یک‌شنبه 09 اردیبهشت 1403 - 28 Apr 2024
کد خبر: 21037
تاریخ انتشار: 1401/09/27 09:33

تماشای رنگ های متنوع در طبیعت با اجاره ویلا در شمال

پاییز در شمال مانند یک بوم نقاشی است که با رنگ‌های آتشین خود قطعا هر گردشگر و رهگذری را شگفت‌زده خواهد کرد.

 

پاییز در شمال مانند یک بوم نقاشی است که با رنگ‌های آتشین خود قطعا هر گردشگر و رهگذری را شگفت‌زده خواهد کرد. اگر قصد سفر به شهر های شمالی را دارید از جاده‌های زیبای منتهی به شمال مانند: جاده چالوس، جاده هراز، جاده اسالم به خلخال غافل نشوید، که زیبایی‌های سفرتان را دو چندان خواهد کرد. زیبایی‌های طبیعت، آب و هوای مطبوع، برگ‌های رنگا رنگ درختان در پاییز شمال جلوه‌گری می‌کند و هر نگاهی را به سمت خود جلب می‌کند. فرقی نمی‌کند که به کدام استان شمالی سفر می‌کنید، زیبایی‌های طبیعت در این استان‌ها به اندازه‌ای است که کمتر کسی می‌تواند احساسی به این مناظر نداشته باشد.

شمال ایران با زیبایی‌های تماشایی خود، انتظار شما را می‌کشد. کافی است تا تصمیم بگیرید و با اجاره ویلا شمال و یا اجاره سوئیت در شمال یک سفر به یادماندنی و خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید.

شهر چالوس در چند کیلومتری ساحل برای شنا و تفریح

اجاره ویلا چالوس

یکی از زیباترین شهرهای استان مازندران، چالوس است که مانند نگینی سبز در این استان می‌درخشد. نزدیکی این شهر به تهران باعث شده است تا اکثر پایتخت‌نشینان برای فرار از شلوغی و هوای آلوده تهران، این شهر را برای سفر انتخاب ‌کنند. چالوس به عنوان یکی از توریستی‌ترین شهرهای شمالی ایران به حساب می‌آید. حتی مسیر رسیدن به این شهر، از زیبایی چشم‌نوازی برخوردار است. به طوری که رانندگی در این مسیر اصلا شما را خسته نخواهد کرد.

بهترین زمان برای سفر به چالوس، فصل بهار و پاییز است. چرا که در این دو فصل، طبیعت در زیباترین حالت ممکن خود قرار دارد. علاوه بر این در این دو فصل خبری از گرمی و شرجی بودن هوا نیست و می‌توانید از  تمیزی و خنک بودن هوا نهایت لذت را ببرید.

در صورت سفر به چالوس پیشنهاد می‌کنیم که دیدن جاذبه‌های طبیعی این شهر از جمله دریاچه ولشت، پارک جنگلی فین، کاخ چایخوران، مرداب هسل، جنگل‌های چهارباغ مرزن آباد و... را از دست ندهید.

در صورت سفر به چالوس حتما با خود مایو به همراه داشته باشید. چرا که دریای چالوس از دیگر مکان‌های تفریحی و گردشگری پرطرفدار این شهر به شمار می‌آید. رادیو دریا، ساحل نمک آبرود و ساحل سیترا از جمله معروف‌ترین ساحل‌های شهر چالوس هستند. گوش دادن به صدای دلنشین موج آب و نوازش صورت با خنکای باد ساحل حس و حال متفاوتی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

غذاهای متنوع و خوشمزه چالوس خود به عنوان بخشی از لذت سفر به این شهر شمالی به شمار می‌روند. خورشت آلو، آش کدو، کدو پلو و... جزو بهترین غذاهای محلی این منطقه به حساب می‌آیند. چشیدن مزه خوش‌عطر و طعم این غذاها تا مدت‌ها زیر زبان شما باقی خواهد ماند.

اگر می‌خواهید که همه‌ی این حس‌های خوب را تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم که نسبت به اجاره ویلا چالوس اقدام کنید تا یک سفر تکرارنشدنی را تجربه کنید. همچنین می‌توانید با اجاره ویلا چالوس لب دریا از زیبایی‌های شب‌های دریا نیز نهایت استفاده و لذت را ببرید.

تقابل ابر و کوه در شهر دیدنی و بی نظیر ماسال

اجاره ویلا در ماسال

اقیانوسی از ابرها، نامی است که به ماسال این شهر کوچک و پرطرفدار استان گیلان داده می‌شود. زندگی در ماسال جور دیگری جریان دارد. طبیعت دست نخورده در کنار آب و هوای پاک و تمیز  باعث شده است تا این منطقه از گیلان در نوع خود بی‌نظیر باشد. شهر ماسال از روستاهای ییلاقی بیشماری از جمله اولسبلنگاه، شالما، چسلی، اسبه ریسه و... تشکیل شده است. البته دسترسی به تمامی این روستاها به راحتی امکان‌پذیر نیست.

پاییز و بهار ماسال رنگ و بویی دیگر دارد. سرسبزی طبیعت و تمیزی هوا در این دو فصل حس و حال بهشت زمینی را برای شما به ارمغان می‌آورد. سفر به ماسال در این دو فصل شما را غرق در لذت می‌کند. اگر شما هم می‌خواهید این سرزندگی و طراوت را از نزدیک حس کنید و لذت تنفس در هوای پاک ماسال را تجربه کنید، پاییز و بهار ماسال را از دست ندهید.

این شهر با داشتن لیست بلند و بالایی از چشمه‌ها، آبشارها، روستاها، کوه‌ها و... به یکی از دیدنی‌ترین شهر شمالی تبدیل شده است. از جمله مکان‌های دیدنی ماسال می‌توان به غار آویشو، پارک جنگلی ریزه‌مندان، آبشار رامینه، بام سبز ماسال، قلعه کول، ییلاق خان‌بند، روستای بیلگادول، یادمان میرزا کوچک خان، منطقه شاندرمن، دشت آلنزه، غار کلچال، غار باستانی خندیله پشت، دریای زیبای خشکه دریا، آبشار جیره وزن، آبشار پلکانی شته میل و... اشاره کرد.

بازار محلی ماسال جزو یکی از جذاب‌ترین دیدنی‌های این شهر به شمار می‌آید. شما می‌توانید در این بازار انواع صنایع دستی مانند محصولات چوبی، جاجیم، چادرهای زیبا، گلیم و خوراکی‌های محلی مانند ماست محلی، شیر تازه، ماهی، تخم‌مرغ محلی، سبزی محلی و... را پیدا کنید. حتی اگر قصد خرید چیزی را ندارید، گشت و گذار در این بازار محلی سرزندگی را به شما می‌بخشد.

شهر دیدنی ماسال در 55 کیلومتری رشت قرار گرفته است. برای رفتن به ماسال می‌توانید هم از فومن و هم از بندرانزلی به سمت ماسال حرکت کنید. با اجاره ویلا در ماسال می‌توانید لذت زندگی چند روزه در دامان طبیعت را بچشید. شما می‌توانید با مراجعه به سایت شب از مکان‌های اقامتی ماسال دیدن کنید و یک اقامتگاه مناسب برای خود انتخاب کنید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/4m877y