پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403 - 09 May 2024
کد خبر: 14039
تاریخ انتشار: 1401/01/17 02:23

زباله‌گردی در تهران جمع می‌شود

شهردار تهران با بیان اینکه در حوزه مدیریت پسماند شرایط نامناسبی داریم، گفت: امسال احداث ۸ مرکز «ام.آر.‌اف» در دستور کار قرار گرفته؛ به‌شکلی که از در منزل تا آرادکوه مدیریت به پیمانکار سپرده شود تا از این طریق، زباله‌گردی نیز در شهر تهران جمع شود.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی در پنجاه‌وچهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران در ارائه گزارشی با اشاره به تقارن آغاز سال و قرن جدید با مهمانی ماه مبارک رمضان و تبریک این ایام گفت: شورای ششم و شهرداری تهران در سال گذشته تلاش کردند آنچه را که معطوف به اهداف عالی و پیشبرد امور در شهر تهران است در دستور کار خود قرار دهند و تلاش شد با مدیریت جهادی مسیری دنبال شود و از آنچه که در جمع به‌عنوان سه‌ضلعی شهر، شهروند و مدیریت شهری است بیشترین عایدی به شهروندان برسد.

زاکانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به حوزه خدمات و اقدام برای واکسیناسیون در دوران شیوع کرونا‌ویروس اشاره کرد و افزود: تا پیش از مدیریت شهری جدید ۷۰ نقطه برای انجام واکسیناسیون به دانشگاه‌های علوم پزشکی واگذار شده بود که در دوره جدید ۷۲ نقطه دیگر اضافه شد. در حقیقت به‌صورت سیار و غیرسیار این ۷۲ نقطه تجهیز شد و ما به سراغ افراد ازپاافتاده و معلولان برای تزریق واکسن رفتیم و در بهترین شرایط این کار انجام شد.

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/2oa8bo