شنبه 22 اردیبهشت 1403 - 11 May 2024
کد خبر: 8400
تاریخ انتشار: 1400/09/27 14:05

زغال لیمو مرغوب: دخان شاپ

زغال لیمو از انواع زغال هایی است که دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و مصارف گوناگونی دارند. این زغال دارای ویژگی‌ های بسیار خوبی می باشد که موجب شده بسیار مورد استفاده قرار گیرد. فروشگاه دخان شاپ یکی از عرضه کنندگان مستقیم انواع زغال از قبیل زغال لیمو در کشورمان است که با در نظر گرفتن قیمت زغال لیمو بسیار مناسب ، این محصول را در تنوع بالا به شما عرضه می دارد.

زغال لیمو سفره خانه ای (کنده)

ویژگی زغال لیمو

ذغال لیمو دارای ویژگی‌ های بسیار خوبی است که در ادامه به برخی از این نکات اشاره خواهیم کرد:

  • حرارت بالا
  • دوام بالا
  • خاکستر کم
  • سرخ شدن سریع
  • دیر خاموش شدن
  • نداشتن جرقه در زمان سوختن

زغال لیمو از چوب درختان مرکبات به دست می‌آید که این درختان شامل نارنج، پرتقال و لیمو می باشد. انواع زغال لیمو سوختی آرام و یکنواخت دارند و همین موجب دوام بالای آن و کیفیت این زغال می باشد.

مدت روشن بودن ذغال لیمو بسیار بیشتر از سایر زغال ها بوده و سوختی بدون جرقه دارد و می تواند مدت زمان زیادی را بسوزد و در واقع دوام و ماندگاری این ذغال بالا می باشند همچنین این زغال گازهای سمی را در حد بسیار کم از خود متصاعد می کند. دخان شاپ مفتخر است که انواع ذغال های باکیفیت از قبیل زغال لیمو را به دست مشتریانش می رساند که این ذغال ها از بهترین شاخه های درختان به تولید رسیده و با درجه کیفی بسیار بالایی عرضه می گردد.

فروش زغال لیمو مرغوب

زغال لیمو مرغوب توسط دوخان شاپ به شما ارائه می گردد. این ذغال یکی از با کیفیت ترین زغال هایی است که برای پخت و پز و سایر مصارف می توان از آن استفاده کرد.

روش تشخیص زغال لیمو مرغوب

برای این که بتوانید زغال نیمه خوب را از سایر زغالها تشخیص دهید نکاتی وجود دارد که می توانید با استفاده از این نکات زغال خوب را انتخاب کنید.

زغال لیمو مرغوب، سیاه و براق می باشد.همچنین برای تولید این نوع ذغال از فشار حرارت بالایی استفاده شده که دلیل آن بالا بردن کیفیت زغال می باشد.

زغال لیمو خوب و مرغوب باید شعله را در خودش نگه دارد و به سرعت خاموش نشود و همچنین دارای دوام بالایی باشد.برای خرید انواع زغال ها از جمله زغال لیمو با قیمت ارزان به سایت دخان شاپ مراجعه فرمایید و خرید خود را به قیمت عمده انجام دهید.

روش تولید ذغال لیمو

روش تولید ذغال لیمو معمولاً به دو روش سنتی و صنعتی انجام میگیرد.که در ادامه به آن اشاره می کنیم:

  1. روش سنتی تولید زغال لیمو

در روش سنتی برای تولید ذغال لیمو،  چوب ها را در داخل کوره ای می ریزند و این کوره در بسته بوده و با آتش زدن چوب ها ، زغال دست می‌آید و این ذغال پس از جمع‌آوری مورد استفاده قرار می گیرد.

  1. روش صنعتی تولید زغال لیمو

 در تولید زغال لیمو با روش صنعتی، چوب ها در کوره های صنعتی سوزانده می‌شوند که این کوره ها چهار جداره ای هستند و حرارت بالایی را در خود نگه می دارند همچنین کوره های صنعتی سیستم قطران گیر دارند.

فروش انواع زغال لیمو برای مصارف گوناگون و با کیفیت عالی توسط فروشگاه دخان شاپ ارائه شده و شما با خرید از این مجموعه می توانید تجربه یک خرید خوب و مطمئن را داشته باشید.

زغال لیمو سکه ای چیست؟

 زغال لیمو در ابعاد و اندازه های مختلفی در بازار ارائه می‌ شود که برای مصارف مختلف بتوان از آن استفاده کرد. زغال لیمو سکه ای یکی از انواع رایج ذغال های لیمو است که به صورت مکعب های کوچک بوده و این نام برای آن در نظر گرفته شده است و این زغال فروش بالایی را به خود اختصاص داده است . قیمت زغال لیمو سکه ای با توجه به نوع چوب مورد استفاده در آن و کیفیتش ، همچنین مراکز ارائه دهنده ی آن ، متفاوت می‌باشد.

ذغال لیمو جهرم چیست؟

 همان‌طور که گفته شد زغال لیمو در انواع مختلفی به تولید رسیده و در بازار ارائه می‌شود ، یکی از انواع زغال های لیمو، ذغال لیمو جهرم می باشد که از با کیفیت ترین نوع زغال بوده و مصارف زیادی دارد. زغال لیمو جهرم با قیمت‌های مختلفی در کشورمان ارائه می‌شود و تنها برخی از فروشندگان آن را در مجموعه خود قرار می‌دهند، که فروشگاه دخان چاپ یکی از مراکز ارائه دهنده ذغال لیمو جهرم میباشد که در جهت پاسخگویی به نیاز مشتریانش ، این محصول را در مجموعه خود در نظر گرفته است. در دخان شاپ انواع ذغال سفید، ذغال کبابی، ذغال لیمو ،زغال چینی، زغال مصری و غیره به فروش می رسد. بنابراین این مرکز، مجموعه ای کامل از محصولات متنوع است و شما با خرید از دخان شاپ، خریدی مطمئن را تجربه می کنید.

خرید اینترنتی زغال لیمو

 زغال لیمو توسط مراکز مختلفی در کشورمان ارائه می‌شود که محصولات هر یک از این مراکز ، دارای سطح کیفی و قیمت متفاوت است.

خرید زغال باید با دقت بالایی انجام گیرد زیرا هرچه زغالها کیفیت بالاتری داشته باشند ، کارایی بهتری را برای ما خواهند داشت بنابراین خرید از مراکز معتبر به شما پیشنهاد می شود تا از نظر کیفیت و دوام زغال ها اطمینان حاصل نمایید.فروشگاه دخان شاپ از عرضه کنندگان انواع زغال از جمله زغال لیمو، زغال سفید، زغال کبابی، زغال چینی و مصری و غیره می باشد.امروزه افراد زیادی ترجیح می دهند که خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهند و بتوانند خرید راحتی را داشته باشند اما باید توجه داشته باشید که حتما از فروشگاه های معتبر خرید خود را انجام دهید و در خرید تان دقت کافی را داشته باشید.

فروشگاه دخان شاپ همواره در جهت خدمات دهی بهتر به مشتریان شرکت تلاش نموده و از خوشنام ترین و معتبرترین مراکز ارائه دهنده انواع زغال ها می باشد.جهت خرید انواع زغال با کیفیت و مرغوب به سایت دخان شاپ مراجعه کنید.همچنین برای اطلاعات بیشتر درباره محصولات و خرید آن ها با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. هدف این مجموعه جلب رضایت مشتریانش است.

فروش زغال لیمو مرغوب و با کیفیت

 کارخانه های متعددی در کشورمان در زمینه تولید و صادرات زغال فعالیت دارند و هر یک از این کارخانه ها روشهای تولید زغال را به صورت های متفاوتی اجرا می نمایند که در نتیجه آن تولید زغال ها و با کیفیت مختلف خواهد بود.اما یک ذغال لیموی خوب دارای ویژگی هایی است که می توان آن را از میان ذغال های بی کیفیت تشخیص داد.

 زغال در نوع با کیفیت بدون بوی بد و گاز بوده و سردرد نمی آورد. زغال لیمو مرغوب خاکستر بسیار کمی خواهد داشت و دارای سوخت بادوام و یکنواخت خواهد بود. همچنین زغال با کیفیت حرارت بالایی داشته و بدون جرقه می سوزد. ذغال لیمو در نوع مرغوب بدون استفاده از مواد شیمیایی به تولید می‌ رسد و بدون صمغ می‌باشد. این ذغال دود نمی کند و همچنین به سرعت خاموش نمی شود.

ذغال لیمو قلمی

فروش زغال لیمو فشرده

 زغال لیمو فشرده از انواع باکیفیت ‌ترین ذغال ها بوده و این نوع زغال بسیار مرغوب میباشد و زغال لیمو فشرده با استفاده از چوب های مختلفی با توجه به شرایط آب و هوایی به تولید می‌رسد.

برای خرید انواع زغال های با کیفیت و ارزان قیمت به فروشگاه اینترنتی دخان شاپ مراجعه نمایید و خرید خود را به راحتی انجام دهید همین‌طور در صورت نیاز به مشاوره و ثبت سفارش با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

https://2khanshop.com/


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/45vvq3