-

مقایسه تور قشم با کیش در پاییز ۱۴۰۳؛ از قیمت تا شرایط سفر

در پاییز سفر به کدام یک از دو جزیره محبوب ایران را ترجیح می‌دهید؟ قشم یا کیش؟ پاییز فصل مناسبی برای سفر به کیش و قشم، دو جزیره جنوبی ایران است؛ اما ممکن است برخی از گردشگران در انتخاب میان این دو جزیره مردد باشند. از این رو در ادامه قصد داریم در خصوص مزایا و معایب سفر به این دو جزیره در فصل پاییز صحبت کنیم.

مقایسه تور قشم با کیش در پاییز 1403؛ از قیمت تا شرایط سفر

برای یک تصمیم‌گیری مناسب و تجربه سفری لذت‌بخش، همراه ما باشید تا به مقایسه تور قشم با کیش در پاییز بپردازیم و شما را در انتخاب پکیج تور قشم یا کیش راهنمایی کنیم.

آب و هوای کیش یا قشم؟ کدام برای سفر پاییز مناسب‌تر است؟

کیش و قشم از نظر آب و هوایی در 4 فصل سال تقریبا مشابه یکدیگر هستند. به‌طور کلی آب و هوای مناطق جنوبی ایران در بیشتر روزهای سال گرم است؛ اما پاییز دقیقا همان فصلی است که دمای کیش و قشم کمی کاهش یافته و فرصت برای رزرو پکیج تور قشم و کیش مناسب می‌شود. میانگین دمای قشم و کیش در فصل پاییز بین 24 تا 30 درجه سانتی‌گراد بوده و به‌همین علت می‌توانید از شب‌های این دو جزیره لذت ببرید و در روز به تفریحات آبی بپردازید.

مقایسه قیمت تور قشم و کیش در پاییز؛ افزایش یا کاهش؟

به‌طور کلی، قیمت تور قشم و کیش در فصل پاییز و زمستان، نسبت به بهار و تابستان بیشتر است؛ چرا که هوا معتدل‌تر بوده و گردشگران زیادی به این جزایر سفر می‌کنند. از این رو افزایش گردشگران منجر به بالا رفتن قیمت‌ها می‌شود؛ اما باید بدانید قیمت تور قشم در پاییز مناسب‌تر از تور کیش است. البته در تعیین قیمت، نوع هتل، نوع سفر، تعداد روزهای اقامت و... موثر هستند. شما می‌توانید یک هتل لوکس انتخاب کنید و با قیمت بیشتری سفر نمایید و یا با انتخاب یک هتل معمولی، از هزینه‌های سفر خود بکاهید. اصولا قیمت هتل و تفریحات در کیش بالاتر از قشم است؛ بنابراین قیمت تور قشم پاییز در مقایسه با تور کیش پاییز مناسب‌‌تر است.

مقایسه جاذبه‌های کیش و قشم؛ کدام برای سفر پاییزی پیشنهاد می‌شود؟

از نظر جاذبه و تفریحات، قشم مقصد بهتری برای سفر در پاییز است؛ چرا که جزیره کیش جاذبه‌های کمتری از قشم دارد و با تفریحات آبی و هتل‌های لوکس خود شناخته می‌شود؛ بنابراین سفر در فصل بهار یا اواخر تابستان به کیش جذاب‌تر از پاییز است. شما در قشم جاذبه زیادی برای دیدن ندارید؛ اما تفریحات آبی کیش بسیار جذاب است؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم به‌جای پاییز، فصل بهار را برای سفر به کیش انتخاب کنید. در مقابل قشم با طبیعت و جاذبه‌های جذاب و متنوع، در پاییز مقصدی ایده‌آل شناخته می‌شود.

