با طراحی لوگو موشن حرفهای برندسازی کنید
با ارزشترین چیز برای یک کسب و کار، جلب توجه کاربران است. برندها در کل رسانههای اجتماعی و اینترنت برای جلب توجه کاربران رقابت میکنند و زمانی که نظر مخاطبان هدف خود را جلب کردند، به شهرت میرسند. در دنیای برندسازی، لوگو موشن میتواند بازی را برای شما تغییر دهد. لوگو موشن به خوبی توجه کاربر را جلب میکند و بر رفتار مصرف کننده تأثیر میگذارد. پس اگر میخواهید احساس لذت و علاقه را در مخاطبان خود ایجاد کنید، لوگو موشن میتواند شروعی عالی برای برندسازی باشد. در این بررسی درباره مفهوم لوگو موشن و مزایای آن صحبت میکنیم.
لوگو موشن چیست؟
لوگو موشن یا لوگوی متحرک فرآیند اضافه کردن حرکت به طراحی لوگو است. لوگو موشن تجربه تعاملی را برای کاربران فراهم میکند و در مقایسه با لوگو جذابتر است. مخاطبان به جای آنکه لوگو را به شکل ثابت و بیحرکت ببینند، آن را به صورت یک انیمیشن خاص مشاهده میکنند. امکان اینکه بتوانید در طراحی لوگو موشن یک مفهوم یا پیام را منتقل کنید، بیشتر از یک لوگوی ثابت بیجان است. چون المانهای بصری جذابتر و متحرک دارد که بیشتر از تصویر میتواند توجه مخاطب را جلب کند.
مزایای لوگو موشن برای برندینگ و تبلیغات کسب و کارها
بهطور کلی لوگو موشن میتواند به کاربران در شناخت هویت برند کمک کند، اما مزایای دیگری هم دارد، از جمله:
تعامل بهتر با کاربران
لوگوی متحرک توجه مشتریان بالقوه شما را به خود جلب میکند و آن را برای مدت طولانیتری در ذهن مخاطب نگه میدارد. هر چه در طراحی انیمیشن لوگو خلاقیت بیشتری وجود داشته باشد، احساس کنجکاوی مخاطبان تحریک میشود. آنها به دنبال معنای و مفهوم پشت طراحی لوگو موشن میروند و آن را با دیگران به اشتراک میگذارند.
افزایش آگاهی از برند
برای هر کسب و کاری، افزایش آگاهی از برند هدف اصلی رشد است. از آنجایی که لوگو موشنها در جذب مشتریان بهتر عمل میکنند، این تضمین را میدهند که افراد بیشتری با برند شما آشنا شود. سپس آنها به سایت یا پیج اینستاگرام شما میروند تا شناخت بیشتر از برند، محصولات و خدماتتان پیدا کنند و ببینید واقعاً چه کسی هستید.
ایجاد هویت بصری و شخصیت برای برند
لوگو موشنها باعث ایجاد ارتباط عاطفی بین شما و مشتریانتان میشوند. زمانی که بتوانید داستان برند خود را از طریق لوگوی متحرک بیان کنید، مخاطبان وفادار خود را پیدا خواهید کرد. مردم عاشق قصه هستند و دوست دارند معمای پشت هر داستانی را درک کنند. ترکیبی از افکتها، انیمیشنها به همراه موسیقی میتواند داستان متفاوت برند شما بازگو کند.
بازگشت سرمایه بهتر
هرچه کاربران بیشتری با نام برند شما در تعامل باشند، بازگشت سرمایه بالاتری خواهید داشت. اگر مخاطبان هدفتان لوگو موشن شما را جذاب و مفهومی بدانند، ارتباط خود را با شما بیشتر میکنند. هر چه تعامل بیشتر شود، به دنبال آن فروش نیز افزایش پیدا میکند. به این ترتیب، یک لوگو موشن به ظاهر ساده میتواند باعث درآمدزایی شود.
لوگو موشن چه کاربردهایی دارد؟
لوگوی متحرک را میتوانید به چند روش مختلف استفاده کنید و استفاده از آن به اهداف بازاریابی شما بستگی دارد. اما یک شرکت طراحی لوگو خوب میتواند کاری کند که لوگو موشن خود را در کانالهای بازاریابی مختلف استفاده کنید. این کانالها میتوانند شامل موارد زیر باشند:
تبلیغات در شبکههای اجتماعی
با طیف گستردهای از شبکههای اجتماعی، گزینههای زیادی برای محتوای ویدیوئی وجود دارند. برخی از رسانههای اجتماعی اجازه میدهند که از ویدئوها برای عکس پروفایل استفاده کنید، به این معنی که میتوانید لوگوی متحرک را در تصویر پروفایل خود قرار دهید. همچنین میتوانید یک پست جداگانه را برای لوگو موشن خود اختصاص دهید.
برندینگ در محتوای ویدئویی
تقریباً همه کسب و کارها از قدرت ویدئو آگاه هستند و آن را در استراتژی بازاریابی خود استفاده میکنند. ویدئو مهمترین فرمت محتوایی برای تعامل با مخاطبان است، زیرا مانند لوگو موشن متحرک و پویاست. قرار دادن لوگوی متحرک در ابتدا یا انتهای محتوای ویدیوئی میتواند راهی برای تحت تأثیر قرار دادن و جلب توجه کاربران باشد.
تبلیغات و برندینگ در ایمیل مارکتینگ
ایمیلها اغلب روش اصلی ارتباط بین کسب و کار و مشتریان بالقوه هستند. یک ایمیل حرفهای شامل طراحی زیبا، ارائه اطلاعات مؤثر و البته لوگو برند است. طراحی لوگو و اضافه کردن یک لوگو موشن به ایمیل میتواند توجه مخاطبان را جلب کند و باعث شود تا آنها روی لینکها کلیک کنند و وارد سایت شوند. این موضوع باعث افزایش بازدید و فروش میشود.
استفاده در سایت
سایت اغلب نقطه ورود اصلی مخاطبان هدف شما در فضای آنلاین است. سایت جایی است که شما کاربران را برای خرید محصولات یا استفاده از خدمات راهنمایی میکنید. پس یک سایت با طراحی خوب باید بتواند مخاطبان را به تعامل وادار کند. قرار دادن لوگو موشن در صفحه اول سایت میتواند اولین تأثیر مثبت را بر مخاطب بگذارد. با این کار میتوانید آنها را مدت زمان بیشتری در سایت نگهدارید.
استفاده در تبلیغات محیطی
تبلیغات دیجیتال محیطی به تبلیغاتی اطلاق میشود که روی صفحه نمایش در فضاهای عمومی ارائه میشوند. این نوع تبلیغات اغلب در مراکز خرید یا فضاهای عمومی نمایش داده خواهند شد. بنابراین تعامل کاربران با تبلیغاتی محیطی که لوگو موشن یک برند خاص را نمایش میدهند، نسبتاً آسان است و به سرعت در یک محیط عمومی جلب توجه میکند.
بهترین خدمات طراحی لوگو موشن را از کجا دریافت کنم؟
همان طور که متوجه شدید، جلب توجه و تعامل با کاربران میتواند پایه و اساس رشد و توسعه برند شما را شکل دهد. پس تا جایی که امکان دارد باید در بازار پر رقابت امروز خود را جلوی چشم مخاطبان هدفتان قرار دهید. لوگو موشن میتواند تصویر جدیدی از برند شما را نشان دهد و منجر به برندسازی شود.
مهم است که خدمات طراحی لوگو موشن برندتان را به شرکت معتبری بسپارید تا داستان کسب و کارتان را به شکلی خلاقه به تصویر بکشد. آژانس تبلیغاتی کارینو با تجربه ارزشمند و گسترده در فضای آنلاین میتواند به شما در برندسازی حرفهای کمک شایانی بکند. شما این امکان را دارید که در گام اول از تیم کارینو مشاوره رایگان دریافت کنید. سپس متخصصان این شرکت با توجه به ماهیت برند شما، طراحی لوگو موشن را انجام میدهند.