معرفی و تجلیل از واحدهای برتر شرکت پالایش نفت بندرعباس

در مراسمی ۴ واحد برتر شرکت پالایش نفت بندرعباس در سال ۱۴۰۲ معرفی و از مدیران آنان تجلیل شد.

صمت- بندرعباس؛ پس از ارزیابی عملکرد واحد های عملیاتی، تعمیراتی و ستادی این شرکت، در مراسمی ۴ واحد برتر به واسطه اقدامات در سال ۱۴۰۲ معرفی و تجلیل شدند.

براساس این گزارش در این مراسم واحد تقطیر در اتمسفر و خلاء شماره یک رتبه اول، اداره برنامه ریزی، کنترل و روش های نگهداری و تعمیرات رتبه دوم و اداره امور حقوقی و حاکمیتی شرکتی و اداره برنامه ریزی تولید بصورت مشترک رتبه سوم سال ۱۴۰۲ را کسب کردند.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس در این مراسم گفت: تولید مستمر متکی به فعالیت همه واحدهای فرآیندی با استفاده از توانمندی نیروی انسانی متخصص است که در این راستا با تمهیدات لازم، برنامه ریزی و حداکثر بهره گیری از ظرفیت ها توانستیم تولید را در شرایط مناسب حفظ کنیم.

دکتر احمد هاشمی افزود: در حال حاضر نیز به سوخت و فرآورده ای اصلی در کشور بالا است و در این شرایط حفظ تولید از اهمیت بالایی برخوردار است که در این راستا مسئولیت کارکنان در پالایشگاه نفت بندرعباس با توجه به شرایط دشواری مانند بدی آب و هوا و از سوی دیگر مقابله با تحریم ها و کاربری صحیح واحدهای فرآیندی بسیار حائز اهمیت است.

وی در رابطه با فرآیند انتتخاب واحد های برتر نیز گفت: در انتخاب واحدهای برتر پالایشگاه نفت بندرعباس ارتقای شاخصهای تولید و راهبری، عملکرد و راندمان کاری از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس تصریح کرد: واحد های برتر مطابق با دستورالعمل انتخاب واحد برتر و بر اساس عملکرد در برگزاری جلسات مدیریتی، میزان رضایتمندی همکاران، مدیریت انرژی، نظر معاونت های محترم شرکت، درصد شاخص عملکرد فرآیندها، درصد شاخص انطباق ممیزی ها، شاخص اقدامات اصلاحی، پیشگیرانه و بهبود، تحقق استراتژی ها، عملکرد سیستمی، مشارکت در مدلهای تعالی، میزان ساعات آموزشی و مدیریت دانش و تکنولوژی انتخاب می شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین