شنبه 08 اردیبهشت 1403 - 27 Apr 2024
کد خبر: 105179
تاریخ انتشار: 1402/12/08 07:47

قانون معادن با حضور بخش خصوصی اصلاح شد

عزت‌اله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: قانون معادن با حضور حداکثری بخش خصوصی اصلاح شد و از کمیسیون صنایع و معادن برای هیات مدیره ارسال شد.
قانون معادن با حضور بخش خصوصی اصلاح شد

دومین کنفرانس تخصصی استیل پرایس هشتم اسفند ماه (۲۷ فوریه ۲۰۲۴) از ساعت ۸/۳۰ تا ۱۶ به میزبانی هتل پارسیان استقلال تهران برگزار می شود.

این دوره از کنفرانس تخصصی استیل پرایس با موضوع «اکتشاف ذخایر معدنی؛ فرصت ها و چالش‌ها» و با محوریت روش های نوین اکتشاف برگزار می شود.

در حاشیه این کنفرانس تخصصی، نمایشگاه جانبی برای ارائه خدمات شرکت های اکتشافی، فنی مهندسی و مشاور برپا خواهد شد.

عزت‌اله اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در دومین کنفرانس تخصصی استیل پرایس گفت: قانون معادن با حضور حداکثری بخش خصوصی اصلاح شد و از کمیسیون صنایع و معادن برای هیات مدیره ارسال شد. اگر نکاتی از سوی بخش خصوصی وجود دارد همچنان این قانون قابل اصلاح است.

اکبری تالارپشتی تاکید کرد: در برنامه هفتم توسعه ۸.۵ درصد برای بخش صنعت، ۱۳ درصد برای بخش معدن و ۲۳ درصد برای بخش تجارت رشد دیده شده است و این رشد تنها با حضور بخش خصوصی امکان‌پذیر است. همکاری با بخش خصوصی قطعا سودآوری برای دولت به همراه خواهد داشت. نگاه ما این است که در قراردادهای بخش خصوصی و دولتی حضور شرکت‌های دانش‌بنیان پررنگ‌تر باشد. کارها باید علمی و عملیاتی و با نگاه به تحولات جهانی اجرا شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4dwood