-
کد خبر: 112283
تاریخ انتشار: 1403/04/09 06:51

تاثیر بی‌نظیر روشویی سرامیکی در سرویس شما

تاثیر بی‌نظیر روشویی سرامیکی در سرویس شما

امروزه سرویس‌های بهداشتی و حمام‌ها به یکی مهم‌ترین بخش‌های هر منزل و ساختمان مبدل شده‌اند. در نتیجه استفاده از وسایل مناسب با نظافت آسان و آنتی باکتریال برای این فضاها، یک امر مهم است که باید به آن‌ها توجه نمود. یکی از متریال پراستفاده در هر سرویس و حمام روشویی است که بهترین جنس آن در بازار، روشویی سرامیکی می‌باشد. روشویی‌های سرامیکی یکی از جدیدترین و پرکاربردترین روشویی‌های موجود در بازار هستند که به دلیل مزایای بی‌نظیرشان بسیار محبوب و پرفروش شده‌اند.

اگر شما هم علاقه‌مند هستید با روشویی سرامیکی پرطرفدار آشنا بشید و از مزایای آن اطلاع پیدا کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

روشویی سرامیکی چیست؟

روشویی سرامیکی یکی از انواع محبوب سینک‌های دستشویی است که در سال‌های اخیر استفاده از آن بسیار رواج پیدا کرده است. به دلیل ظاهر زیبا و مقاومتی که دارد، در بسیاری از منازل و مکان‌های عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همان گونه که از نامش پیداست، جنس این روشویی از سرامیک است. البته وقتی نام سرامیک به گوش می‌رسد، بیشتر ما تصور می‌کنیم که این جنس شکننده و ضعیف می‌باشد. اما در سال‌های اخیر با پیشرفت صنعت تولید سرامیک در کشور، جنس و مقاومت سرامیک‌ها با سنگ برابری می‌کند؛ بلکه قوی‌تر از سرامیک.

سرامیک پرسلان که در ساخت روشویی سرامیکی استفاده می‌شود، تحت فرآیندی خاص با اعمال فشار بسیار زیاد توسط پرس‌های با توان بالا شکل گرفته و با پخت در درجه حرارت بالا تولید می‌شود. این موضوع علت مقاومت روشویی‌های سرامیکی است.

 انواع مدل‌های روشویی سرامیکی

این روشویی‌ها قابلیت ساخت در صدها مدل‌، طرح، رنگ و اندازه را دارند. هیچ محدودیتی در ساخت روشویی‌های سرامیکی نیست؛ در ادامه به بررسی چندین مدل خواهیم پرداخت.

روشویی سرامیکی بهمراه جاحوله‌ای

این مدل به دو صورت قابل ساخت است. مدل اول، به این صورت است که داخل ارتفاع روشویی قسمتی از سرامیک برش می‌خورد و جایی برای حوله تعبیه می‌گردد. به این حالت، جاحوله‌ای توکار می‌گویند.

مدل دوم هم به صورتی است که یه قطعه استیل به صورت جدا روی ارتفاع روشویی نصب می‌شود. به این حالت جاحوله‌ای روکار گفته می‌شود. اگر شما علاقه‌مند به سبک مدرن هستند و همین‌طور طراحی سرویس شما به صورت مدرن انجام شده است، مدل توکار مناسب شماست.

اگر هم طراحی سرویس و حمام شما به سبک کلاسیک انجام شده‌است، پیشنهاد ما به شما روشویی سرامیکی با جاحوله‌ای روکار است.

روشویی کابینتی

روشویی سرامیکی، هم می‌تواند به صورت تک و هم به صورت کابینت‌دار خریداری شود. به کابینت زیر روشویی، کابین و یا باکس هم گفته می‌شود. جنس باکس‌ها اغلب از PVC ضدآب است که با رنگ پلی‌اورتان پوشیده شده و در برابر آب و رطوبت مقاومت لازم را دارد.

مزایای استفاده از روشویی کابینتی این است می‌توانید فضایی اضافه برای سروسامان دادن وسایلتان داشته باشید. به کمک باکس فضای شما مرتب‌تر خواهد شد.

مزیت دیگر روشویی بهمراه کابین این است که اگر لوله فاضلاب‌های سرویس شما پایین تعبیه شده باشد، به کمک کابین کاملا پوشیده خواهد شد و از دید به دور می‌ماند. این موضوع زیبایی کار را چندین برابر می‌کند.

 روشویی سرامیکی دو رنگ و دو تکه

این مدل از روشویی‌ها، علاوه‌بر ظاهر زیبایی که دارند، مزایای منحصر به فرد خود را نیز دارا هستند. به تصویر این مدل نگاه کنید. همان‌طور که قابل مشاهده است، ارتفاع این مدل معمولا بلند است که باعث پوشاندن لوله‌های فاضلاب می‌شود.

مورد بعدی، استفاده از دو رنگ برای این مدل است. یک روشویی سرامیکی با دو رنگ می‌تواند رنگ و روح فوق‌العاده به سرویس شما ببخشد. برای ساخت این مدل نیازی به سرامیک اسلب نیست و با سرامیک‌هی کوچک هم قابل تولید است.

نحوه تهیه‌ی انواع روشویی سرامیکی

برای تهیه‌ی هر کدام از این روشویی‌های جذاب، فقط کافی‌ست ابعاد و مدل دلخواهتان را برای مجموعه‌ی باهِر ارسال کنید. مجموعه‌ی باهِر، مجرب‌ترین تولیدکننده‌ی روشویی سرامیکی با بالاترین کیفیت در کشور است. این مجموعه جهت جلب اعتماد مشتریان عزیز و اطمینان به کیفیت بسیار بالای محصولات، 10 سال ضمانت چسب و آبندی روی تمام روشویی‌های خود می‌دهد.

هر کجای ایران که باشید، می‌توانید روشویی سرامیکی موردنظرتان را به تیم باهِر سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

تیم باهِر از اندازه‌برداری برای ساخت تا نصب روشویی و خدمات پس از فروش، کنار شماست. فروش به صورت آنلاین و همین‌طور حضوری می‌باشد. اگر شما هم جزء علاقه‌مندان به خرید حضوری هستید، می‌توانید از شعبه کرج این مجموعه دیدن کنید. جهت مشاوره، اطلاع از قیمت‌ها و ثبت سفارش از طریق راه‌های ارتباطی زیر، با ما در تماس باشید:

سایت: https://bahertile.ir

تماس و واتساپ: 09122246515

شنبه تا پنجشنبه پاسخگوی مشتریان عزیز هستیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/3k7op8