-

نمایندگی فستو در لاله زار؛ فارکومارکت

فارکومارکت از جمله بهترین مراکز تجهیزات پنوماتیک در تهران است که به صورت تخصصی نیاز بازار را تامین کرده و از سوی برندهای معتبر چون فستو، لوازم تخصصی پنوماتیک را در دسترس خریداران قرار داده است. فارکو نمایندگی فستو در لاله زار است که توانسته انواع تجهیزات را با قیمت مناسب و کیفیت درجه یک به مشتریان عرضه کند؛ بدین ترتیب در طی سال‌های فعالیت خود در میان مشتریان، محبوبیت زیادی بدست آورده است.

نمایندگی فستو در لاله زار؛ فارکومارکت

کارشناسان در این مجموعه در تلاش هستند تا به شکل اصولی مشاوره‌های لازم را به خریداران ارائه داده و آن‌ها را راهنمایی کنند. نکته مثبتی که در این زمینه وجود دارد اینست که می‌توانید محصولات فستو یا طرح فستو را به طور اینترنتی یا حضوری از فارکومارکت در لاله زار خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

محصولات برند فستو

 به نقل از sciencedirect.com محصولات برند فستو از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار بوده و با دوام زیاد توانسته‌اند بهترین عملکرد را در بین قطعات پنوماتیک از خود نشان دهند. ابزارهای این برند در آلمان تهیه شده و با ارگونومی منحصر به فرد طراحی شده‌اند به همین دلیل هم در صنایع مختلف از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. قطعات این برند تنوع بسیار زیادی داشته و با ابتکار و نوآوری تهیه شده‌اند.

جک پنوماتیک فستو

جک پنوماتیک فستو تولید شده در آلمان از جمله بهترین تجهیزات پنوماتیک در صنایع مختلف به شمار می‌رود که در مدل‌های گوناگون تولید شده است. این نوع جک از برند فستو با هوای فشرده کار کرده و از نیروی آن به منظور حرکت دادن پیستون استفاده می‌شود. این نوع قطعات از این برند به شکلی طراحی شده‌اند که بارهای سنگین را به آسانی با هوای فشرده به منظور بلند کردن و پایین آوردن قطعات مختلف تامین می‌کنند. با دقت بالا و اطمینان با استفاده از بهترین متریال ساخته شده و توانسته‌اند عملکرد و دوام مناسبی را در صورت مصرف طولانی مدت از خود نشان دهند. از جمله مزایای جک پنوماتیک باید به کارایی سرعت آن اشاره داشته باشیم که توانسته حرکت و پاسخ سریعی را در هنگام کار از خود نشان داده و کارآمد عمل کند. این جک در انواع مختلفی در دسترس قرار گرفته است که از جمله مهمترین آن‌ها باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. جک یک طرفه: این محصول تنها در یک جهت حرکت کرده و اصولا در کارها و عملیات ساده‌ای چون باز کردن یک دریچه بکار گرفته می‌شود.
  2. جک دو طرفه: این نوع جک به دلیل طراحی منحصر به فردی که دارد در دو جهت حرکت کرده و به منظور عملیات‌های پیچیده بکار گرفته شده و برای جابجایی قطعات سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  3. جک تلسکوپی: این نوع قطعات چندین بخش داشته و در حالت تلسکوپی درون یکدیگر حرکت کرده و برای کورس طولانی با کمترین فضا بکار گرفته خواهند شد.
  4. جک چرخشی: این نوع جک حرکت چرخشی داشته و برای باز و بسته کردن شیر مصرف شده و در صنایع مختلف عملکرد فوق العاده‌ای از خود نشان داده است.

قیمت جک پنوماتیک فستو

در صورتی که به دنبال خرید جک پنوماتیک فستو هستید بهتر است به مراکز معتبر در این زمینه مراجعه کرده و کالا را با محصولات مشابه مقایسه کرده و سپس با توجه به قیمت و مشخصات ارائه شده آن را سفارش داده و خریداری کنید. فارکو مارکت بهترین گزینه به شمار می‌رود که با توجه به سایر فروشگاه‌ها محصولات خود را با قیمت مناسب و معقولانه در اختیار قرار داده است تا به راحتی آن را سفارشی کنید.

قیمت جک پنوماتیک فستو به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که از جمله مهمترین آن‌ها باید به قطر داخلی سیلندر و کورس جک اشاره داشته باشیم، بدین ترتیب در صورتی که قطر داخلی بیشتر باشد قطعا این وسیله با هزینه بیشتری در دسترس قرار می‌گیرد در نتیجه به هنگام تهیه به این موضوع دقت داشته باشید.

شیر برقی فستو

شیر برقی پنوماتیک فستو با عملکرد الکترونیکی فوق العاده خود در مدل‌ها و انواع مختلفی وجود داشته و با بهره مندی از نیروی الکتریکی کار کرده و میزان جریان هوا را در سیستم پنوماتیک را تنظیم کرده و حتی شرایطی را ایجاد می‌کند تا آن را قطع یا وصل کنید. این محصول انواع گوناگونی داشته که باید با توجه به نیاز خود آن را سفارش دهید به همین دلیل توصیه می‌شود در ابتدا با کارشناسان در این حوزه مشورت کرده و سپس به سفارش دادن آن بپردازید.

از نظر قیمت نیز فاکتورهای مختلفی در این زمینه دخیل هستند که مهمترین آن‌ها را باید اندازه و نوع شیر، کیفیت مواد استفاده شده، تکنولوژی بکار گرفته شده در ساخت، استانداردها و مقررات در نظر بگیریم. در نتیجه قیمت شیر برقی فستو به مشخصات فنی مشخص شده و تحت تاثیر فاکتورهای گوناگونی قرار می‌گیرد.

لیست قیمت محصولات فستو (طرح فستو)

در تهیه محصولات فستو بهتر است در ابتدا قیمت تجهیزات را با یکدیگر مقایسه کرده و سپس به خریداری کردن آن‌ها بپردازید. در این قسمت لیست قیمت محصولات فستو در اختیارتان قرار می‌گیرد تا با خیالی آسوده به خرید لوازم مورد نیاز خود بپردازید. لازم به ذکر است که محصولات موجود در فارکومارکت طرح فستو هستند. شما عزیزان جهت استعلام قیمت محصولات فستو اصل و یا تهیه آنها، می بایست با کارشناسان ما تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.

نمایندگی festo در تهران

در صورتی که به دنبال خرید بهترین تجهیزات پنوماتیک در تهران هستید بهتر است به نمایندگی festo در تهران مراجعه کرده و تجهیزات را با قیمت مناسب از نمایندگی خریداری کنید تا علاوه بر اینکه در بازه زمانی کوتاه در اختیارتان قرار می‌گیرد از تضمین اصالت و سلامت نیز برخوردار باشد، بر این اساس از جمله بهترین‌ها در این زمینه باید به فارکومارکت اشاره داشته باشیم که سال‌ها در این حوزه فعالیت داشته و شرایطی را ایجاد کرده تا با اطمینان خاطر محصولات را از برند فستو خریداری کنید. در صورتی که تمایل دارید تا در ابتدا با کارشناسان به طور مستقیم صحبت کرده و سپس با توجه به اطلاعات دریافت شده به خرید بپردازید کافی است در ابتدا 09127790228 تماس بگیرید، متخصصین با توجه به نیاز خریدار بهترین تجهیزات را به او معرفی کرده و راهنمای‌های لازم را در این زمینه ارائه می‌دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین