-
نویسنده<!-- -->:<!-- --> <!-- -->رپورتاژ

برترین مدل های مانتو

مانتو یکی از اجزای اصلی خرید خانم های ایرانی است که امروزه با وجود مد و تنوع آن مانتوها با مدل های گوناگون در بازار افزایش یافته و هر خانمی با توجه به نیاز و بودجه خود میتواند یک مانتو شیک و مد روز برای خود تهیه کند.

برترین مدل های مانتو

مانتو یکی از اجزای اصلی خرید خانم های ایرانی است که امروزه با وجود مد و تنوع آن مانتوها با مدل های گوناگون در بازار افزایش یافته و هر خانمی با توجه به نیاز و بودجه خود میتواند یک مانتو شیک و مد روز برای خود تهیه کند.

در این مقاله قصد داریم شما را با خرید مانتو از قبیل مانتو مزونی و مانتوهای شیک آشنا کنیم، لطفا تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مانتو مزونی

افراد خاص پسند همیشه برای انتخاب دچار مشکل هستند و در انتخاب مدل مانتو برای خودشان تردید دارند؛ اما با خرید مانتو های مزونی تقریبا بیشترین قسمت از مشکل آنها در این زمینه حل خواهد شد. اگر شما هم جزو افرادی هستید که در شرایط گوناگون به دنبال لباسهایی می باشید که خاص و مورد پسند باشند و قابل پوشیدن در مجالس، مهمانی ها و جلسات مهم، بهتر است مزون ها را دنبال کنید و از لباسهایی که توسط آنها طراحی میشود استفاده کنید.

طراحی مانتوهای مزونی به گونه ای است که با تمام سلیقه ها سازگاری دارد. مشتری مانتوهای مزونی اغلب کسانی هستند که سلیقه خاصی دارند و دوست دارند لباسهای تک بپوشند و همین دلیل مراجعه آنها به مزون هایی است که کارها و مدل های با کیفیت به مشتری تحویل می دهند.

مهم ترین نکات خرید مانتو مزونی:

  1. توجه به سابقه کار خیاط مزون دوز: خیاط مزون دوز شخصی است که انواع لباس و مانتو های زنانه را با مدل ها و طرح های مختلف قادر است بدوزد. به خاطر کارهای ظریف و تمیزی که امروزه مزون دوزها انجام می دهند بیشتر کارهای مارک و برند هستند.
  2. توجه به سن: یکی از مواردی که در خرید مانتوهای مزونی باید مورد توجه قرار گیرد در نظر گرفتن سن برای خرید مانتو مزونی است. مانتوهای مزونی به دلیل اینکه مدلهای خاصی دارند برای هر سنی مناسب نیستند و برای هر رده سنی باید متناسب با خودش مانتو تهیه شود.
  3. توجه به مدل مانتو: مانتو های مزونی دارای خصوصیات منحصر بفرد و خاص هستند و مدل آنها باید بر اساس اندام فرد در نظر گرفته شود مثلا برای افرادی با قد کوتاه همیشه مانتوهای فون یا چین دار پیشنهاد می شود.
  4. شناخت بهترین مدل ها: برای اینکه بتوانید از بین مانتوهای مزونی انتخاب بهتری داشته باشید باید در مورد انواع مدل های این نوع مانتو اطلاعات کافی داشته باشید.

معمولا نمیتوانیم مانتویی که برای محل کار مان استفاده میکنیم برای مجلس یا میهمانی هم استفاده کنیم؛ زیرا تفاوت های زیادی با هم دارند. اصولا مانتویی که برای محل کار استفاده می شود ساده تر از مانتو مجلسی یا اسپرت است. مانتو مزونی طوری طراحی میشوند که دقیقا مختص اندام شما و برای محلی که می خواهید در آن حضور پیدا کنید مناسب باشند.

مانتو زنانه شیک

مانتوها لباسهای خاصی هستند که بین خانم ها محبوبیت زیادی دارند و در اغلب موارد پوشیدن یکی از آنها شما و استایلتان را به حد چشمگیری جذاب می کند. پس برای معرفی انواع مانتو زنانه شیک در ادامه با ما همراه باشید.

انواع مدل مانتو شیک:

  1. مانتو جلو بسته: یکی از مدل های مانتو که همیشه و در هر فصلی شیک به نظر می رسد مانتو جلو بسته است. این مدل مانتو حتی در محیط دانشگاه هم قابل استفاده است و طرفداران زیادی دارد.
  2. مانتو کتی کوتاه: تنوع مدل مانتو کتی کوتاه زیاد است و خانم ها استقبال زیادی از این مدل کرده اند. جنس این گونه مانتو ها جنس پشمی برای فصل زمستان، پاکارد برای مهمانی و مجالس و جنس نخی برای تابستان کاربرد دارد و در کل می‌توانید در هر مراسم و مکانی از این مدل مانتو استفاده کنید به همین دلیل خانم‌ها طرفدار این مدل مانتوی کتی هستند .
  3. مانتو جلو باز: این مدل مانتوها طرفداران زیادی دارند و در سبکهای گوناگونی از جمله ساده، اسپرت و مجلسی تولید می شوند.
  4. مانتو مجلسی: این سبک مانتوها را نمی توان همه جا استفاده کرد و مناسب هر موقعیتی نیست و مانند لباس های شب مطابق با اندام و استایل شما طراحی و دوخته می شود.
  5. مانتو کژوال: استایل کژوال از دسته مانتوهایی است که کاملا راحت است و شما می توانید آن را با کتانی و شلوارهای پارچه ای مورد استفاده قرار دهید.

خرید مانتو

یکی از خرید های مهم خانمها در کشور ایران خرید مانتو می باشد، انتخاب درست این پوشینه میتواند تاثیر زیادی در زیبایی استایل شما داشته باشد.

برای اینکه بتوانید یک مانتو با خصوصیات مورد نظرتان بخرید باید فاکتورهای زیادی را در نظر بگیرید، در ادامه شما را با تعدادی از این خصوصیات آشنا خواهیم کرد.

نکات کلیدی و مهم خرید مانتو:

سایز مناسب: اینکه شما سایز بدن خود را بدانید و در انتخاب سایز لباستان اشتباه نکنید نکته بسیار مهمی است. مانتو نباید بیش از حد بزرگ یا کوچک باشد .

شیوه دوخت : دوخت مانتو نباید نمایان باشد و باید به شکلی دوخته شود که با اندام شما متناسب باشد.

راحتی مانتو: حرکت آزاد و راحتی که شما با پوشیدن مانتو احساس می کنید اهمیت بالایی دارد و هنگام پوشیدن لباس محدودیتی احساس نخواهید کرد.

مناسبت : اول تصمیم بگیرید از این مانتو برای چه مناسبتی می خواهید استفاده کنید و متناسب با همان خرید کنید.

مدل و استایل: مدلی که انتخاب میکنید حتما باید مطابق سلیقه ی شما باشد و وقتی آن را استفاده می کنید شما را جذاب تر کند.

جنس پارچه مانتو: پارچه ای که برای مانتوی انتخابی شما استفاده می شود اهمیت زیادی دارد. علاوه بر ظاهر زیبا نرم بودن بافت آنها نیز مهم است.

قیمت و کیفیت: تناسب قیمت و کیفیت در انتخاب مانتو حرف اول را میزند؛ درست است قیمت کیفیت همیشه گران تر است اما سعی کنید اندازه بودجه تان خرید کنید.

رنگ: در انتخاب رنگ مانتو دقت لازم را داشته باشید و سعی کنید هماهنگی لازم را با رنگ پوست، مو و سلیقه شخصیتان داشته باشد.

جزییات مانند دکمه، جیب و یقه تاثیر زیادی در زیبایی مانتو دارند و این امکان را به شما می دهند انتخاب خیلی بهتر و مناسب تری داشته باشید.

سخن پایانی

این روزها همه به دنبال یک فروشگاه مانتو معتبر با پشتوانه قوی میگردند تا خریدهای خود را بدون دغدغه و با خیال راحت انجام دهند. ما اینجاییم تا یکی از بزرگترین و معتبرترین فروشگاه های پر تنوع مانتو از جمله اداری، مجلسی، اسپرت و فصلی را خدمت شما معرفی کنیم. فروشگاه اینترنتی میر داماد فروشگاه برتری است که مطابق سلیقه شما و با بهره گیری از مدل های خاص و پارچه های درجه یک زیباترین محصولات را با قیمت هایی به صرفه در اختیار مشتریان قرار می دهد؛ جهت خرید مانتو از فروشگاه میر داماد به آدرس زیر یا وب سایت این فروشگاه مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین