-

معرفی فروشگاه آرک هیوندای

فروشگاه آرک هیوندای نمایندگی فروش لوازم برق صنعتی هیوندای Hyundai در لاله زار تهران است.

معرفی فروشگاه آرک هیوندای

فروشگاه آرک هیوندای نمایندگی فروش لوازم برق صنعتی هیوندای Hyundai در لاله زار تهران است. اگر قصد خرید کلید بی متال، فیوز مینیاتوری، انواع کنتاکتور، کلیدهای حرارتی و اتوماتیک هستید. برند هیوندای جز بهترین ها در این صنعت است.
مزیت مهم دیگر تولیدات این شرکت رعایت تمامی استانداردهای جهانی، CE و ISO و قیمت به مراتب مناسبتر نسبت به سایر شرکت های دیگر عرضه کننده است. در مورد لوازم برقی هیوندای البته شرط کیفیت در مقابل قیمت یک نتیجه برد برد برای فروشنده و خریدار است.

فروشگاه آرک هیوندای به نشانه اینترنتی ( https://archyundai.com ) حاشیه سود کمتری را برای خود در نظر میگیرد از این رو در میان کارفرمایان پروژه های برق صنعتی محبوب قرار گرفته است.

فروشگاه لوازم برق صنعتی هیوندای، آرک هیوندای

کاربرد وسیع برق صنعتی در زندگی امروزه انسان ها موجب شده است که تبدیل به یک حوزه اساسی در اقتصاد و خرید و فروش کالاهای الکترونیکی شود. تجهیزات برقی به به صورت کلی بر اساس دامنه استفاده در دسته بندی ولتاژ متوسط و پایین تقسیم بندی شده و یکی از اساسی ترین مسائل در مورد آنها، بررسی مشخصات فنی، کاتالوگ ها و همینطور برند تولیدکننده است.

نمایندگی لوازم برق صنعتی هیوندای

کم بودن کیفیت این قطعات میتواند دردسرساز باشد. بخصوص برای کارفرمایان برق صنعتی، مسئله حقوقی و حتی قانونی در پی خواهد داشت. کمپرسورها، آسانسورها، پمپ های آب، ماشین های کارگاهی و صنعتی، بالابرها و... نیاز مبرم به استفاده از این تجهیزات دارند.

لوازم برقی صنعتی Hyundai شامل دسته بندی های مختلف از جمله:

  • کنتاکتو هیوندای
  • فیوز مینیاتوری
  • کلید حرارتی
  • کلید اتوماتیک
  • کلید بی متال برند هیوندای
  • تجهیزات تابلو برق و تابلو فرمان
  • رله کنترل فاز و..

این محصولات گستره وسیعی را در برمیگیرند و اگر در مورد خرید و انتخاب آنها دچار شک و تردید هستید باید کارشناسان فروشگاه آرک هیوندای تماس بگیرید.

کنتاکتور هیوندای

کنتاکتور یک قطعه کاربردی و مهم است که روی مدارهای قدرت الکتریکی مورد استفاده قرار گرفته و قیمت کنتاکتور هیوندای نیز بر مبنای کیفیت ساخت، اندازه، راندمان کاری و کارایی تقسیم بندی و به گستره های وسیعی منتهی میگردد.

کنتاکتور هیوندای
این کنتاکتورها توسط هیوندای هم تولید میشوند. شرکت هیوندای کلیدها و کنتاکتورها را بر اساس ولتاژ، نرخ آمپر قابل استفاده و... تعیین قیمت و مشخصات میکند.

فیوز مینیاتوری هیوندای

فیوزهای مینیاتوری که با نام قطع کننده مدار نیز شناخته میشوند نوعی کلیدی خودکار هستند که برای محافظت از دستگاه های الکتریکی ولتاژ پایین مورد بهره برداری قرار میگیرند. عملکرد درست این کلیدهای اتومات، میتواند مسئله مرگ و زندگی را در تجهیزات برقی تعیین کند. درهرحال در بحث خرید فیوزهای مینیاتوری حتما به این موضوع دقت کنید که یک محصول توسط برند مبدأ و با رعایت استانداردها و کیفیت های مرسوم تولید شده باشد.

بی متال هیوندای

فروشگاه آرک هیوندای در زمینه عرضه بی متال نیز فعالیت تخصصی و حرفهای دارد. بی متال به عنوان رله شناخته میشود که در پنج مدل مختلف امکان استفاده از آن وجود خواهد داشت. یک دستگاه مهم برای حفاظت و ارتقا مقاومت الکتریکی به حساب می آیند.

  1. رله کنترل فاز
  2. رله خطای زمینی
  3. رله کنترل ولتاژ
  4. رله زمانی یا همان تایمر دار
  5. رله های حرارتی که با نام بی متال شناخته میشوند.

از جمله مهمترین ها خواهند بود.

کلید اتوماتیک برند هیوندای

این کلیدها زمانی که سایر قطعات مدار امکان قطع جریان فشارقوی را نداشته باشند وارد عمل میشوند و میتوان آنها را در سری های مختلف تهیه کرد. باز هم در مورد خرید کلید اتومات برند هیوندای، باتوجه به تعداد وسیع محصولات، شما نیاز به دریافت مشاوره تخصصی و راهنمایی در مورد خرید خواهید داشت.

کلید حرارتی Hyundai

کلیدهای حرارتی بر حسب آمپر انتخاب و تعیین رده میشوند. حفاظت از انواع الکتروموتورها بر عهده این قطعات خواهد بود. در تمامی پنل ها و همینطور تابلوهای برق ضروری است که از کلید حرارتی استفاده شود. شرکت هیوندای نیز باتجربه گسترده در زمینه تولیدات تخصصی الکترونیک و برق، میتواند شما را در مسیر دستیابی به محصولی باکیفیت و هماهنگ با نیاز یاری کند.

خرید آسان و بی دغدغه لوازم برق صنعتی هیوندای!

تجهیزات برقی صنعتی اگرچه توسط شرکت های زیادی تولید میشوند، اما به هرحال کلیشه های انتخاب پیچیدهای دارند. تفاوتی ندارد که قصد خرید تجهیزات حفاظتی برق و یا اندازه گیری و تابلو فرمان را دارید. مهم این است که بتوانید اولویت های خود را مشخص نموده و در نهایت بر همین مبنا یک محصول را در تعداد مشخص با قیمت مناسب سفارش دهید.

خانواده بزرگ و وسیع برند هیوندای موجب شده است که انتخاب برای کسانی که به این حوزه آشنایی کامل دارند آسان باشد. بر اساس دامنه استفاده و محدوده نیاز، تولیدات در رده های مختلف تقسیم بندی میشوند. البته حتما جهت خرید تجهیزات برقی هیوندای، به سراغ فروشندگان معتبر بروید. چون با مسئله جعل برند و لیبل مواجه هستیم که به خودی خود در بازار ایران جدی است.

فروشگاه آرک هیوندای پخش کننده انواع کنتاکتور، فیوز مینیاتوری، کلید حرارتی، کلید اتوماتیک و بی متال برند هیوندای Hyundai در خیابان لاله زار تهران است که به شما تضمین بهترین قیمت را می دهد. ارسال به سراسر ایران در کمترین زمان.

فروشگاه اینترنتی آرک هیوندای

آدرس: تهران، خیابان لاله زار جنوبی، رو بروی کوچه بوشهری، پاساژ بزرگ نور، طبقه 3 پلاک 15

تلفن دفتر: 02133996042

واحد فروش: 02133996043

مدیر فروش: 09122770532

سایت: https://archyundai.com

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*