پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 09 May 2024
کد خبر: 35904
تاریخ انتشار: 1401/12/07 04:14
تعیین تکلیف ۳۲ قرارداد راکد در هیات حل اختلاف و داوری

شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان

جلسه هیئت حل اختلاف و داوری قراردادهای شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان، با حضور نماینده امور حقوقی و قراردادهای سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران كه به عنوان داور و حكم مرضي الطرفين مي‌باشد، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان، مشاور حقوقي شركت، نمایندگان دفتر اقتصادي استانداري گلستان، نماينده سازمان بازرسي استان و طرفين قراردادهاي واحدهاي صنعتي برگزار شد.

جلسه هیئت حل اختلاف و داوری قراردادهای شرکت شهرکهای صنعتی گلستان، با حضور نماینده امور حقوقی و قراردادهای سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران كه به عنوان داور و حكم مرضي الطرفين ميباشد، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گلستان، مشاور حقوقي شركت، نمایندگان دفتر اقتصادي استانداري گلستان، نماينده سازمان بازرسي استان و طرفين قراردادهاي واحدهاي صنعتي برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي گلستان رضا شهمرادي مدیرعامل شرکت در خصوص اهمیت و اولويت اين جلسه بیان داشت: از اولویتهای اصلي شركت شهركهاي صنعتي گلستان بازپسگیری عرصههای راکد به چرخه صنعت استان است که این مهم از طریق مراجع قضایی و همچنین برگزاری جلسات حل اختلاف و داوری به طور منظم و مستمر با حضور داور و حكم مرضيالطرفين سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران بهطور جد در حال پیگیری و اجراست.

وی در ادامه اضافه کرد: برگزاری این جلسات طبق برنامه زمانبندی شده ادامه خواهد داشت تا با رفع موانع، شاهد رشد صنعت، رونق اقتصاد و جذب سرمایه گذاران در شهرکها و نواحی صنعتی استان باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گلستان همچنین ضمن تقدیر و تشکر از حضور و زحمات مدیریت و پرسنل امور حقوقی و قراردادهای سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و نیز ، همکاری و تعامل واحدهای صنعتی اظهار داشت: برقراری عدالت در بررسی پروندههای مذکور از اولویتهای هیات حل اختلاف و داوری شرکت شهرکهای صنعتی استان میباشد.

رضا شهمرادي در ادامه گفت: با توجه به نیاز به تعیین تکلیف قراردادهای راکد و نیز مطالبات این شرکت برگزاری جلسه فوق در دستور کار قرار گرفت و در این جلسه به بررسی 32 پرونده پرداخته شد و پس از بررسی دقیق و کامل پروندهها آرای لازم صادر گرديد.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان در پایان اضافه کرد: شرکت شهرکهای صنعتی گلستان بر اساس دستورالعمل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و در راستای انجام تعهدات طرفهای قرارداد، پس از ارسال اخطاریه و تجدید وقت، نسبت به تعیین تکلیف قراردادهای راکد و فعال کردن مطلوب اراضی غیرفعال در شهرکها و نواحی صنعتی در نشست هیأت حلاختلاف و داوری اقدام می‌‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/39kvow