-
کد خبر: 110948
تاریخ انتشار: 1403/03/09 12:07

پرفروش ترین دستگاه تصفیه هوا در بازار ایران

امروزه، به دلیل وجود صنایع مختلف، با چالش‌های جدیدی در زمینه آلودگی هوا روبرو هستیم. اهمیت داشتن هوای پاک و سالم در خانه‌ها و محیط‌های کاری بیش از پیش احساس می‌شود. کیفیت هوایی که تنفس می‌کنیم تاثیر مستقیمی بر سلامتی، رفاه و حتی کارایی ما در زندگی روزمره دارد. در این میان دستگاه‌های تصفیه هوا به عنوان یک راهکار بسیار موثر، نقش مهمی در بهبود کیفیت هوای محیط زندگی ایفا می‌کنند.
پرفروش ترین دستگاه تصفیه هوا در بازار ایران

پرفروش‌ترین دستگاه تصفیه هوا در بازار، نه تنها باید با فیلتر کردن ذرات معلق، آلرژن‌ها و آلاینده‌های مختلف، به بهبود کیفیت هوا کمک کند، بلکه با ارائه فناوری‌های نوین و امکانات هوشمند، تجربه‌ای بی‌نظیر از یک محیط سالم و دلپذیر را برای کاربران فراهم ‌آورد. اما چه عواملی باعث محبوبیت این دستگاه شده است؟ بهترین دستگاه تصفیه هوا چه مارکی است؟ و یک دستگاه خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ پس در ابتدا یک توضیح در خصوص دستگاه های تصفیه هوا داشته باشیم.

دستگاه تصفیه هوا چیست؟

دستگاه تصفیه هوا وسیله‌ای است که برای پاک‌سازی هوای داخلی از آلاینده‌ها، ذرات معلق، آلرژن‌ها، دود، بوها و حتی میکروب‌ها و ویروس‌ها طراحی شده است. این دستگاه با استفاده از فیلترها و فناوری‌های مختلف، هوای محیط را تصفیه کرده و کیفیت هوا را بهبود می‌بخشد. استفاده از دستگاه‌های تصفیه هوا در منازل، محیط‌های کاری، مراکز درمانی و هر جایی که کیفیت هوای پاک اهمیت دارد، معمولا رایج تر است. دستگاه‌های تصفیه هوا از فیلترهای مختلفی جهت بهبود کیفیت هوا بهره می‌برند که عبارتند از:

فیلتر هپا: این فیلترها قادر به حذف بیش از 99.97% ذرات تا اندازه 0.3 میکرون از جمله گرد و غبار، موی حیوانات خانگی و سایر آلرژن‌ها و آلاینده ها هستند.

فیلتر کربن فعال: برای جذب بوها، دود و گازهای شیمیایی مورد استفاده قرار می‌گیرد و باعث مطبوع شدن بوی هوا می‌شود.

فناوری یونیزاسیون: این تکنولوژی با ایجاد یون‌های منفی، ذرات معلق در هوا را جذب و حذف می کند.

فناوری فوتوکاتالیستی و لامپ های UV: با استفاده از نور UV و یک کاتالیزور، ویروس ها، قارچ ها و باکتری ها را غیرفعال و جذب می‌کند.

دستگاه تصفیه هوا

ویژگیهای بهترین دستگاه تصفیه هوا

بهترین دستگاه تصفیه هوا باید از سنسور تشخیص آلودگی هوا و گاز با کیفیتی برخوردار بوده و به صورت هوشمند و خودکار قابلیت کارکرد داشته باشد. استفاده از فیلتر ضدعفونی کننده هوا نیز از ویژگی‌های حیاتی یک دستگاه تصفیه هوا است. برای خرید بهترین دستگاه تصفیه، حتما باید متراژ فضایی که قرار است دستگاه در آن استفاده شود و همچنین بودجه خود را در نظر داشته باشید.

دستگاه‌های تصفیه هوا، بر خلاف دستگاه‌های تهویه مطبوع که بیرون ساختمان نصب می‌شوند و توسط کانال‌های تهویه هوا را جابجا می کنند، در داخل ساختمان قرار می‌گیرند. این دستگاه‌ها به صورت ایستاده و رومیزی در بازار موجود هستند که می‌توانید بر اساس سلیقه و نیاز خود یکی را انتخاب کنید.

قبل از خرید تصفیه هوا این نکات را از دست ندهید:

۱. توان دستگاه

۲. اندازه فضای مورد نیاز

۳. مصرف برق

۴. گارانتی دستگاه

۵. نوع آلودگی محیط

۶. راحتی خرید فیلترها و تامین طولانی مدت آن ها

۷. سرعت فن

8. خدمات پس از فروش

دستگاه تصفیه هوا

دستگاه تصفیه هوای آلماپرایم

دستگاه تصفیه هوای آلماپرایم مدل AP-361 با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، به عنوان یکی از بهترین دستگاه‌های تصفیه هوا برای منازل و محیط اداری در بازار شناخته می‌شود. این دستگاه با داشتن پنج لایه فیلتر مختلف از جمله اولیه (پیش فیلتر)، ضد آلرژی، هپا، کربن فعال، فوتوکاتالیست به همراه لامپ UV و فناوری یونایزر قادر به تصفیه هوا در فضاهایی با متراژ 60 تا 70 متر مربع است.

یکی از ویژگی‌های فوق العاده این دستگاه، استفاده از سنسور هوشمند تشخیص گرد و غبار است که به صورت خودکار تغییرات کیفیت هوای محیط را تشخیص داده و بر اساس آن، میزان فعالیت و دور موتور خود را تنظیم می کند. این ویژگی به کاربر این امکان را می‌دهد تا همواره از بهترین کیفیت هوا در محیط خود لذت ببرد و در عین حال دستگاه به صورت بهینه کار کند.

با توجه به این ویژگی‌ها و عملکرد برجسته، دستگاه تصفیه هوای آلماپرایم مدل AP-361 به عنوان یکی از بهترین و کارآمدترین گزینه‌ها برای تصفیه هوا در منازل محسوب می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/45oqvm