افتخاری دیگر برای گاج؛دریافت لوح رضایتمندی مشتری در نهمین اجلاس سراسری
در نهمین آیین تجلیل از «رضایتمندی مشتری» که با حضور مقامات عالیرتبه، مدیران صنایع برتر کشور، و با حمایت نهادهایی چون وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان توسعه تجارت، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (IDRO)، سازمان ایمیدرو، اتاق بازرگانی و جمعی از برندهای معتبر ملی برگزار شد

مهندس جوکار ،مدیریت محترم انتشارات بینالمللی گاج،بهپاس رویکرد مشتریمدار، نوآوری مستمر و کیفیتمحوری در خدمات آموزشی و فرهنگی، مفتخر به دریافت لوح افتخار رضایتمندی مشتری شد.
این رویداد در روز شنبه، یازدهم خردادماه ۱۴۰۴ در سالن همایشهای بینالمللی صدا و سیما برگزار گردید. در این همایش، ضمن تقدیر از مدیران منتخب، راهکارهایی برای ارتقاء تجربه مشتری در فضای کسبوکار نوین ایران ارائه شد.
گاج همواره بر این باور است که کیفیت، احترام به مخاطب، و هوشمندسازی آموزش، سه ضلع اصلی رضایت واقعی مشتریان هستند.
از اعتماد میلیونها دانشآموز، خانواده، معلم و مشاور سپاسگزاریم.
ما این افتخار را متعلق به شما میدانیم.
