-

راهسازی‌ با مشارکت خیران اصفهان

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: محور دهق-علویجه-اذان به طول ۴۰ کیلومتر نخستین پروژه راه‌سازی است که توسط خیران تامین اعتبار شده و تا مرحله قشر اساس و ابنیه فنی به اتمام رسیده است.

به گزارش صمت از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اصفهان، بهزاد شاهسوندی، معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: امروزه کاری که خیران در عرصه راه‌سازی و نگهداری راه انجام می‌دهند عملی مقدس و خدمتی بی‌نظیر است چراکه در راستای خدمت و یاری به مردم گام برمی‌دارند و مطمئنا خداوند اجر و پاداش عظیمی به آنها عطا می‌کند.

وی با اشاره به کمبود اعتبارات و نبود امکان ساماندهی بخش زیادی از راه‌ها به دلیل نبود اعتبار لازم، اذعان کرد: برای اینکه زمان از دست نرود و بهره‌برداری از راه‌ها تسریع شود باید از کمک‌های مردمی و خیران راه‌ساز که می‌خواهند در این راه خداپسندانه مشارکت داشته باشند استفاده کنیم. معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه از خیران راه‌ساز برای ساخت پروژه‌های راه‌سازی در این استان استقبال می‌کنیم، گفت: هم‌اکنون با مشارکت خیر راه‌ساز و به کارفرمایی خیریه امام رضا‌(ع) محور دهق-علویجه-اذان به طول ۴۰ کیلومتر تا مرحله قشر اساس و ابنیه فنی به اتمام رسیده و آماده اجرای قشر آسفالت است. وی بیان کرد: اعتبارات این محور باید از محل اعتبارات استانی و ملی تامین می‌شد اما به علت کمبود اعتبارات این پروژه نخستین پروژه راه‌سازی است که توسط خیران تامین اعتبار شد.

شاهسوندی افزود: عملیات اجرایی این پروژه در سال ۱۳۹۶ با هدف کاهش مسیر محور دهق به سمت تهران آغاز شده و با توجه به اقدامات به عمل آمده و پیشرفت فیزیکی قابل توجه پیش‌بینی می‌شود در سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۹۵ میلیارد ریال توسط خیر راه‌ساز برای احداث این پروژه هزینه شده است، گفت: با احداث کامل این محور، بخشی از بار ترافیکی استان چهارمحال و بختیاری به نجف‌آباد، دهق، علویجه، میمه و تهران که دارای رفت‌وآمد شبانه‌روزی حجم زیادی از خودروهای سبک و سنگین است، روان‌تر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*