-

دلایل موافقت با وزیر پیشنهادی راه‌وشهرسازی

علی بیت‌اللهی ـ رئیس بخش زلزله‌شناسی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، اینجانب دکتر علی بیت‌اللهی، به‌عنوان عضو هیات‌علمی با تجربه ۲۵ساله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، با هدف کمک به تصمیم‌گیری شما، در رأی به سرکار خانم مهندس فرزانه صادق مالواجرد به‌عنوان وزیر راه و شهرسازی، موارد زیر را که حاصل تجربه و کار مطالعاتی ما در حیطه مسئولیتی ایشان بوده، حضورتان اظهار می‌دارد:

بیت اللهی

 ۱- خانم مهندس صادق مالواجرد در زمان معاونت وزارت راه و شهرسازی، مدیری مسلط به چالش‌های مسکن شهری و روستایی بوده و بیشترین توجه را در الحاق اراضی مناسب در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن و مکان‌یابی صحیح آنها و ساخت‌وساز ایمن داشته‌اند.

 ۲- خانم مهندس صادق مالواجرد، بیشترین توجه را به پدیده فرونشست زمین و کاهش ریسک محیط‌های شهری در زمان مسئولیت‌شان به‌عنوان معاون وزیر داشته‌اند.

 ۳- خانم مهندس صادق مالواجرد، بیشترین حمایت را درباره تهیه نقشه‌های حریم گسل‌ها در شهرها و رعایت ممنوعیت احداث ساختمان‌های با درجه اهمیت بسیار بالا مانند بیمارستان‌ها و مدارس، برج‌ها و... روی گسل‌ها به‌ عمل آوردند.

 ۴- خانم مهندس صادق مالواجرد، بیشترین جدیت را در زمینه حفظ فضای سبز شهری، رعایت دقیق مقررات و ضوابط، جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرقانونی داشته‌اند.

 ۵- خانم مهندس صادق مالواجرد، تسلط کامل بر چگونگی ارتباط زیرساخت‌های حمل‌ونقلی و سکونتگاه‌های شهری و روستایی دارند. زیرساخت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای، ریلی، هوایی و دریایی و ارتباط تنگاتنگ توسعه آنها با توسعه پایدار ملی از موضوعات راهبردی در نگاه کارشناسی ایشان بوده است.

 ۶- خانم مهندس صادق مالواجرد کارشناسی مسلط به قوانین و آشنا با ارکان وزارت راه و شهرسازی و از درون خانواده راه و شهرسازی‌ هستند و شخصیتی پاک‌دست، جدی و صادق دارند.

 امید می‌رود نمایندگان محترم مجلس با رأی قاطع خود به وزارت ایشان، کمک موثری در استمرار اقدامات و خدمات گسترده‌تر و موثرتر ایشان در حوزه‌های حمل‌ونقلی و مسکن و شهرسازی به‌عمل آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین