-

نقش بی‌بدیل صنعت نمایشگاهی در توسعه صادرات

نمایشگاه بین‌المللی کفپوش‌ها، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته، به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای تجاری و صنعتی در ایران، فرصتی برای معرفی آخرین دستاوردها و فناوری‌های این صنعت به شمار می‌رود.

صنعت-نمایشگاهی

محمدعلی دهقان دهنوی، معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در پیامی به مناسبت نمایشگاه بین‌المللی کفپوش‌ها، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته تاکید کرد این نمایشگاه با ارائه جدیدترین محصولات و خدمات و فراهم آوردن بستری برای تبادل اطلاعات و تجربیات بین فعالان این صنعت، می‌تواند نقش مهمی در توسعه و رشد این صنعت در ایران و جهان ایفا کند.

صنعت نمایشگاهی نقش مهم و تاثیرگذاری در ایجاد رونق اقتصادی، تقویت صادرات غیرنفتی، افزایش ارزش افزوده صنایع، اشتغالزایی، رونق و توسعه اقتصادی دارد. تقویت رویدادهای نمایشگاهی و استفاده بهینه از فرصت‌های ایجاد شده، علاوه بر منافع کلان و ملی، برای بنگاه‌ها و کسب وکارها نیز حائز فرصت‌های فراوانی است. بررسی‌ها حاکی از رابطه مثبت پیشرفت صنعت نمایشگاهی با رشد و توسعه اقتصادی و توان صنعتی کشورهاست؛ از همین رو تقویت این صنعت از ضروریات مسیر توسعه است.

سازمان توسعه تجارت ایران به عنوان متولی تجارت خارجی، با هدف توسعه صادرات غیرنفتی، حمایت از برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و پاویون‌ در دیگر کشورها را به طور جدی در دستور کار دارد و تقویت حضور شرکت‌های خارجی در نمایشگاه‌ها و همچنین حضور ایران در نمایشگاه‌های تخصصی خارج از کشور را با هدف معرفی کالاهای ایرانی و تنوع‌بخشی به بازارهای صادراتی دنبال می‌کند.

یکی از دلایل مهم حضور برند های بزرگ در نمایشگاه های تخصصی پیدا کردن شرکای کلیدی در تجارت خودشان است که فرصت بازاریابی B2B  و توسعه بازار را فراهم می‌کند.  در این راستا نمایشگاه بین‌المللی کفپوش‌ها، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته، به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای تجاری و صنعتی در ایران، فرصتی برای معرفی آخرین دستاوردها و فناوری‌های این صنعت به شمار می‌رود. این نمایشگاه محلی برای تبادل اطلاعات و تجربیات بین فعالان این حوزه است و به توسعه و رشد صنعت کفپوش و فرش ماشینی کمک می‌کند. در این نمایشگاه، شرکت‌های متعدد داخلی و خارجی حضور خواهند داشت تا جدیدترین محصولات خود را در زمینه‌های فرش ماشینی، نخ و الیاف، موکت، پارکت، انواع کفپوش، ماشین‌آلات و قطعات مربوطه و صنایع مرتبط به نمایش بگذارند. این نمایشگاه فرصتی برای معرفی فناوری‌های جدید و مواد اولیه مورد استفاده در صنعت فرش و کفپوش و همچنین برای برقراری روابط تجاری و افزایش شناخت برند شرکت‌هاست.

نمایشگاه بین‌المللی کفپوش‌ها، موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته، با ارائه جدیدترین محصولات و خدمات و فراهم آوردن بستری برای تبادل اطلاعات و تجربیات بین فعالان این صنعت، می‌تواند نقش مهمی در توسعه و رشد این صنعت در ایران و جهان ایفا کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین