شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 18 May 2024
کد خبر: 14387
تاریخ انتشار: 1401/01/22 07:08

کولر گازی جی پلاس خوبه؟

هدف از ارائه این مقاله، معرفی کولر گازی جی پلاس و بررسی اجمالی این سیستم سرمایشی می باشد. امروزه می توان به جرات کولر گازی ها را به عنوان مناسب ترین دستگاه به منظور خنک سازی هوای محیط به شمار برد. علت اصلی این موضوع راندمان بالا و توانایی بهتر در فرایند تهویه هوا به نسبت سایر لوازم مشابه نظیر کولرهای آبی است. با این حال اکثر افراد پس از خرید کولر گازی از برخی معضلات همانند پرمصرف بودن و یا عملکرد ضعیف دستگاه گلایه دارند.

با رعایت برخی نکات پیش از خرید کولر گازی نه تنها می توان از مشکلات از این قبیل جلوگیری نمود، بلکه شما تجربه تهیه یک سیستم سرمایشی با دوام را کسب خواهید نمود. به طور مثال می توان به مورد بررسی قرار دادن ظرفیت بی تی یو کولر گازی و تطبیق آن با محیط مورد نظر اشاره داشت. کولر جی پلاس یک سیستم خنک کننده است که ظرفیت های سرمایشی متعددی را دارا می باشد. این دستگاه دارای ویژگی های منحصر به فردی نظیر فناوری کیت اینورتر می باشد که تا موجب می گردد تا حدود بسیاری در مصرف برق صرفه جویی شود. در ادامه ضمن اطلاعات بیشتر در این زمینه به بررسی مزایا و معایب کولر گازی جی پلاس می پردازیم، با ما همراه باشید.

معرفی کولر گازی جی پلاس

معرفی کولر گازی جی پلاس

کولر گازی جی پلاس یک محصول تولیدشده به واسطه برندی با همین عنوان می باشد. این محصول در کشور عزیزمان به تولید و مونتاژ رسیده است. برند جی جی پلاس همچنین علاوه بر تولید کولر گازی، در ساخت انواع لوازم خانگی نظیر تلویزیون، ماشین لباسشویی، یخچال و ماشین ظرفشویی نیز شهرت فراوانی دارد. محصولات این برند اعم از کولر گازی اسپلیت جی پلاس دارای طول عمر و دوام بالایی می باشند که به دلایل اقتصادی یک گزینه مناسب به شمار می روند.

انواع مدل های کولر گازی GPLUS

مدل های مختلف کولر جی پلاس را می توان به سری تروپیکال، سری ایستاده و سری اینورتر نسبت داد. کولر گازی تروپیکال جی پلاس در دسته کولرهای روتاری این برند قرار داشته و برای آب و هوای مرطوب و یا نیمه معتدل مناسب می باشد. نوع دیگر این محصول یعنی کولر گازی ایستاده جی پلاس نیز اغلب در مناطق با شرایط آب و هوایی معتدل بکار گرفته می شود. از این دستگاه می توان در اماکن عمومی نظیر مساجد، اداره جات و سالن های ورزشی استفاده به عمل آورد. سری اینورتر کولر گازی جی پلاس، همانطور که از نام این سری مدل پیداست، دارای فناوری کیت اینورتر می باشد. این امر موجب می گردد تا حین رسیدن دمای اتاق به حد مطلوب خود، فن دستگاه خاموش شود و در نتیجه این عمل، برق کمتری مصرف می گردد. لازم به ذکر است که گاز مبرد این کولر گازی از نوع R410a بوده و با محیط زیست سازگاری دارد.

خرید کولر گازی جی پلاس

نکات مهم در خرید کولر گازی جی پلاس

همانطور که پیشتر اشاره شد حین خرید اسپلیت جی پلاس بهتر است تا به برخی نکات کلیدی توجه کافی داشته باشید. از مهم ترین این نکات مورد بررسی قرار دادن ظرفیت دستگاه می باشد. کولر جی پلاس در ظرفیت های سرمایشی 9000، 12000، 18000، 24000 و 30000 در بازار موجود است. شما ابتدا باید با کمک کارشناسان متراژ محیط مورد نظر و عواملی نظیر گرمسیری و یا سردسیری بودن محل را بررسی نموده و سپس با توجه به میزان بازدهی مطلوب، نسبت به خرید کولر گازی جی پلاس اقدام نمایید.

دارا بودن حالت گرمایشی یک معیار مناسب برای این تجهیزات به شمار می رود. در این صورت شما قادر به گرمایش محیط مورد نظر نیز می باشید. خوشبختانه اسپلیت جی پلاس از حالت گرمایشی بهرمند بوده تا شما بتوانید از این دستگاه به عنوان یک سیستم گرمایشی نیز استفاده به عمل آورید. در ادامه برخی دیگر از مزایای اسپلیت دیواری جی پلاس را بازگو می نماییم.

مزایای خرید کولر گازی جی پلاس

یکی از اصلی ترین معیاری که می توان به کولر اسپلیت جی پلاس نسبت داد، مصرف انرژی کم این لوازم است. گرید مصرف انرژی در این سیستم خنک برروی گرید A قرار داشته که حاکی از بهینه بودن میزان مصرف دستگاه است.عوامل بسیاری در این موضوع اثر گذار بوده اند. به طور مثال می توان به بالا بودن  درجه کیفی کمپرسور بکار رفته در آنها اشاره داشت. همچنین که با قابلیت کیت اینورتر مصرف برق کولر جی پلاس به حداقل خود رسیده و هیچ گونه هزینه اضافی را به شما متحمل نخواهد کرد. ضمن اینکه پیشتر به گاز مبرد دستگاه کولر گازی و تناسب آن با محیط زیست اشاره کردیم.وزن کم و مناسب اسپلیت جی پلاس به شما امکان این را می دهد که به راحتی آن را جابجایی و نصب نمایید. همچنین که سری ایستاده کولر گازی جی پلاس نیز فضای زیادی را تحت اشغال در نمی آورد و در اکثر اماکن می توان از آن استفاده به عمل آورد.

هزینه نصب کولر گازی جی پلاس

طریقه راه اندازی و هزینه نصب این محصول یکی از سوالات پر تکرار به شمار می رود. برا نصب و راه اندازی محصولات برند جی پلاس می توانید با نمایندگی های معتبر این کمپانی تماس حاصل نموده تا از کارشناسان خبره این شرکت کمک دریافت نمایید. لازم به ذکر است که هزینه نصب کولر گازی جی پلاس به عهده خریدار می باشد.

کولر گازی جی پلاس ساخت کجاست؟

یکی از سوالات همیشگی اکثر کاربران درباره کشور سازنده اسپلیت جی پلاس می باشد. اصلی ترین قطعات و اجزای کولر گازی مذکور از درجه کیفی بالایی برخوردار بوده و در خارج کشور به تولید می رسند. سپس مهندسین و کارشناسان شرکت گلدیران با مونتاژ و بهره برداری نهایی خود، یک سیستم سرمایشی با طول عمر بالا را روانه بازار تاسیسات خواهند نمود.

قیمت کولر گازی جی پلاس

گذشته از کیفیت و کارایی امروزه قیمت نهایی به یک فاکتور طلایی و تعیین کننده حین خرید یک محصول تبدیل گردیده است. خوشبختانه قیمت کولر گازی جی پلاس علی رغم ویژگی های نسبت داده شده به آن معقول بوده و جنبه مقرون به صرفه ای دارد. با مقایسه نرخ این محصول با سایر کالاهای مشابه می توانید به خوبی به صحت این موضوع پی ببرید.

قیمت کولر گازی جی پلاس

گارانتی کولر گازی جی پلاس

 

کمپانی سازنده این سیستم خنک کننده، برای تهیه کنندگان محصول خود شرایط ویژه ای را در نظر گرفته است. یکی از این موارد گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. شما با خرید کولر گازی جی پلاس GPLUS از 60 ماه ضمانت دستگاه بهرمند خواهید شد. از همین رو شما حین مواجهه با هر گونه مشکل هیچ نگرانی از بابت رفع آن نخواهید داشت. شما بازدید کنندگان عزیز می توانید این محصول را از وب سایت تاسیسات بانک با گارانتی شرکتی و با قیمت مقرون به صرفه خریداری نمایید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2oa8od