-

قیمت کارتن در بهترین کارخانه کارتن سازی تهران

خرید کارتن از کارخانه های تولید کننده این محصول همواره از لحاظ قیمتی برای مشتری ارزان‌تر و مقرون به صرفه‌تر است. قیمت کارتنی که از واسطه‌ها خریداری مشود به مراتب بالاتر از قیمت کارخانه های کارتن سازی است.

قیمت کارتن در بهترین کارخانه کارتن سازی تهران

همان طور که می دانید قیمت یکی از فاکتورهای مهم و اساسی در خرید کالاهای مختلف می باشد. امروزه با توجه به افزایش قیمت کارتن های بسته بندی، خریداران این محصول باید هزینه های خود را بررسی کنند تا بتوانند محصولات بهتر و با کیفیت تر را با قیمت های مناسب خریداری کنند. عوامل بسیاری در افزایش و یا کاهش قیمت کارتن های بسته بندی تاثیر گذار می باشند که در ادامه مقاله به برخی از آن ها اشاره می کنیم، پس پیشنهاد داریم که تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

قیمت کارتن در بهترین کارخانه کارتن سازی تهران

قیمت کارتن در کارخانه کارتن سازی

قیمت کارتن در کارخانه کارتن سازی یکی دیگر از عواملی است که در هنگام خرید کارتن به آن توجه داشته باشید. امروزه با توجه به دلال هایی که در در بین تولیدکننده و خریدار فعالیت می کنند، قیمت کارتن در بازار بیشتر از قیمت خرید آن از کارخانه های کارتن سازی می باشد. با خرید کارتن به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه های کارتن سازی مانند کارتن سازی فاطر می توانید محصولات مورد نظر خود را با قیمتی کمتر و به صرفه تر از بازار خریداری کنید.

همان طور که پیش تر ذکر کردیم قیمت انواع مختلف کارتن به عوامل متفاوتی بستگی دارد. یکی از عوامل موثر در قیمت گذاری کارتن توسط کارخانه کارتن سازی تعداد لایه های کارتن می باشد. کارتن های بسته بندی در انواع 2، 3، 5 و 7 لایه طراحی و تولید می شوند. برای سفارش کارتن در محدوده غرب تهران و کرج یکی از بهترین گزینه ها، کارتن سازی کرج است که در زمینه تولید انواع کارتن فعالیت میکند

عوامل موثر در قیمت کارتن

از جمله عوامل موثر در قیمت کارتن بسته بندی می توان به نوع کاغذ به کار برده شده در تولید کارتن، نوع چاپ انجام شده بر روی کارتن، تنوع رنگ به کار گرفته شده در طراحی کارتن، تیراژ سفارش، هزینه کلیشه، نوع کاغذ رویه و کاغذ فلوت، هزینه قالب کارتن و هزینه حمل و نقل و ارسال کارتن اشاره کرد. در واقع می توان گفت که مواردی که در بالا به آن ها اشاره کردیم از عوامل اصلی و مهم در تعیین قیمت کارتن می باشند.

نحوه محاسبه قیمت کارتن توسط تولید کننده

به منظور محاسبه قیمت انواع کارتن در قدم اول باید ابعاد کارتن مورد نظر را در دست داشته باشیم و با توجه به طول و عرض آن قیمت را محاسبه کنیم. پس از به دست آوردن طول و عرض یک کارتن مساحت آن را حساب می کنیم. برای اطلاع از فرمول های محاسبه قیمت کارتن میتوانید به سایت faterpack.ir مراجعه کنید و علاوه بر اطلاع از نحوه قیمت گذاری کارتن، از قیمت روز این محصول نیز مطلع شوید.

تا به این جا آموختیم که چگونه قیمت ورق کارتن خام را به دست بیاوریم. پس از به دست آوردن قیمت ورق کارتن خام باید هزینه های نوع چاپ، نوع کارتن و ... را به آن اضافه کنیم. تقریبا می‌توان گفت که هزینه ای در حدود 20 درصد به هزینه به دست آمده اضافه خواهد شد.

تاثیر قیمت کاغذ روی قیمت کارتن بسته بندی

از آن جایی که کاغذ یکی از اساسی ترین و اصلی ترین مواد اولیه در تولید کارتن می باشد مسلما قیمت کارتن با افزایش و یا کاهش قیمت کاغذ بیشتر و کمتر می شود. در چند سال اخیر با توجه به افزایش چشمگیر قیمت کاغذ در بازار شاهد افزایش بسیار زیاد قیمت کارتن هستیم.

نحوه محاسبه قیمت کارتن توسط تولید کننده

بهترین روش برای خرید کارتن میوه

کارتن های میوه را با توجه به نوع کارتن، تعداد لایه ها و نوع چاپ انجام گرفته بر روی آن ها قیمت گذاری می کنند. کارتن های میوه ای را که دارای تعداد لایه های بیشتری می باشند را با قیمتی بالاتر عرضه می کنند. همان گونه که گفتیم قیمت کارتن میوه به نوع آن نیز بستگی دارد. کارتن های میوه ساده دارای قیمتی ارزان تر از کارتن های میوه لمینتی می باشند. در واقع قیمت کارتن میوه ساده طبق عملیاتی که بر روی آن صورت می گیرد محاسبه می کنند. کارتن های ساده یا به عبارتی کارتن های معمولی که به کارتن های آمریکایی نیز مشهور هستند دارای شکل و فرمتی استاندارد می باشند. این کارتن ها با توجه به این که دور ریز کمتری دارند می توانند بسیار به صرفه تر باشند. این نوع کارتن ها دارای قیمتی ارزان تر و مقرون به صرفه تر از سایر کارتن ها می باشند.

موارد استفاده از کارتن لمینتی

به منظور ساخت و تولید کارتن های لمینتی از چسب های ویژه ای به نام چسب سیلیکاتی استفاده می کنند. کارتن های لمینتی نیز مانند کارتن های ساده و یا معمولی از تعداد لایه های متفاوتی تشکیل شده اند. قیمت کارتن های لمینتی دارای لایه های بیشتر، بالاتر می باشد. کارخانه های کارتن سازی مانند صنایع بسته بندی فاطر برای تولید کارتن لمینتی به جای استفاده از چسب سیلیکاتی از چسب سلفون و یا صحافی نیز استفاده می کنند. قیمت کارتن های لمینتی با توجه به نوع چاپ و رنگ به کار برده شده در تولید آن دارای قیمتی بالاتر از کارتن های معمولی می باشد.

قیمت کارتن 5 لایه و 3 لایه

همان طور که بارها در مقاله به آن اشاره کردیم تعداد لایه های کارتن تاثیری مستقیم بر روی قیمت کلی کارتن های بسته بندی دارد. با افزایش تعداد لایه های یک کارتن، قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند. کارخانه های تولید کننده کارتن با توجه به نیاز مشتریان خود کارتن های بسته بندی را با لایه های متفاوت تولید می کنند. یکی از کارتن های بسته بندی که مورد توجه بسیاری از مشتریان می باشد کارتن 5 لایه است. کارتن های 5 لایه دارای دو لایه بیشتر از کارتن های 3 لایه هستند که این امر موجب شده است تا استحکام و مقاومت بیشتری نیز نسبت به کارتن های 3 لایه داشته باشند. و همان طور که مسلم است دارای قیمت بالاتری نسبت به کارتن های 3 لایه نیز می باشند.

کارتن فاطر؛ بهترین کارخانه کارتن سازی تهران

معرفی بهترین کارخانه کارتن سازی تهران

خریداران عزیز باید توجه داشته باشند که ارزان بودن همواره به معنی به صرفه بودن نیست! زیرا ممکن است کارتن های ارزان قیمت از کیفیت و استحکام کافی برخوردار نبوده و به خوبی از محصولات شما محافظت نکنند، در این صورت ممکن است ضرر و زیان بسیاری را برای شما به وجود بیاورند. بنابراین توصیه می کنیم که در کنار قیمت محصول به کیفیت آن نیز توجه داشته باشید. اگر در زمان خرید کارتن به کارخانه های کارتن سازی معتبر مانند کارتن فاطر faterpack.ir مراجعه کنید همواره قیمت مناسب تری را در کنار کیفیت مناسب تجربه خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین