-

شرکت توسعه و ساخت خودرو برقی نوین ماهان «نبکا» با مدیریت پویا سالاری شریف ،واحد برگزیده ملی شد

شرکت توسعه و ساخت خودرو برقی نوین ماهان «نبکا» با مدیریت پویا سالاری شریف ،واحد برگزیده ملی شد

بیست‌وهشتمین سالروز ملی صنعت و معدن در سالن اجلاس سران با حضور مدیران حاکمیتی و دولتی از جمله وزیر محترم صمت جناب آقای دکتر علی آبادی ،ریاست صنایع کوچک کشور مهندس مقیمی، ریاست اتاق بازرگانی ایران جناب آقای حسن زاده ،جمعی از مدیران وتشکل های صنعتی و واحد های تولیدی برگزار شد .
در این آیین از کارآفرینان و فعالان برتر کشور تجلیل شد ،شرکت توسعه و ساخت خودرو برقی نوین ماهان با مدیریت پویا سالاری شریف از جمله واحد های صنعتی بود که در بخش تولید صنایع خودرو سازی موفق به دریافت لوح زرین و تقدیر از عباس علی آبادی وزیر صنعت ، معدن و تجارت شد .

Untitled (1)

گفتنی است شرکت توسعه و ساخت خودرو برقی نوین ماهان با نام تجاری «نبکا»با سرمایه‌گذاری مشترک صنایع خودروسازی کرمان و شرکت مپنا و در راستای بهبود برقی‌سازی صنعتی خودرو راه‌اندازی شده است. ما معتقدیم که وسایل نقلیه الکتریکی آینده صنعت حمل‌ونقل هستند و محصولات ما می‌توانند به ایجاد محیطی پاک‌تر و سالم‌تر کمک کنند، چشم‌انداز نبکا رهبری مسیر حمل‌ونقل برقی پایدار و ایجاد آینده‌ای است که در آن وسایل نقلیه برقی سازگار با محیط زیست و مقرون به صرفه برای همگان قابل دسترس باشد. در ادامه توضیحاتی درباره ارزش‌ها، چشم‌انداز و مأموریت نبکا ارائه کرده‌ایم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین