-

پرداخت آنی آزمون های بین المللی زبان با آریاپی

آزمون‌های بین المللی از جمله مواردی است که دانشجویان و افراد باید اقدام به انجام پرداخت‌های بین المللی کنند. برای چنین کاری، شما باید از روش‌های پرداخت مورد تائید استفاده کنید. این روش‌ها شامل ویزا کارت،‌ کارت اعتباری، پی پال و غیره می‌شود. نکته‌ای که در مورد این روش‌ها وجود دارد این است که با توجه به تحریم ایران، امکان استفاده از آن‌ها در داخل کشور فراهم نیست؛ به همین دلیل ما در این مطلب به معرفی یکی از بهترین سایت‌های پرداخت بین المللی کشور می‌پردازیم.

پرداخت آنی آزمون های بین المللی زبان با آریاپی

آزمون‌های بین المللی که برای انجام آن‌ها نیاز به پرداخت هزینه دارید، انواع مختلفی دارند و هر کدام از آن‌ها نیز مبالغ متفاوتی را دریافت خواهند کرد. این آزمون‌ها برای افرادی که قصد دریافت اقامت تحصیلی یا کاری در کشورهای دیگر را دارند، بسیار مهم بوده و باید حتما نمره قبولی این آزمون‌ها را در مدارک ارسالی خود داشته باشند. از طرف دیگر برای پرداخت هزینه این آزمون‌ها نیز باید بتوانید به موقع اقدام کنید. برای آشنایی با بهترین روش پرداخت هزینه این آزمون‌ها، ادامه مطلب را از دست ندهید.

پرداخت آزمون آیلتس

معرفی انواع آزمون‌های بین المللی

آزمون‌های بین المللی که برای آن‌ها باید هزینه پرداخت کنید، انواع مختلفی دارند. بیشتر این آزمون‌ها مربوط به سنجش زبان انگلیسی داوطلبان است. همچنین برخی دیگر از آزمون‌ها مانند GRE و ناتی نیز برای موارد دیگر مانند مدیریت و ترجمه برای دانشگاه‌ها و کشورهای مختلف اهمیت دارند. در ادامه به بررسی بیشتر این آزمون‌ها و نحوه پرداخت هزینه آن‌ها می‌پردازیم.

جهت پرداخت آزمون آیلتس اینجا کلیک کنید.

آزمون سنجش مهارت‌های زبان انگلیسی PTE

آزمون PTE که به معنی Pearson Test of English است، یکی از آزمون‌های زبان انگلیسی و مبتنی بر کامپیوتر است. افرادی که غیرانگلیسی هستند و قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور محل زندگی خود را دارند، می‌توانند از این آزمون استفاده کنند. این آزمون به طور کلی از 4 بخش گوش دادن (Listening)، مکالمه (Speaking)، نوشتن (Writing) و خواندن و درک مطلب (Reading) تشکیل شده است.

نکته‌ای که در مورد این آزمون باید در نظر داشته باشید این است که آزمون PTE در ایران و توسط هیچ مرکزی برگزار نمی‌شود. برای ثبت نام در این آزمون باید از طریق وبسایت آن‌ها اقدام کنید و پس از ثبت نام، در محل تعیین شده آن‌ها که یک محیط امن با یک کامپیوتر است حضور داشته باشید. مدت زمان آزمون 3 ساعت خواهد بود.

آزمون دولینگو Duolingo؛ آزمونی مبتنی بر کامپیوتر

یکی دیگر از آزمون‌های زبان انگلیسی که به عنوان جایگزین آزمون‌های آیلتس و تافل در دوران کرونا شناخته می‌شود، آزمون Duolingo English Test (DET) است. این آزمون تنها آزمونی بود که در زمان شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار شد. با توجه به این که پس از شیوع ویروس کرونا، سازمان سنجش اجازه برگزاری آزمون‌های تافل و آیلتس را صادر نکرد، بسیاری از دانشجویان و افرادی که می‌خواستند برای مهاجرت و صدور ویزای خود مدرک زبان بگیرند، دچار مشکل شدند. با وجود آزمون دولینگو، این مشکل تا حدود زیادی برطرف شد؛ زیرا این آزمون نیز از اعتبار بالایی برخوردار است و توسط بسیاری از دانشگاه‌های معتبر دنیا پذیرفته می‌شود.

