خدمت رسانی بانک سپه به زائران اربعین حسینی در مرزهای چذابه و شلمچه
بانک سپه با فراهم کردن امکانات لازم در پایانههای مرزی چذابه و شلمچه استان خوزستان، در حال ارائه خدمات رفاهی و مالی گسترده به زائران اربعین حسینی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، این بانک در استان خوزستان دو موکب خدمترسانی در پایانههای مرزی چذابه و شلمچه برپا کرده است تا خدمات رفاهی و مالی به زائران ورودی و خروجی ارائه دهد. این طرح با هدف تسهیل سفر زیارتی و ارتقای رفاه زائران به اجرا درآمده است.
بر اساس این گزارش، در چارچوب این طرح 600 هزار بطری آب معدنی برای استفاده زائران تامین شده و موکبها بهمدت 18 روز بهصورت مستمر از زائران پذیرایی میکنند.
در هر دو پایانه، ایستگاههای پذیرایی بزرگ مستقر شدهاند که خدماتی از جمله توزیع آب خنک، شربت، وعده صبحانه و غذای گرم ارائه میدهند.
در پایانه مرزی چذابه، بانک سپه علاوه بر خدمات موقت، بهصورت ثابت 30 چشمه حمام و سرویس بهداشتی مناسب احداث کرده که به گفته مسئولان طی دو سال اخیر با هدف ارتقای شرایط بهداشتی و رفاه مسافران طراحی و راهاندازی و مورد استفاده زائران قرار گرفته است.
برای تسهیل امور مالی زائران نیز 11 دستگاه خودپرداز سیار در مسیر زائران در استان مستقر شده است؛ این مجموعه شامل چهار دستگاه خودپرداز سالنی و هفت دستگاه خودپرداز خودرویی است که در نقاط پرتردد نصب شدهاند تا دسترسی به نقدینگی و خدمات بانکی برای زائران تسهیل شود.
مسئولان بانک سپه اعلام کردهاند که این اقدامات در چارچوب مصوبات ستاد مردمی اربعین حسینی این بانک به منظور ارتقای کیفیت خدماترسانی به زائران انجام گرفته است و عملیات خدمترسانی و امکانات ارائهشده مطابق مقررات بهداشتی و ایمنی تجهیز شدهاند تا روند پذیرایی بهصورت روان و منظم اجرا شود.