یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403 - 05 May 2024
کد خبر: 37339
نویسنده: رپورتاژ
تاریخ انتشار: 1401/12/21 11:35

سجاوا سامانه درخواست وکیل آنلاین

در عصر حاضر ارائه خدمات به صورت اینترنتی امری اجتناب ناپذیر است و همه ما کم و بیش از این خدمات بهره‌مند شده ایم.
سجاوا سامانه درخواست وکیل آنلاین

در عصر حاضر ارائه خدمات به صورت اینترنتی امری اجتناب ناپذیر است و همه ما کم و بیش از این خدمات بهره‌مند شده ایم. در واقع با گسترش ارایه خدمات الکترونیک در حوزه های گوناگون و حذف خدمات کاغذی در امور روزمره به اجبار خدماتی نیز مانند فروش کالا به صورت آنلاین ارائه میشود. حتما برای شما هم پیش آمده که برای گرفتن برخی خدمات مجبور به استفاده از سامانه های آنلاین شده اید، ثبت نام برای آزمون، ثبت نام خودرو، درخواست خدمات عمومی مانند آب و برق، پرداخت قبوض و عوارض و موارد بسیار دیگری که در حال حاضر فقط به صورت اینترنتی انجام می‌شوند.

 

ارائه خدمات آنلاین فواید زیادی برای ما داشته است مانند صرفه جویی در وقت، صرفه جویی در هزینه رفت و آمد و در بسیاری موارد پرداخت هزینه کمتر به دلیل متمرکز بودن و تحت نظارت بودن خدمات آنلاین. از دیگر فواید این امر در دسترس بودن خدمات در هر زمان و مکان است شما به آسانی می‌توانید با یک دستگاه تلفن همراه که به اینترنت متصل است از تمامی این خدمات در منزل، محل کار و یا مسافرت استفاده کنید.

سجاوا نیز مانند دیگر خدمات آنلاین دارای تمامی فواید بالا هست اما کار اصلی سجاوا چیست؟ چه خدماتی در این سامانه وجود دارد؟ در ادامه با هم بررسی خواهیم کرد.

سجاوا چیست؟

سامانه جامع وکلای ایران که به اختصار سجاوا نام گرفته است ارائه دهنده خدمات حقوقی به صورت جامع توسط وکلای مجرب و برجسته کشوری است. در این سامانه شما میتوانید در ابتدا از میان وکلای عضو در سامانه به تفکیک تخصصی و فیلد کاری در شهر خود یک وکیل را انتخاب نمایید با او مشاوره بگیرید و در صورت رضایت از آن وکیل به ادامه فرآیند وکالت خود در سامانه بپردازید. در سجاوا علاوه بر مشاوره آنلاین و لحظه ای در هر زمان و مکان امکان سفارش متون حقوقی و نگارش سند توسط وکیل را دارید. انواع شکواییه، قرارداد، لایحه، و هرگونه نوشتارحقوقی دیگر در سریع ترین زمان ممکن با نظارت دقیق وکلای ما تنظیم میگردد.

بخش اساسی دیگر در سامانه سجاوا قسمت اخذ وکیل است. شما میتوانید از میان وکلایی که با آن ها مشاوره گرفته اید و یا سفارش نگارش داشته اید شخصی را انتخاب کنید تا نماینده و وکیل قانونی شما در پرونده مورد نظرتان باشد و یا انتخاب وکیل را با توجه به نوع و موضوع پرونده به متخصصان ما بسپارید در هر دو صورت پرونده پس از ارزیابی دقیق به صورت منصفانه قیمت گذاری میشود تا شما قبل از اخذ وکیل کل هزینه را برآورد کرده و با خیالی راحت پیش پرداخت را انجام دهید به این صورت هیچ گونه هزینه اضافی پرداخت نمیکنید و بابت قیمت هم مطمئن هستید که کمترین قیمت ممکن طبق تعرفه وکالت را پرداخته اید.

 

امکانات سجاوا

علاوه بر موارد ذکر شده مانند مشاوره فوری، چت و نگارش و اخذ وکیل این سامانه دارای قسمت های کاربردی و خدماتی دیگری نیز هست که در ادامه برخی از آنها معرفی میگردد.

اماکن قضایی

در این قسمت از برنامه تمامی اماکن قضایی سراسر کشور وجود دارد. اطلاعات ارتباطی دادسراها، شعب حقوقی، شعب کیفری، شورای حل اختلاف، کلانتری ها، فرماندهی انتظامی، دادگستری، تعزیرات، اداره گذرنامه و مهاجرت، پزشکی قانونی، دادگستری و بسیاری دیگر از اماکن حقوقی و قضایی در این قسمت تهیه گردیده است. همچنین شما امکان دسته بندی و جستجو بر اساس شهر و نوع مکان را خواهید داشت.ضمنا لوکیشن محل انتخابی نیز برای شما قابل. رویت می‌باشد.

محاسبات

محاسبه تاخیر و تادیه چک و اوراق بهادار، محاسبه دیه، محاسبه مهریه به روز، محاسبه حق الوکاله و حق تمبر تنها قسمت هایی از محاسبات دقیق موجود در این قسمت از برنامه است.

دفتر خدمات قضایی

سجاوا با دفاتر خدمات قضایی تفاهم نموده تا از این پس مراجعین بتوانند قسمتی از امور خود با این دفاتر را به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه وکلای ایران انجام دهند در این قسمت امکان ارسال مدارک حقوقی برای دفاتر خدمات قضایی فراهم شده همچنین امکان جستجو بر اساس نام دفتر و مکان آن قراردارد.

اخبار و مقالات

آخرین مقالات آموزشی و اخبار حوزه وکالت و امور قضایی در این قسمت به سمع و نظر شما کاربران عزیز میرسد.

 

چرا سجاوا را انتخاب کنیم؟

سامانه سجاوا با همفکری گروهی از وکلای با تجربه و جوان و برنامه نویسان متخصص ایده پردازی شده و با مشاوره با جمعی از وکلا، قضات، مسولان حوزه قضایی و دادگستری، مدیران وزارت خانه های مرتبط و بسیاری دیگر از صاحب نظران در این حوزه طراحی گردیده است. پس از طراحی کار پیاده سازی صورت گرفته و در طی دو سال نسخه اولیه آماده و تست گردیده است و از آن زمان تا کنون همچنان در حال بهبود و بروز رسانی است از همین رو میتوان به جرات گفت این سامانه یکی از قویترین و بهترین اپ های موجود در حوزه وکالت و امور قضایی است.

حسن دیگر سجاوا تیم پشتیبانی قوی و 24 ساعته آن است. شما برای مشاوره تلفنی و یا درخواست نگارش در هر لحظه میتوانید با پشتیبانی در ارتباط باشید و هرگونه سوال، پیشنهاد و انتقادی نسبت به برنامه و یا هر یک از وکلا دارید را مطرح نمایید. علاوه بر این نظارت مستمر بر برنامه و عملکرد آن تضمین ارایه خدمات با بالاترین کیفیت را برای شما به ارمغان میآورد. در حوزه گرفتن وکیل نیز سجاوا پیگیر پرونده حقوقی شما از ابتدا تا انتها خواهد بود تا علاوه بر جلوگیری از ضایع شدن هرگونه حقی از شما این اطمینان را حاصل کند که پرونده به نتیجه مطلوب خواهد رسید بدین صورت از هرگونه تخلف احتمالی و یا کم کاری توسط وکیل شما جلوگیری میشود و این نظارت موجب خرسندی شما در پایان کار خواهد شد.

بهبود سجاوا توسط کاربران

پس از انجام مشاوره در زمینه های مختلف مانند مشاوره حقوقی، مشاوره روانشناسی، مشاوره دارایی و مالیاتی، مشاوره با سر دفتران اسناد رسمی و دیگر زمینه ها فرم نظر سنجی برای کاربران به نمایش در میآید و هر کاربر میتواند با ثبت نظر و امتیاز خود نسبت به مشاور و مشاوره انجام شده تیم پشتیبانی و دیگر کاربران را برای تجربه بهتر یاری دهد. در کنار اسم هر وکیل امتیازی بین یک تا پنج درج شده که این امتیاز از همین نظرات کاربرانی است که قبلا تجربه مشاوره با این مشاور را داشته اند. در قسمت نگارش نیز پس از پایان کار نظر سنجی انجام میشود تا کاربران بتوانند ضمن انتقال تجربه خود به بهبود عملکرد برنامه سجاوا کمک کنند.

 


نویسنده:
کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2ozngg