دعوت از مشتریان بانک سرمایه برای شرکت در نظرسنجی میزان صیانت از مشتریان
همزمان با برگزاری «نخستین رویداد تنظیمگری و نظارت؛ همایش صیانت از مشتریان بانکها و مؤسسات اعتباری غیربانکی، چالش ها و راهکارها»، طرح «نظرسنجی صیانت از مشتریان بانکی» از تاریخ ۱۹ آذرماه ۱۴۰۴ لغایت ۱۵ دیماه سال جاری برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی بانک سرمایه، این نظرسنجی با هدف دریافت ارزیابی مشتریان از جنبههایی همچون رفتار و تعامل کارکنان، سرعت و کیفیت خدمات، شفافیت اطلاعات بانکی، سهولت استفاده از خدمات الکترونیکی و نحوه رسیدگی به شکایات از سوی بانک مرکزی طراحی و اجرا می شود.
به همین منظور از تمامی مشتریان گرامی بانک سرمایه دعوت می شود تا از طریق لینک رسمی زیر در نظرسنجی فوق شرکت نمایند:
https://cbi.ir/survey/34070.aspx
شایان ذکر است؛ این نظرسنجی بدون دریافت اطلاعات هویتی انجام میشود و پاسخها صرفاً به صورت تجمیعی و آماری مورد تحلیل قرار خواهد گرفت. یافتههای این طرح در سیاستگذاریهای مرتبط با بهبود کیفیت خدمات، ارتقای مشتریمداری و تقویت سازوکارهای صیانت از مشتریان بانکها و مؤسسات اعتباری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.