یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403 - 19 May 2024
کد خبر: 109864
تاریخ انتشار: 1403/02/19 18:34

پرسودترین خط تولیدهای ارزان در ایران

پرسودترین خط تولیدهای ارزان در ایران

 

در سال‌های اخیر، راه اندازی خط تولیدهای ارزان و پرسود خانگی در ایران رونق فراوانی پیدا کرده‌اند و استفاده از دستگاه‌های صنعتی کوچک برای ایجاد شغل و درآمد در منزل، در حال گسترش است. شاید شما هم به دلایل متفاوت اقتصادی یا شخصی به فکر راه‌اندازی کسب و کاری ارزان و پرسود، افتاده باشید. یکی از اولین و مهم‌ترین موضوعاتی که پس از اندیشیدن به راه‌‎اندازی یک کسب‌وکار به ذهن ما می‌رسد، میزان سرمایه اولیه مورد نیاز است. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که راه‌اندازی یک خط تولید با سرمایه کم امکان‌پذیر نیست. اما از آن‌جایی که مسائل همیشه آن‌طور که ما تصور می‌کنیم نیست، بهتر است یادآوری کنیم که با گسترش روز افزون صنعت و گسترش مشاغل خانگی، امکان راه‌اندازی خط تولید با 120 میلیون تومان وجود دارد که جزء خط تولیدهای ارزان و پربازده در ایران به شمار می‌رود.

در این مقاله فرصت‌های مناسب برای راه اندازی 10 خط تولید پرسود و ارزان در ایران را بررسی می‌کنیم. برای آشنایی و کسب اطلاعات بیش‌تر در مورد معرفی انواع خط تولید خانگی تا پایان مقاله همراه ما باشید.

1. راه اندازی خط تولید میوه خشک (چیپس میوه)

میوه خشک یا چیپس میوه، یک خوراکی محبوب بین ما ایرانیان است که همیشه به روش‌های متفاوت صنعتی و سنتی سعی در تولید آن‌ها وجود داشته است. با توجه به این‌که تهیه میوه خشک به روش سنتی، منجر به تولید محصولاتی می‌شوند که زیاد بهداشتی نیستند، بهتر است برای داشتن محصولاتی بهداشتی این کار به یک روش صنعتی انجام شود. به این منظور، می‌توان با تهیه ابزارآلات و تجهیزات صنعتی مناسب، خط تولید میوه خشک را به شکلی ارزان، سودده و خانگی راه‌اندازی کرد. توجه داشته باشید که چون میوه خشک در دسته مواد غذایی قرار می‌گیرد، قبل از شروع به کار، مجوزهای لازم را که شامل، مجوز تولید یا پروانه بهداشتی کارگاهی، مجوز بسته‌بندی و... است را دریافت نمایید.

2. راه‌اندازی خط تولید دستمال کاغذی

خط تولید دستمال کاغذی

دستمال کاغذی یک کالای مصرفی است که با افزایش تمایل مردم به رعایت بهداشت در سال‌های اخیر، تقاضا برای آن، روز به روز، در حال افزایش است. یکی از مشاغل پرسود خانگی که با سرمایه‌ای معقول قابل راه‌اندازی است، راه‌اندازی خط تولید دستمال کاغذی است. در صورت خرید دستگاه‌های تولید دستمال کاغذی از شرکت‌های معتبر، نیازی به اخذ مجوزهای بهداشت، تولید و... وجود ندارد. چرا که با خرید دستگاه از این شرکت‌ها، نماینده آن شرکت محسوب می‌شوید و مجوزهای لازم برای مشاغل تولیدی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

3. راه‌اندازی خط تولید سفره یک‌بار مصرف

سفره یک‌بار مصرف یک کالای مصرفی است که با توجه به افزایش سرعت زندگی و تمایل انسان‌ها به استفاده از کالاهای یک‌بار مصرف، تبدیل به کالایی پرطرفدار شده است که در انواع مکان‌ها و موقعیت‌های گوناگون از قبیل مهمانی‌ها، رستوران‌ها، منازل و... مورد استفاده قرار می‌گیرند. با تهیه دستگاه‌های تولید سفره یک‌بار مصرف از شرکت‌های معتبر و اخذ نمایندگی از آن‌ها می‌توانید یک کسب‌وکار تولیدی ارزان، با سود و بازدهی بالا راه‌اندازی کنید.

4. راه‌اندازی خط تولید و بسته‌بندی چای

چای از دسته کالاهای پر مصرف برای ما ایرانیان است که با راه‌اندازی خط تولید، بسته‌بندی و آماده‌سازی این محصول، می‌توان با رعایت اصول برندینگ و تهیه دستگاه‌های مناسب، سود قابل توجهی از این فعالیت تولیدی به دست آورد.

5. راه‌اندازی خط تولید و بسته‌بندی حبوبات در منزل

با توجه به مصرف زیاد ما ایرانیان از حبوبات در غذاهای متنوع، راه اندازی خط تولید و بسته‌بندی حبوبات در منزل، کاری پرسود و پربازده است. از مزایای راه‌اندازی این خط تولید، می‌توان به ریسک پایین، عدم نیاز به سرمایه اولیه و دانش تخصصی بالا، تنوع بالای محصولات و ساعات کاری منعطف اشاره کرد. این خط تولید با تنوع بالای محصولاتی که دارد، می‌تواند فروش زیادی برای شما به ارمغان بیاورد.

6. راه‌اندازی خط تولید نایلون فروشگاهی

خط تولید نایلون

نایلون‌های فروشگاهی که با نام نایلون‌های دسته‌دار یا رکابی شناخته می‌شوند، یکی دیگر از کالاهای پرمصرفی هستند که در میوه‌فروشی‌ها، فروشگاه‌ها و... به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند و در دسته کالاهای مصرفی پر استفاده قرار می‌گیرند. با راه اندازی خط تولید نایلون فروشگاهی، می‌توان کسب و کاری پر سود راه‌اندازی کرد که برای کالاهای تولید شده از این طریق، مشتری همیشگی و در نتیجه سود پایدار وجود خواهد داشت.

7. راه‌اندازی خط تولید جوراب با دستگاه‌های صنعتی

جوراب یکی از انواع کالاهای مصرفی در زمینه پوشاک است که با هزینه‌ای معقول می‌توان خط تولید خودکار آن را راه‌اندازی کرد. چون جوراب کالایی پرمصرف است، فروش بالایی دارد و می‌توان با اندکی بازاریابی و ایجاد جذابیت در نوع جوراب‌های بافته شده، بازار هدفی از سنین متفاوت به دست آورد و از سود حاصل، برای گسترش خط تولید یا اهداف دیگر استفاده کرد و لذت برد.

8. راه‌اندازی خط تولید کیسه فریزر

کیسه‌های فریزر از آن دسته کالاهای مصرفی هستند که طرفداران زیادی دارند و به دلایل متفاوت از جمله فریز کردن مواد غذایی، مورد استفاده قرار می‌گیرند. خبر خوش این است که شما می‌توانید خط تولید این کالای پراستفاده را با سرمایه‌ای معقول و در فضایی اندک راه‌اندازی کنید و صاحب یک خط تولید ارزان و پردرآمد شوید.

9. راه‌اندازی خط تولید و بسته‌بندی ادویه‌جات

ادویه جات محبوبی مانند فلفل، دارچین، زردچوبه، سماق و... را می‌توان با رعایت اصول بهداشتی، به راحتی در منزل تولید و بسته‌بندی کرد و از این طریق تجارتی پرسود و ارزان داشت که همیشه مشتری برای کالاهای تولید شده آن وجود دارد.

10. راه‌اندازی خط تولید کیسه زباله

کیسه زباله، یک کالای مصرفی است که با توجه به افزایش جمعیت و لزوم رعایت بهداشت در محیط زیست، محل کار و زندگی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. کیسه‌های زباله در سایزهای متنوعی تولید می‌شوند که طیف وسیعی از مشتریان از قبیل ادارات، بیمارستان‌ها، منازل و... را در بر می‌گیرد. با توجه به تقاضای زیادی که برای کیسه‌های زباله وجود دارد، در صورت راه‌اندازی خط تولید آن، می‌توان مشتریان زیادی داشت و سود قابل توجهی به دست آورد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4pwxgo