری ادارات تغییر کرد
استانداری مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پایان کار ادارات و بانک‌های استان تا پایان هفته، ساعت ۱۱ تعیین شده است.
در این اطلاعیه که نسخه‌ای از آن روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: با توجه به لزوم مدیریت مصرف برق در کشور، ساعت پایان کار کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان (به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند) از روز یکشنبه تا پنجشنبه (۲۸ مرداد تا یکم شهریور) ساعت ۱۱ است.
در این اطلاعیه آمده است: فعالیت کارکنان شاغل در بانک‌ها و بیمه‌های استان بعد از ساعت مذکور با نظر شورای هماهنگی ذی‌ربط است.
 این اطلاعیه اضافه کرده است: پایگاه‌های انتقال خون و نیز مراکز اهدای خون در سطح استان مشمول کاهش ساعت نبوده و مطابق برنامه عادی به فعالیت خود ادامه می‌دهند و فعالیت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان اعم از دولتی و غیر دولتی و کارکنان شاغل در مراکز درمانی و بهداشتی استان با تشخیص مدیر واحد ذی‌ربط است.

در این اطلاعیه گفته شده است: انتظار می‌رود عموم مشترکین برق، همراهی لازم را به‌منظور مدیریت مصرف انرژی به‌ویژه در ساعات پیک مصرف داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین