-

همه چیز درباره نمایشگاه« Medlab»

نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی خاورمیانه (Medlab Middle East) به‌همراه نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی «Arab Health» از ۲۴ تا ۲۷ ژانویه ۲۰۲۲ (۴ الی ۷ بهمن ۱۴۰۰) به‌صورت حضوری در مرکز تجارت جهانی دوبی (Dubai World Trade Centre) برگزار خواهد شد.

نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی دوبی با بیش از ۲۰ سال سابقه، یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های منطقه در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی تشخیصی است که با حضور بزرگ‌ترین تولیدکنندگان و پژوهشگران حوزه تجهیزات آزمایشگاهی برگزار می‌شود.

با شیوع کرونا، این رویداد بزرگ نیز متوقف شد و حال پس از یک سال وقفه، قرار است به‌صورت حضوری برگزار شود. هر ساله در نمایشگاه Medlab خاورمیانه در شهر دوبی آخرین تجهیزات و ابزار آزمایشگاهی، فناوری‌های آزمایشگاهی، بیوفناوری، فناوری پزشکی و... به نمایش گذاشته می‌شود. medlab middle east ۲۰۲۲Medlab خاورمیانه با حضور بیش از ۶۵۰ غرفه‌دار از ۱۴۰ کشور و تسهیل ارتباط بین ۲۳ هزار متخصص آزمایشگاهی و مراقبت‌های بهداشتی، فرصتی مناسب برای ارتباط با بازارهای جهانی این حوزه فراهم می‌کند.

در نمایشگاه Medlab ۲۰۲۲ علاوه بر نمایش آخرین تجهیزات آزمایشگاهی و خریدوفروش محصولات، بیش از ۸ کنفرانس بین‌رشته‌ای نیز با حضور متخصصانی از سراسر جهان برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به حضور در این کنفرانس‌ها می‌توانند با مراجعه به این لینک درخواست خود را ارسال کنند. بازدید از این نمایشگاه رایگان است اما افراد باید قبل از حضور در این رویداد با مراجعه به وب‌سایت این نمایشگاه اقدام به پیش‌ثبت‌نام کنند.

حضور در این نمایشگاه برای افراد زیر ۱۶ سال، ممنوع است. همچنین شرکت‌هایی که مایل به دریافت غرفه و نمایش محصولات خود در این رویداد بزرگ هستند، باید با مراجعه به این لینک درخواست خود را ثبت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*