جمعه 07 اردیبهشت 1403 - 26 Apr 2024
کد خبر: 101902
تاریخ انتشار: 1402/10/13 11:14
رویداد نمایشگاهی | نمایشگاه | نمایشگاه خودرو

نمایش ۵۰ خودروی جدید در اتوشو تبریز

خودرو اتوشو تبریز از روز گذشته به صورت رسمی فعالیت خود را در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی این شهر آغاز کرد.
نمایش ۵۰ خودروی جدید در اتوشو تبریز

خودرو اتوشو تبریز از روز گذشته به صورت رسمی فعالیت خود را در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی این شهر آغاز کرد. 

شرکت نیکاتیس برگزار کننده این نمایشگاه خودرو در شهر تبریز است و توانسته تا خودروسازان مختلف را در این رویداد گرد هم بیاورد. این نمایشگاه از ۱۲ تا ۱۵ دی ۱۴۰۲ برگزار می شود و علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۱ برای بازدید این رویداد اقدام کنند.

 این رویداد خودرویی شرکت های سایپا، پارس خودرو، سایپا سیتروئن، سایپا دیزل، زامیاد، شایان دیزل، فردا دیزل، فردا موتورز، مدیران خودرو، فونیکس، اکستریم و… حضور دارند و جدیدترین محصولات خود را به نمایش گذاشته اند. اتوشو تبریز که با رویکرد تحول صنعت خودرو برگزار شده است، شاهد حضور خودروهای جدید و برقی بوده و در این گردهمایی خودرویی محصولاتی چون جئومتری C، کامیونت فوتون برقی، چانگان ای استار و… برای اولین بار معرفی شده اند.

منبع:تیتر کوتاه

 

 

آغاز به کار اتوشو تبریز با حضور معاون وزیر صمت، مدیران ارشد صنایع استان آذربایجان شرقی، مدیران ارشد صنایع خودروسازی و… انجام شد. در حال حاضر علاقه مندان به صنعت خودرو می توانند با مراجعه به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر تبریز بازدیدی از بیش از ۵۰ مدل خودروی جدید را داشته باشند و فناوری جدید خودروهای برقی محصولات جدید را مشاهده نمایند. در این رویداد خودرویی امکان تست درایو برخی محصولات جدید فراهم شده است و کارگاه های تخصصی صنعت خودرو هم برگزار می شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://smtnews.ir/d/279kye