پرداخت آزمون تافل

از جمله مواردی که این آزمون را جایگزین مناسبی برای آزمون‌های دیگر می‌کند، هزینه نسبتا پایین آن است که حدود 49 دلار در نظر گرفته می‌شود. آزمون دولینگو به صورت Adaptive یا تطبیقی برگزار می‌شود؛ به این معنی که سوالات بعدی که باید به آن‌ها پاسخ دهید بر مبنای پاسخ شما به سوالات قبلی است. اگر بتوانید به سوالات ابتدایی که راحت هستند پاسخ درستی بدهید، در نتیجه سوالات بعدی سخت‌تر خواهند شد و اگر جواب اشتباه را وارد کنید، سوالات به سطح پایین‌تر می‌زوند تا بتوانید آزمون را به اتمام برسانید. جهت پرداخت آزمون دولینگو میتوانید از سایت آریاپی استفاده کنید.

آزمون GRE؛ آزمونی برای سنجش توانایی تحصیلی

یکی از آزمون‌های بین المللی و مهمی که بسیاری از افراد آن را انجام می‌دهند، آزمون GRE است. این آزمون مناسب کسانی است که می‌خواهند در مراکز علمی معتبر در سرتاسر دنیا پدیرش تحصیلی بگیرند. در این آزمون، مهارت‌های تحصیلی اشخاص مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرد. از جمله مواردی که در آزمون GRE بررسی می‌شود، مهارت‌های محاسباتی و ریاضی، درک مطالب و همچنین مقاله نویسی است.

آزمون GRE دو نوع General و Subject دارد که این دو آزمون در محتوا و همچنین نحوه برگزاری آزمون با یکدیگر تفاوت دارند. آزمون GRE General با دو روش کامپیوتری و کاغذی برگزار می‌شود که شما می‌توانید با اختیار خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. در مقابل، آزمون GRE Subject فقط به صورت کاغذی برگزار می‌شود.

آزمون‌های تافل و آیلتس و پرداخت هزینه آن‌ها

دو مورد از شناخته شده‌ترین آزمون‌های بین المللی زبان انگلیسی، آزمون‌های تافل و آیلتس هستند که نمره و مدرک آن‌ها در بسیاری از دانشگاه‌های معتبر دنیا پدیرفته شده است. این دو آزمون متقاضیان بسیاری دارند و دانشجویان و افرادی که قصد مهاجرت دارند، می‌توانند با پرداخت آزمون تافل یا پرداخت آزمون آیلتس و انجام آزمون، از مدرک آن استفاده کنند.

هزینه آزمون های بین المللی

تمام این آزمون‌ها از جمله مهم‌ترین آزمون‌های بین المللی بودند که مدرک آن‌ها برای بسیاری از دانشگاه‌ها و کشورهای دنیا ارزش زیادی دارد. برای شرکت در این آزمون‌ها، علاوه بر این که باید مهارت‌های کافی را داشته باشید، باید هزینه آن‌ها را نیز پرداخت کنید. برای پرداخت هزینه این آزمون‌ها، می‌توانید از روش‌های متداول استفاده کنید؛ اما برای پرداخت امن و راحت و همچنین سریع، می‌توانید از خدمات یکی از بهترین وبسایت‌های پرداخت بین المللی در کشور یعنی آریاپی نیز بهره‌مند شوید.

در ایران، وبسایت‌های متعددی برای انجام چنین پرداخت‌هایی وجود دارند؛ اما آریاپی با توجه به سابقه درخشانی که در این زمینه ارائه دارد، بهترین گزینه خواهد بود. همچنین، با توجه به تفاوت زیاد نرخ دلار و ریال که باعث می‌شود هزینه زیادی برای این آزمون‌ها پرداخت شود، بهتر است که از یک روش امن و مطمئن برای انجام این پرداخت‌ها استفاده کنید.

پرداخت آزمون دولینگو

اهمیت پرداخت هزینه آزمون های بین المللی با آریاپی

آزمون‌های بین المللی موارد زیادی را شامل می‌شوند که در این مطلب تنها برخی از مهم‌ترین آن‌ها را مورد بررسی قرار دادیم. همچنین، یکی از بهترین وبسایت‌های پرداخت بین المللی در ایران را نیز به شما معرفی کردیم تا بتوانید از یک راه امن و مطمئن هزینه آزمون‌های خود را پرداخت کنید.

مزیت استفاده از سایت آریاپی علاوه بر معتبر بودن وبسایت، سرعت پرداخت و همچنین پشتیبانی از کاربران است. از دیگر خدمات ارائه شده در سایت آریاپی، خدمات مربوط به پی پال، خرید از وبسایت‌های خارجی، خدمات ویزا کارت و مستر کارت و غیره است که می‌توانید با ورود به وبسایت آریاپی به آدرس https://ariapay.io/ ، از خدمات این مجموعه معتبر استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین