شنبه 22 اردیبهشت 1403 - 11 May 2024
کد خبر: 11575
تاریخ انتشار: 1400/11/19 11:47

طراحی ویلا مدرن لاکچری در شرکت آرین پاراکس

در ابتدای به تعریفی کلی در خصوص ویلا ، نحوه ساخت ویلا ، طراحی ویلا مدرن و خصوصیات ویلا های مدرن و لوکس می پردازیم . ویلا به مکانی گفته می شود که از اطراف آزاد باشد و می تواند به صورت یک طبقه و یا چند طبقه باشد ، امروزه بسیاری از افراد پایتخت نشین تمایل به ساخت ویلا در شهر های خوش آب و هوا دارند .

 فضای داخلی ویلای شما محیطی است که قرار است در آن لحظات به یادماندنی را در کنار عزیزان خود داشته باشید پس بهتر است طراحی آن را به متخصصان خبره ما بسپارید تا فضایی دلنشین را تجربه کنید . نکته قابل ذکر این می باشد که حتما در هنگام  طراحی و ساخت ویلا دقت کنید تا این امر را به دست متخصصان و افراد با تجربه بسپارید.

نحوه ی ساخت  و طراحی ویلای مدرن

1-در مرحله اول ساخت ویلای ابتدا از بازدید حضوری از مکانی که تمایل به ساخت ویلا در آن را دارید شروع می شود، پیشنهاد ما مشاوره از یک متخصص در زمینه ی طراحی ویلا مدرن می باشد .
2-در مرحله ی بعد انعقاد قرارداد انجام می شود، در این مرحله طرح باید به وسیله ی کارفرما تایید شود .
3-در مرحله ی بعدی باید برآورد هزینه های ساخت ویلا انجام شود.
4-آماده سازی لیستی از سفارشات اعم از کوچک ترین آیتم ها تا مبالغ بالاتر ، با این عمل قصد تخمین هزینه ها را داریم .
5-عقد قرارداد اجرای ویلا و شروع پروژه بر اساس هزینه های تخمین زده شده .

طراحی ویلا مدرن


هزینه ی طراحی ویلا لاکچری


این هزینه با توجه به متراژ ، سبک معماری و نحوه پیچیدگی آن و تعداد طبقات مد نظر و نقشه  معماری متغیر است . اما باید بدانید که اگر قصد طراحی ویلا لاکچری را دارید پس هزینه طراحی و اجرای آن از سایر سبک ها بیشتر است ، کارفرمایان سرمایه هر شرکت طراحی ویلا هستند هستند و باید رضایت کارفرما در تمامی مراحل کار جلب شود اما  فرایند طراحی ویلا به چه شکل است؟
فرایند طراحی و نحوه ساخت ویلای مدرن لاکچری به این شکل است که :

  • در قدم اول سوال مهندسین  شرکت طراحی ویلا آرین پاراکس از شما دریافت لوکیشن و موقعیت زمین است .
  • در مرحله ی بعد کار مهندس خاکبرداری پروژه آغاز می شود ، مهندس خاکبرداری با نمونه برداری از خاک لوکیشن مدنظر شما ، کار خود را شروع می کند.
  • مدت زمان این امر یعنی پاسخگویی آزمایشگاه برای جوابگویی آزمایش تست خاک بین 15 تا 45 روز می باشد .
  • بعد از پاسخگویی آزمایشگاه وظیفه ی مهندس خاک اعلام مقاومت خاک زمین مورد نظر می باشد.
  • مرحله بعد شروع طراحی ویلا است طراحی ویلا مدرن و کلاسیک به در خواست کارفرما انجام می شود.
  • در گام بعدی طرح مورد نظر با کارفرما چک می گردد تا پس از تایید نهایی عملیات اجرا آغاز گردد

هزینه های طراحی نمای ویلا ، طراحی داخلی و محوطه سازی ویلا متغیر است و با توجه به نوع پروژه تعیین می گردد برای کسب اطلاعات بیشتر می تواند وارد سایت این شرکت شوید.

طراحی ویلا لاکچری


زمان طراحی ویلای لاکچری چقدر است ؟

مدت زمان لازم برای طراحی ویلا لاکچری زمان بیشتری لازم دارد برای روشت تر شدن موضوع برای طراحی ویلای مدرن به متراژ 200 متر مربع حدودا 12 روز کاری زمان نیاز است اما اگر قصد ساخت فضای لوکس تری دارید گاهی این زمان به دو برابر افزایش پیدا می کند نکته قابل ذکر این می باشد که هرگز در زمان طراحی ویلا عجله نکنید چرا که ساخت یک ویلا سرمایه شما می باشد و این ویلا برای شما و خاندان شما به یادگار می ماند. هرچقدر مدت زمان بیشتری به یک مهندس طراح فرصت بدهید اثر خارق العاده تری برای شما به یادگار می گذارد.


طراحی ویلای مدرن مینیمال


اگر در خصوص انتخاب سبک ویلا ابهام دارید باید بگوییم  که اگر شخصیتی آرام دارید طراحی ویلای مدرن مینیمال مختص شما می باشد . یک شرکت طراحی ویلا خوب قبل از هر اقدامی باید با نیاز و سلیقه شما آشنا شود و با توجه به تجربه ای که دارند به شما عزیزان کمک می کنند تا  ایده آل های شما برآورده شود . معمولا سبک ویلاهای مدرن به مینیمال نزدیک تر است در وبلاهای مینیمال معمولا به جزئیات توجه زیادی نمی شود و همه چیز در ساده ترین حالت ممکن اجرا می شود که ریبایی خاص خود را خواهد داشت.



انواع ویلاهای لاکچری کدامند؟


ویلای جنگلی : ویلای جنگلی با توجه به موقعیتی که دارد باید دارای دیوار های بلند و نمای آن باچوب یا سنگ طبیعی می باشد تا زیبایی و جذابیت جنگل را بیشتر نمایان کند.
ویلای ساحلی : ویلاهای ساحلی روبه دریا با توجه به موقعیتی که دارند باید دارای یک تراس فوق العاده با نمایی از دریا باشند تا باعث آرامش روان ساکنین آن ویلا شود ، اگر بخواهیم برآورد هزینه ای از این نوع ویلاها داشته باشیم به دلیل دید فوق العاده ای که دارند نسبت به ویلاهای جنگلی گران قیمت تر هستند.
تمایل مردم به ساخت ویلا بیشتر به شهرهای خوش آب و هوا باز می گردد چرا که این شهرها آرامش خاصی را برای انسان فراهم می کنند. شهرهای شمالی کشور بیشترین ساخت و ساز ویلا را دارند که این هم به واسطه هوای بی نظیری است که این شهرها دارند. شهرهای شمالی به واسطه نزدیکی به دریا ، داشتن طبیعت بکر و... یکی از شهرهای پر متقاضی برای ساخت ساز می باشد .
در انتها لازم است بیان کنیم برای طراحی ویلا لاکچری خود حتما به یک مشاور خبره و متخصص در این زمینه مراجعه کنید چرا که اگر کار ساخت ویلای خود را به یک فرد بی تجربه بسپارید در انتهای کار شما از نتیجه راضی نخواهید بود و آن چه که خواسته شما بوده است برآورده نخواهد شد.

طراحی ویلا

متراژ مناسب برای ویلای لاکچری

در طراحی ویلای لاکچری حداقل باید 300 متر مربع فضا در دو طبقه در نظر گرفت ویلا 350 متری به دلیل بالا بودن متراژ زمین تعداد اتاق ها قطعا بیشتر خواهد بود در برخی از خانه و با توجه به نیاز صاحب خانه 3 یا 4 اتاق خواب طراحی می شود و متراژ دیگر قسمت های خانه مانند اتاق نشیمن، آشپزخانه، سرویس های بهداشتی، حیاط، پارکینگ و راهرو بیشتر خواهد بود.
زمانی که متراژ بالاتر باشد افراد حق انتخاب بیشتری برای دیزاین منزل خواهند داشت به گونه ای که حتی می توانند سالن پذیرایی برای استفاده روزمره اعضای خانواده را با سالن پذیرایی مختص مهمان را از یکدیگر جدا کنند. همچنین می توانند از وسایل تزیینی بیشتری استفاده کنند یا اینکه به تعداد اعضای خانواده یک اتاق خواب طراحی کنند.

 

منبع : آرین پاراکس


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/48pqa3