چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 - 01 May 2024
کد خبر: 97505
تاریخ انتشار: 1402/08/30 11:54

خدمات ساخت ریموت کنترل جرثقیل

از جرثقیل در صنایع مختلف از قبیل هوافضا، هواپیما، مواد معدنی ، کاغذ، تولید فولاد، مواد شیمیایی ، آب و برق و... استفاده می شود.
خدمات ساخت ریموت کنترل جرثقیل

از جرثقیل در صنایع مختلف از قبیل هوافضا، هواپیما، مواد معدنی ، کاغذ، تولید فولاد، مواد شیمیایی ، آب و برق و... استفاده می شود. جرثقیل وظیفه ی بارگیری را دارد. برای استفاده از جرثقیل ها در حالت سنتی ، بدون استفاده از ریموت کنترل جرثقیل ، کاربر در جرثقیل و به صورت دستی در کابین کنترل این ماشین را انجام می دهد. ریموت کنترل جرثقیل توسط فردی به نام براد رابینسون ارائه شد. این فناوری در سال 1962 اختراع شد. با استفاده از کنترل دستی جرثقیل که کاربر باید در کابین کنترل ماشین را به دست می گرفت اغلب فردی هم در بیرون از جرثقیل قرار می گرفت تا بتواند او را راهنمایی کند. امروزه کنترل جرثقیل به وسیله ی کنترل از راه دو و به وسیله ی ریموت انجام می گیرد. با پیشرفت این تکنولوژی ، سیستم های جدیدی بری امنیت بیشتر ایجاد شده اند و افزایش کارایی، صرفه جویی در هزینه، قابلیت اطمینان و تطبیق پذیری را به دنبال دارد.

برای سفارش ریموت جرثقیل ، از طریق گروه تجهیزات افرا اقدام به تهیه ی ریموت جرثقیل در نوع با کیفیت و دقت بالا نمایید. این مجموعه دارای سال ها سابقه در زمینه ی ساخت ریموت کنترل جرثقیل است و می تواند بهترین خدمات دهی را به شما ارائه نماید.

ریموت کنترل جرثقیل

ریموت کنترل جرثقیل چیست؟

ریموت جرثقیل شامل دو بخش است که یک بخش شامل فرستنده است که قابل حمل است و سیگنال های کنترل را ایجاد می کند. بخش دیگر واحد گیرنده است که بر روی جرثقیل نصب شده است. گیرنده به بخش کنترل جرثقیل متصل است. سوئیچ های فرستنده شامل ترکیبی از پالس هایی است که پس از دریافت توسط گیرنده ، رمزگشایی می شود و با ایجاد پالس و انتقال آن به کنترل موتور در جرثقیل منتقل می شود.

ریموت کنترل جرثقیل سقفی یا ریموت کنترل بیسیم، یکی از انواع کنترل رادیویی می باشد که برای کنترل از راه دور و فرمان بیسیم از سمت کاربر به جرثقیل مورد استفاده قرار می گیرد. در کنترل رادیویی همان طور که از نام آن مشخص است ، استفاده از فرکانس های رادیویی پیام انتقال می یابد.

مزایای استفاده از ریموت جرثقیل

استفاده از ریموت جرثقیل مزایای زیادی دارد و امروزه در بسیاری از جرثقیل ها از ریموت کنترل برای استفاده ی آسان صورت می گیرد. گروه تجهیزات افرا تامین کننده ی انواع ریموت کنترل جرثقیل است که انواع ریموت کنترل جرثقیل را با کیفیت بالا ارائه می کند. در ادامه می خواهیم به مزایای ریموت کنترل جرثقیل بپردازیم.

  • دور بودن اپراتور جرثقیل از ماشین و بار موجب از بین رفتن آسیب های احتمالی شده و از نظر ایمنی می تواند راه حل بسیار عالی باشد.
  • با استفاده از ریموت کنترل جرثقیل ، کاربر تسلط بیشتری به ماشین داشته و می تواند بسیار راحت ماشین و اطراف را کنترل نموده و حرکات جرثقیل را به صورت مناسبی انجام دهد.
  • زاویه دید کاربر در روش کنترل بیسیم بسیار بهتر است و کاربر از تمان زوایا می تواند جرثقیل و بار را مشاهده کند و عملیات بارگیری را به صورت بهتر انجام دهد.
  • خطر برق‌ گرفتگی در این روش از بین خواهد رفت زیرا کابل حذف شده و کنترل به صورت بیسیم انجام می گیرد.
  • هزینه‌ های تعمیر و نگهداری کابل در این روش حذف می شود.
  • ریموت کنترل جرثقیل

استفاده از ریموت کنترل جرثقیل

ریموت کنترل جرثقیل متفاوت از ریموت دستگاه های مختلف است و این ریموت ها به صورت صنعتی هستند. یکی از موارد مهم برای ریموت کنترل جرثقیل این است که این ریموت ها به هیچ وجه نباید قطع شوند و یا در کارکردشان اختلال وجود داشته باشد زیرا در صورت عدم کارکرد مناسب ممکن است مشکلات و خطراتی را به بار آورد. ریموت کنترل جرثقیل باید دقت بالایی داشته باشد. ریموت جرثقیل باید توانایی کارکرد به ‌صورت real time را داشته باشد یعنی هر زمان که کاربر تصمیم گرفت ماشین را متوقف کند ، این کار بلافاصله انجام شود. ریموت کنترل جرثقیل قابل مقایسه با ریموت های معمولی نیست و کاملا دقیق هستند. برد ریموت های جرثقیل در حدود 100 متر است اما برای ایمنی بیشتر ، کاربر به همراه جرثقیل حرکت می نماید و از آن فاصله نمی گیرد تا از هر گونه قطعی جلوگیری شود. اما در محیط هایی که کاربر امکان حرکت با جرثقیل را ندارد مثل محیط های شیمیایی ، کوره ای و.. ، کابر باید در فاصله ی مشخصی در نزدیک ماشین قرار داشته باشد. در واقع بسیارمهم است دقت و کیفیت ریموت کنترل جرثقیل بالا باشد.

ریموت کنترل زاپاس جرثقیل

از موارد ایمنی بسیار مهم که در زمان کار با جرثقیل باید به آن دقت داشته باشید ، استفاده از ریموت کنترل جرثقیل زاپاس است که در زمان نیاز بتوان به صورت فوری از آن استفاده کرد. ریموت کنترل جرثقیل مانند کلید زاپاسی است که در صورت خرابی ریموت اصلی می توان فورا از آن استفاده نمود. با توجه به این که هر زمان ممکن است ریموت کنترل جرثقیل با آسیب روبرو شود ، استفاده از ریموت کنترل جرثقیل بسیار مهم است. زمانی که مشکلی در ریموت کنترل جرثقیل اصلی به وجود آید و ریموت کنترل جرثقیل زاپاس وجود نداشته باشد، کنترل جرثقیل از راه دور ممکن نبوده و تنها به وسیله ی کیبورد دستی انجام می گیرد که همین دلیل ضروریت استفاده از ریموت کنترل جرثقیل زاپاس مشخص می شود. از طرفی در صورتی که ریموت کنترل جرثقیل زاپاس وجود نداشته باشد، سامان های نظارتی به کار با جرثقیل تاییده ارائه نمی نمایند. بنابراین صاحبین جرثقیل برای دریافت تاییده کار باید نسبت به تهیه ی ریموت کنترل جرثقیل زاپاس اقدام کنند.

انواع ریموت جرثقیل

ریموت کنترل ها در دو نوع تقسیم بندی می شوند و  جزو ماشین آلات راهسازی میباشد. ریموت کنترل جرثقیل ها در انواع تک سرعته و دو سرعته می باشد. انتخاب ریموت کنترل جرثقیل مناسب با توجه به نوع جرثقیل انجام می گیرد. در مورد کلید هایی که بر ریموت کنترل جرثقیل در نظر گرفته شده نیز ریموت کنترل جرثقیل  در انواع بالای دو دکمه، چهار دکمه، شش دکمه، هشت دکمه، دوازده دکمه یا در نهایت میز ناوبری می باشد. با استفاده از ریموت کنترل جرثقیل می توان به راحتی کنترل از راه دور را برای جرثقیل انجام داد. کنترل از راه دور به وسیله ی ریموت کنترل جرثقیل در سرعت های مختلف و در جهت های مختلف قابلیت استفاده را دارد.

ریموت کنترل جرثقیل

یکی از موارد مهم در انتخاب ریموت کنترل جرثقیل برد کنترل آن است. برد کنترل به نوع کنترل از راه دور و عدم وجود موانع در منطقه مرتبط است. به طور کلی با استفاده از ریموت کنترل جرثقیل می توان در فاصله ی 20-30 متر قرار گرفت اما در برخی این فاصله تا 100 متری کار می کنند. با استفاده از ریموت کنترل جرثقیل ، اپراتور جرثقیل این امکان را دارد که به خوبی ماین و بار را مشاهده کند و در زمان مناسب ، حرکات مناسبی را با استفاده زا ریموت انجام دهد. همچنین به دلیل استفاد ه از باتری ، مصرف انرژی کمتر می شود. با استفاده از کنترل از راه دور ، کاربر دید بهتری از جرثقیل و بار دارد و می تواند بر شرایط کنترل بهتری را داشته باشد.

گروه تجهیزات افرا یکی از مراکز معتبر ارائه ی ریموت کنترل جرثقیل است. تامین ریموت کنترل جرثقیل و قطعات آن توسط این مجموعه ارائه می شود. بنابراین شما برای تهیه ی انواع ریموت کنترل جرثقیل می توانید از طریق این سایت اقدام نمایید.

https://afraremote.com/

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2awyak