جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
کد خبر: 12229
تاریخ انتشار: 1400/12/07 15:46

تاثیر طراحی کنسول در تردمیل و ارتقا رضایت کاربر

تردمیل یک وسیله ورزشی محبوب است که امکان پیاده‌روی و دویدن را در یک فضای سر پوشیده مانند خانه و باشگاه‌ را فراهم می‌کند.

تردمیل انواع مختلفی دارد و در دسته بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرد. معمولا این دسته‌ بندی‌ها طبق قدرت و محل استفاده به تردمیل خانگی یا تردمیل باشگاهی یا بر اساس چندکاره یا تک کاره بودن انجام می‌گیرد. تردمیل باشگاهی همانطور که از نامش پیداست، برای استفاده در سالن‌های ورزشی و باشگاه‌ها مناسب‌تر است. قدرت موتور تردمیل باشگاهی بالاتر از تردمیل خانگی است و تحمل وزن آن نیز بیشتر است. بنابراین تعداد افراد بیشتری در باشگاه می‌توانند از آن استفاده کنند. تردمیل خانگی قدرت موتور و تحمل وزن کمتری دارد و برای استفاده در منزل یا حتی محل کار مناسب‌‌تر است. نوع موتور در تردمیل باشگاهی AC و در تردمیل خانگی از نوع DC است. قیمت تردمیل باشگاهی نیز بیشتر از نمونه خانگی است. تا این قسمت تا حدودی به دسته‌بندی تردمیل و مرز بندی دسته‌های مختلف اشاره کردیم اما تردمیل‌ها وجوه تشابهی نیز دارند که معمولا در همگی آنها مشترک است و کنسول یکی از آنها محسوب می‌شود. کنسول در واقع قسمتی است که جلوی کاربر قرار گرفته است و محل نصب مانیتور دستگاه، جای گوشی، جای قمقمه و کلیدهای عملیاتی است.

فروشگاه اینترنتی تردمیل

در واقع کنسول را می‌توان همان رابط کاربری جلوی تردمیل نامید که به عنوان مغز متفکر تردمیل نیز شناخته می‌شود و کلیه فرمان‌های اجرایی و عملیاتی فرد از طریق آن به دستگاه منتقل می‌شود. در واقع کنسول تردمیل یکی از آن مواردی است که امروزه هنگام خرید و فروش تردمیل توجه زیادی به آن می‌شود. امکانات تردمیل همگی از طریق ناحیه کنسول مدیریت می‌شود و دستورات نیز از طریق این قسمت به موتور دستگاه منتقل می‌شود. بنابر‌این طبیعی است که افراد در زمان خرید تردمیل توجه زیادی به کنسول داشته باشند. علاوه بر مدیریت دستگاه از طریق کنسول، طراحی زیبا و استفاده درست از رنگ‌ها نیز در مشتری پسند بودن ناحیه کنسول نقش مهمی دارد. مسلما اجرای فرمان از طریق فشار یک دکمه برای کاربر لذت بخش‌تر خواهد بود تا اینکه با وارد شدن به بخش‌های مختلف تنظیمات را بر روی دستگاه پیاده سازی کند. امروزه حتی بیشتر افراد تمایل دارند تا تردمیلی را خریداری کنند که صفحه نمایش لمسی داشته باشد و مدیریت برنامه‌ها در آن به سادگی انجام ‌شود.

البته باید این نکته را متذکر شویم که هرچه قدر کنسول یک تردمیل امکانات و مزایای بیشتری داشته باشد قیمت تردمیل بالاتر می‌رود. خرید تردمیل با کنسول قوی از این جهت اهمیت دارد که به کاربر این امکان را می‌دهد تا اطلاعات زیادی را از طریق بخش کنسول مشاهده و مدیریت کند. تصور کنید روی تردمیلی در حال پیاده‌روی هستید که کنسول آن جایی برای نگه دارای تلفن همراه دارد. شما دیگر نگران افتادن گوشی از جیب و یا بی پاسخ ماندن تماس‌های ضروریتان نیستید. کنسولی را در نظر بگیرید که محلی برای قرار دادن قمقمه آب در آن تعبیه شده است. در این حالت به راحتی هر زمان که نیاز به نوشیدن مایعات داشته باشید می‌توانید از قمقمه خود استفاده کنید و دیگر نیاز به ترک تردمیل و رها کردن تمرین برای نوشیدن آب نیست. بنابراین بهتر است پیش از خرید تردمیل ابتدا انتظاراتی که از آن دارید مشخص کنید و پس از آن تصمیم درست را بگیرید. پس از مشخص شدن نیازهایتان یک حد بالا و پایین برای قیمت تردمیل در نظر بگیرید و با توجه به آن با سر زدن به سایت و فروشگاه تردمیل آنلاین معتبر اقدام به خرید کنید. در ادامه با هم به بررسی ویژگی‌هایی می‌پردازیم که از طریق کنسول هدایت می‌شوند و به نوعی جزو مزیت‌های خرید و فروش تردمیل به شمار می‌آیند.

گیره ایمنی

گیره ایمنی یکی از مواردی است که امکان فعال سازی آن از طریق کنسول وجود دارد. این قابلیت در هنگام خرید و فروش تردمیل به شدت مورد توجه قرار می‌گیرد. گیره ایمنی وسیله‌ای است که به لباس فرد متصل می‌شود و در صورت بهم خوردن تعادل فرد و جدا شدن گیره، تردمیل به صورت خودکار خاموش می‌شود. این ویژگی کمک می‌کند تا فرد آسیب نبیند و تعادل خود را پیدا کند. نمونه دیگر از چنین قابلیتی دکمه اضطراری است که در صورت فشردن آن نیز تردمیل فورا از حرکت می‌ایستند. این قابلیت نیز از طریق کنسول قابل دسترسی است و یکی از مزیت‌های مهم هنگام خرید ترمیل محسوب می‌شود. سر زدن به یک فروشگاه تردمیل آنلاین می‌تواند برای پاسخ دادن به سوالات شما بسیار مفید باشد و ابهامات شما را رفع کند.

وجود برنامه‌های از پیش تعیین شده ورزشی

وجود برنامه‌های پیش فرض ورزشی بر روی تردمیل این امکان را به کاربر می‌دهد تا بدون نیاز به حضور مربی به راحتی از طریق کنسول برنامه مورد نیاز خود را تنظیم کرده و به ورزش بپردازد. در اکثر این برنامه‌ها میزان کالری، مسافت و زمانی که برای ورزش نیاز دارید از قبل مشخص شده و شما می توانید اطلاعات مفیدی را از طریق نمایشگر در رابطه با نحوه عملکرد خود به دست آورید. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر بهتر است به یک سایت یا فروشگاه تردمیل آنلاین مراجعه کنید و پرسش‌های خود را در زمینه خرید تردمیل خانگی و تردمیل باشگاهی زمینه مطرح کنید.

تنظیم شیب

شیب برقی یکی از موارد مهمی است که امروزه از طریق کنسول تردمیل قابل تنظیم است. این ویژگی در گذشته یا در تردمیل‌ها وجود نداشت یا تنظیم آن به صورت دستی انجام می‌گرفت و نیاز بود تا کاربر برای انجام تنظیمات از دستگاه پیاده شود. وجود این ویژگی هنگام خرید و فروش تردمیل برای خریدار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در یک فروشگاه تردمیل آنلاین معتبر این ویژگی‌ها به صورت کامل به مشتری توضیح داده می‌شود و اطلاعات کاملی در اختیار او قرار می‌گیرد. خرید تردمیل نیاز به یکسری اطلاعات کلی در مورد قیمت تردمیل و یک سری اطلاعات شخصی در مورد ویژگی‌های مد نظر خودتان دارد. لازم است در ابتدا به مشورت و کسب اطلاعات از افراد آگاه بپردازید و پس از آن برای خرید تردمیل اقدام کنید.

خرید آنلاین تردمیل

نمایشگر تردمیل

نمایشگر یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی است که بر روی کنسول تردمیل نصب می‌شود. اطلاعاتی از قبیل سرعت‌، مسافت طی شده، زمان، کالری مصرف شده، ضربان قلب و بسیاری از موارد دیگر از جمله مشخصاتی است که ورزشکار می‌تواند به راحتی بر روی نمایشگر تردمیل مشاهده کند. شاید این سوال برای شما به وجود آمده باشد که چرا لازم است کاربر میزان مسافت طی شده را مشاهده کند؟ یا چه لزومی دارد که بتواند تعداد ضربان قلب را اندازه بگیرد؟ باید گفت که در برخی موارد خاص پزشک به بیمار توصیه می‌کند که روزانه مسافت 5 کیلومتر پیاده‌روی داشته باشد یا ضربان قلب او از میزان مشخصی فراتر نرود تا به قلب او فشار نیاید. در این صورت فرد می‌تواند به صورت لحظه‌ای میزان مسافت و ضربان قلب خود را مشاهده کند و از آن آگاه شود. به همین دلیل است که فروشندگان هنگام فروش تردمیل به وجود نمایشگر قوی تاکید ویژه‌ می‌کنند. در برخی موارد در زمان خرید تردمیل توجه افراد به سمت ویژگی‌های جانبی جلب می‌شود که اهمیت چندانی ندارند و از ویژگی‌های مهم دستگاه تردمیل قافل می شوند. وجود نمایشگر بر قیمت تردمیل اثر گذار است اما همه به نمایشگر حرفه‌ای نیاز ندارند در این حالت با کسب اطلاعات دقیق از یک فروشگاه تردمیل آنلاین معتبر می‌توان نمونه‌ای مناسب با نیاز فرد پیدا و خریداری کرد.

 

https://teredmilonline.com/


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2aevg3