مقایسه تور قشم و کیش از نظر اقامت؛ تور کیش پاییز یا قشم پاییز؟

در حالت کلی شما هر زمانی که به قشم سفر کنید، می‌توانید هتل‌های اقتصادی و یا اقامتگاه‌های بومگردی را رزرو کنید؛ بنابراین هزینه سفر شما از این جهت خیلی زیاد نمی‌شود. در مقابل کیش هتل‌های لوکس و فوق‌العاده‌ای دارد که برای اقامت در آن‌ها با تمامی امکانات باید هزینه بالایی بپردازید. این مسئله در فصل پاییز پررنگ‌تر است؛ چرا که افزایش گردشگران در این فصل روی قیمت هتل‌های کیش نیز تاثیر می‌گذارد. اگر سفری اقتصادی در پاییز می‌خواهید به قشم سفر کنید و در اقامتگاه‌های بومگردی و سنتی آن غرق لذت شوید؛ اما اگر هزینه برای شما مهم نیست، به کیش سفر کنید.

کیش 2

تور قشم یا کیش؟ برای خرید در پاییز کدام مقصد بهتر است؟

قیمت اجناس در کیش و قشم در فصل پاییز به دلیل افزایش تعداد گردشگران بیشتر از تابستان است. با این حال قیمت اجناس در قشم، ارزان‌تر از کیش است؛ چرا که کیش از مراکز خرید لوکس و عالی برخوردار بوده و همین مسئله سبب می‌شود کالاهای برند بیشتری برای عرضه داشته باشد و به همین علت خرید در کیش گران‌تر از قشم است. در مقابل قیمت اجناس در فصل پاییز در قشم ارزان‌تر است؛ بنابراین اگر هدف شما خرید است، پیشنهاد می‌کنیم قشم را برای سفر انتخاب کنید؛ اما اگر بودجه کافی دارید به کیش سفر کنید.

تفریحات شبانه کیش یا قشم؟ کدام مفرح‌تر است؟

قشم در مقایسه با کیش شب‌های آرام‌تری دارد و بیشتر مناسب گردشگرانی است که به دنبال سکوت و آرامش شبانه هستند. با این حال، برخی از بازارها و مراکز خرید تا دیروقت باز هستند و گردشگران می‌توانند شب را به گشت و گذار در این بازارها بگذرانند. کیش با داشتن کلوپ‌های شبانه، رستوران‌های ساحلی و برنامه‌های تفریحی متنوع، زندگی شبانه فعالی دارد. این جزیره به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای تفریحات شبانه شناخته می‌شود. اجرای کنسرت‌ها، جشنواره‌ها و برنامه‌های زنده موسیقی نیز از دیگر جذابیت‌های شبانه کیش است.

قشم یا کیش؟ کدام مقصد بهتری برای سفر پاییزی است؟

آب و هوای قشم و کیش در فصل پاییز تقریبا مشابه با یکدیگر است و از این جهت می‌توانید به هر یک از این دو جزیره که می‌خواهید سفر کنید. اگر هدف شما بازدید از جاذبه‌های گردشگری و جذاب است قشم و اگر هدف اصلی شما تفریحات آبی و اقامتی لوکس است کیش را انتخاب نمایید. در فصل پاییز خرید از قشم مقرون به‌صرفه‌تر از کیش است؛ اما در مقابل می‌توانید از مراکز خرید لوکس کیش کالای بیشتری بخرید. در نهایت اگر یک سفر اقتصادی می‌خواهید قشم و اگر یک سفر لوکس می‌خواهید در پاییز به کیش سفر کنید.

کیش - قشم

نگران هزینه نباشید. لحظه آخر، یکی از مجموعه‌های معتبری است که پکیج تور قشم و کیش را با قیمتی ارزان‌تر از همه جا ارائه می‌دهد. با مراجعه به سایت این مجموعه می‌توانید پکیج‌های قشم و کیش از آژانس‌های گردشگری مختلف را مشاهده کرده و ضمن مقایسه رزرو کنید. حظه آخر در حال حاضر به عنوان معتبرترین سایت ارائه دهنده تور لحظه آخری قشم به حساب می‌آید و از این نظر می‌توانید به طور کامل روی آن حساب باز کنید

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین