-

واکنش حزب‌الله لبنان به اقدام ضدصهیونیستی در تل‌آویو

حزب الله لبنان در پاسخ به عملیات ضد صهیونیستی در تل آویو اعلام کرد که راه مقاومت تا زمان نابودی اشغالگران ادامه خواهد داشت.

واکنش حزب‌الله لبنان به اقدام ضدصهیونیستی در تل‌آویو

جنبش حزب‌الله لبنان امروز، یکشنبه، در پاسخ به عملیات ضد صهیونیستی تل‌آویو بیانیه‌ای منتشر کرد و تأکید نمود که راه مقاومت تا زمان نابودی اشغالگران ادامه خواهد داشت.

جنبش حزب الله لبنان عملیات قهرمانانه تل‌آویو علیه نظامیان اشغالگر واحد ۸۲۰۰ را به ملت مظلوم فلسطین و گروه‌ها مقاومت فلسطین و به خانواده شهید قهرمان مجری عملیات  تبریک و تهنیت گفت و اعلام کرد که این قهرمان شهید با خون، شجاعت و ایمان خود عظمت این ملت مقاوم را در برابر اشغالگران اثبات کرد.

در بیانیه جنبش حزب الله لبنان آمده است که این عملیات و نظایر آن به هر شکل ممکن، بیانگر اراده و توانایی ملت فلسطین و واکنش واقعی و طبیعی در برابر اشغال، تجاوز و کشتار است.

در ادامه این بیانیه آمده است که جنبش‌های مقاومت امروز به این عملیات قهرمانانه افتخار می‌کنند و راه مقاومت و جهاد را تا رسیدن به پیروزی و رفع کابوس اشغالگری ادامه می دهند.

منابع محلی فلسطین امروز گزارش دادند که یک عملیات زیرگیری با کامیون نزدیک مقر موساد در شمال تل‌آویو رخ داده است، این حادثه در ایستگاه اتوبوس در منطقه "گلیلوت" در شمال تل‌آویو رخ داد.

رسانه‌های عبری گزارش دادند که این عملیات در نزدیکی ورودی پایگاه نظامی «گلیلوت» که مقر سرویس‌های اطلاعاتی اسرائیل از جمله موساد و یگان ۸۲۰۰ از بخش اطلاعات نظامی است، انجام شده است.

در این عملیات ۶ نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده و بیش از ۵۰ نظامی دیگر در این عملیات زخمی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین