یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403 - 05 May 2024
کد خبر: 16667
تاریخ انتشار: 1401/02/30 23:46

محصولات فروشگاه نوین تندیس

کلمه فروشگاه در رابطه با محصولاتی که به صورت سفارشی ساخته می شوند شاید کمی نامانوس باشد. زیرا در فروشگاه معمولا افراد محصولاتی که توسط تولید کننده گان یا خدماتی که از قبل آماده شده است را سفارش می دهند و هر آنچه که در سایت دیده اند را بدون کم و کاست تحویل می گیرند.

 

فروشگاه نوین تندیس

اما در مورد محصولاتی که نیاز به تغییر و اختصاصی سازی دارند مانند تندیس، لوح تقدیر، بج سینه، صندوق پیشنهادات چطور؟

آیا می توان آنها را سفارش داد و همانگونه که در عکس آن در سایت نوین تندیس هست؛ تحویل بگیریم؟ به شما می گوییم بله

ما با ترکیب خلاقانه فروش اختصاصی و فروشگاهی به فروشگاه هدایای تشریفاتی نوین تندیس رسیده ایم. تا بتوانیم گستره بزرگتری از این بازار را در دست بگیریم و همچنین سطح توقع مشتریانمان را در سرعت و کیفیت بالا ببریم.

ما در فروشگاه نوین تندیس چه چیزی ارایه می دهیم؟

با شتاب گرفتن سرعت انجام کارها در این زمانه و اصل هماهنگی با روند روز ما بر آن شدیم تا از قالب سنتی تولید تندیس و محصولات مشابه تشریفاتی به روشی مدرن و با کیفیت برسیم تا بتوانیم در زمان بسیار کم کارهای نفیس تولید کنیم.

شما در فروشگاه نوین تندیس می توانید تندیس های نفیس برنزی را که زمان آماده سازی آنها به حداقل بیست روز می رسد ظرف 48 ساعت و با لوگو و متن اختصاصی رویداد خود تحویل بگیرید.

می توانید لوح های تقدیر نفیس چوبی را که آماده سازی یکصد عدد آن یک ماه طول می کشد در 48 ساعت تحویل بگیرید.

همچنین بسیاری از محصولات متنوع ما را با طراحی خاص توسط که طراحان خوش ذوق آماده شده است در مدت کوتاهی در شهر خود تحویل بگیرید.

حتما به فروشگاه نوین تندیس سر بزنید و برای مشاوره با همکاران ما چه از طریق شبکه های اجتماعی و چه تماس تلفنی ارتباط برقرار کنید. مشتاقانه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد. 

 

 

تندیس آماده

در مبحث تندیس اولین چیزی که به ذهن شما خطور می کند مفهوم یکتا در کلیت طرح تندیس است؛ یعنی با دیدن یک تندیس شما باید به مفهوم و پیام خاص آن پی ببرید و آن تندیس بتواند به صورت خاص موضوع رویداد و هویت گیرنده آن را افشا نماید.

تندیس های جایزه یا تندیس های جشنواره از مواد گوناگونی ساخته می شوند ماند برنز، سرب، چوب، آکریلیک، کریستال، رزین و غیره که هر کدام از این مواد تشکیل دهنده تندیس با فرآیند مخصوص خود ساخته می شود.

ما در نوین تندیس برای انتخاب متریال یک تندیس به میزان بودجه سفارش دهنده و زمان آماده سازی آن توجه می کنیم و با در نظر گرفتن موضوع جشنواره و همایش مربوطه اقدام به طراحی آ« تندیس می کنیم.

اما یک نکته مهم در روش های قدیمی همکاران تندیس ساز ما وجود دارد که به تعداد سفارش مشتری تازه شروع به طراحی و سپس انتخاب جنس و پس از آن تولید تندیس می نمایند که در بسیاری از مواقع و در زمان کم با این روش می توان با متریال های محدودی مانند پلکسی گلاس تندیس را ساخت و در زمان کم با حک یا چاپ ارایه کرد. البته در تیراژ بالا هم باز مشکل دو چندان می شود.

اما ما در نوین تندیس راه چاره ای داریم.

ما تندیس های مناسب و خاصی را با متریال های مختلف مانند چوب، آکریلیک، و برنز با مناسبت های مختلف آماده کرده ایم و در تعداد قابل قبولی به صورت جنرال و بدون نوشته و لوگو نگهداری می کنیم.

به محض سفارش تندیس مورد نظر مشتری از سایت فروشگاه نوین تندیس ، طراحان ما با استفاده از لوگو، متن و نام اشخاص مورد نظر، آن تندیس آماده را اختصاصی سازی می کنند و به مشتری ارایه می دهند و پس از تایید طرح کار با چاپ مستقیم و یا حک لیزر با پلاک اختصاصی آماده می گردد و حتی تا 48 ساعت به دست مشتری می رسد.

 

 

لوح تقدیر خام

لوح تقدیری در جعبه ای چرمی با رنگ ماهگونی یا گردویی که یک پلاک نوشته بر روی آن قرار دارد و با امضای مدیر مجموعه مزین شده است. تقدیر از افراد یا شرکت های منتخب، باید برای هر کدام یک متن اختصاصی نوشته شود.

جدای طراحی نوشته و جایگذاری کلمات مناسب و حتی تصاویر و لوگوهای مختلف که بر روی پلاک لوح حک یا چاپ می شود و مختص آن سفارش می باشد؛ بقیه اجزای یک لوح تقدیر چوبی، چرمی یا جیر می تواند از قبل آماده شده باشد.

با این روش و از قبل آماده سازی جعبه لوح و صفحه داخلی آن می توان به انتخاب مشتری تنوع بخشید تا بتواند پلاک اختصاصی خود را بر روی هریک از لوح های خام نوین تندیس امتحان کند و با سلیقه خود یکی را انتخاب کند.

ما در نوین تندیس لوح هایی از جنس چوب با روکش جیر داریم که در ابعاد کارگیر پلاک آ5 (15 در 20) پلاک آ4 (20 در 30) و آ6 (10 در 15) آماده کرده ایم که البته قطع پلاک آ5 پرفروش ترین آنها است. روکش جیر لوح ها هم در دو رنگ پر فروش سرمه ای و زرشکی در دسترس می باشد.

نوع دیگر لوح های خام آماده، لوح چوبی چرمین است که یک لوح چوبی با حاشیه منبت کاری شده و رنگ زیبا (ماهگونی و گردویی) داخل جعبه چوبی با روکش چرم و هم رنگ لوح قرار می گیرد. این لوح جزو محصولات نفیس نوین تندیس می باشد و خواهان زیادی دارد. شما هم با دیدن ان حتما تعدادی سفارش خواهید داد.

یکی دیگر از لوح های آماده ما لوح چوبی تخت است که تقریبا باریک ترین ضخامت را در نوع خود دارد و با پوشش رنگ قهوه ای و پلاک چوبی داخلی منبت کاری شده جلوه بی نظیری به آن بخشیده است.

برای نوشته اختصاصی هم می توانید از پلاک لمینیت در رنگهای طلایی و نقره ای استفاده کنید و با چاپ مستقیم تمام رنگ یک لوح تقدیر زیبا و منحصر به فرد از ما تحویل بگیرید.  

استند محصول

هر محصولی برای ارایه به مشتریان و دیده شدن در فروشگاه نیاز به جایگاهی دارد. هرچه جایگاه بهتری داشته باشد فروش بیشتری دارد و به قول معروف مشتری بیشتر دستش به آن می رود. حالا برای داشتن جایگاه بهتر چه چیزهایی لازم است.

اول اینکه جلوی چشم مشتری باشد یعنی با یک نظر به دید او بیاید دوم اینکه در قفسه مناسبی باشد تا زودتر پیدا شود و سوم اینکه جلوتر از محصولات مشابه خود در معرض دید قرار بگیرد.

آیا همه محصولات را می توان با این خصوصیات در دید رس قرار داد؛ البته که نه ....

پس راهکار چیست؟

بعضی از تولید کننده گان و وارد کننده گان محصول که دید تبلیغاتی بهتری دارند از استند برای ارایه محصولات خود استفاده می کنند. استند های محصولات از تنوع زیادی برخوردارند و به محصولاتی که داخل آنها قرار می گیرند جلوه دو چندان می دهند. همچنین استندهای محصول در اول ردیف محصولات قرار می گیرند و با جلوه های چاپی و نور می توانند نظر مشتریان را جلب کنند. ما در نوین تندیس استند هایی را تولید می کنیم که از جنس ام دی اف و پلکسی گلاس تهیه می گردند.

استندهای کتاب، بروشور، کاتالوگ، لوازم التحریر، استند فروشگاهی کوچک و بزرگ، هولدر، هنگر، فلایر و بسیاری دیگر از انواع استند را در نوین تندیس طراحی و تولید می کنیم.

یکی دیگر از استندهای تولیدی ما استند آرایشی است که برای تست و نمایش محصولات آرایشی کاربرد دارد و جزو تخصصی ترین استند های موجود می باشد و به علت تنوع زیاد محصولات آرایشی و نیاز به زیبایی و چشم نوازی استند باید از طراحی کاملا اختصاصی و حرفه ای و نورپردازی زیبا استفاده گردد. استند های آرایشی را می توان به انواع رومیزی، پایه دار، آرشیپل (DISPLAY) تقسیم بندی کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4v5lan