بهترین دستگاه دفع موش

موش بیماری‌های متعددی را در سراسر جهان به انسان‌ها انتقال می‌دهد که این بیماری‌ها به طورمستقیم به انسان انتقال می‌یابد. روش‌های انتقال بیماری، از طریق تماس با ادرار و فضله موش، گازگرفتگی انسان توسط موش، تماس با سطوحی که موش با آن تماس داشته باشد و ... انتقال می‌دهد.

بهترین دستگاه دفع موش

بهترین دستگاه دفع موش با استفاده از فناوری امواج فراصوت، حجم بالایی ازصدا را با فرکانس‌های مختلف در بازه‌ی شنوایی موش ایجاد کرده و موجب اختلال در سیستم شنوایی و عصبی آن ها می‌شود که در نتیجه موش را از محیط مورد نظر دور می‌کند.

چرا باید موش‌ها را از محل زندگی خود دور کنیم؟

موش‌ها، به آفات خطرناکی در ذخیره مواد غذایی و سلامتی انسان‌ها، تبدیل شده‌اند؛ که موجب انواع بیماری‌های خطرناکی مانند بیماری لایم، تب کلرادو، بابسیوسیز، ریکتزیا و... می‌شود.

بیماری هایی که از طریق موش به انسان انتقال می یابد

 با مطالعات و تحقیقاتی که انجام شده، مشخص شده است موش‌ها عامل انتقال بسیاری از ویروس‌ها، باکتری‌ها، اسپیروکت‌ها، ریکتزیا و قارچ‌ها هستند. روزانه هرموش 45  تا 250  فضله، چند صد مو و 10  تا 20  میلی لیتر ادرار از خود دفع می کند. بدین شکل موش‌ها می‌توانند تمامی فضای یک محیط مسکونی را آلوده کنند.

انواع بیماری‎هایی که از موش به انسان‌ها انتقال می‌دهد عبارتند از:

هانتا ویروس Hantavirus Pulmonary Syndrome

هانتا بیماریی است که زندگی انسان را تهدید می‌کند و عامل انتقال آن ویروسی است که از طریق  موش آهویی به انسان منتقل می‌شود و این انتقال ویروس از طریق ادرار و فضله‌های موش صورت می‌گیرد. علائم اولیه این بیماری شامل تب و لرز، دردهای عضلانی و در صورت پیشرفت بیماری علائمی نظیر سرفه‌های خشک، سردرد، تنگی نفس، تهوع و استفراغ را با خود به همراه خواهد داشت.

سالمونلا Salmonellosis

سالمونلا یک بیماری باکتریایی است که در سراسر جهان مشاهده شده است که از موش به انسان انتقال می‌یابد. علائم این بیماری در انسان شامل تب، گرفتگی عضله شکمی و اسهال می‌باشد و تا 7 روز نیز طول می‌کشد. کودکان و افراد سالمند باید مراقب باشند چون بیشتر در معرض ابتلا به این بیماری هستند.

طاعون Plague

بیماری طاعون، هم در انسان و هم اکثر جانوران دیگر اثرگذار می‌باشد. عامل انتقال این بیماری یک باکتریی به نام Yersinia Pestis بوده که از طریق جوندگانی مانند سنجاب های وحشی ، خرگوش، موش‌ها وموجودات دیگر انتقال می‌یابد.

دستگاه دور کننده موش

بسیاری از ما برای رهایی از شر موش‌های مزاحم راه‌های زیادی مانند سمپاشی خانگی یا تله موش را امتحان کرده‌ایم. بهترین دستگاه دفع موش که در 99 درصد انبار‌های شرکت‌ها از آن استفاده می‌کنند، دستگاه دفع موش آلتراسونیک است. همین مورد سبب می‌شود، مکان‌هایی که می‌توان جای مناسبی برای زندگی موش باشد را با استفاده از دستگاه دفع موش آلتراسونیک، دفع کرد.

مزیت های دستگاه آلتراسونیک

1. هنگام استفاده از دستگاه های موش‌یاب و یا تله موش‌ها معمولا شما به نحوی مجبور به تماس با موش یا لاشه آن می‌شوید که این کاملا بر خلاف اصول بهداشتی است و موجب انتقال و پراکنده شدن انواع ویروس‌ها در محیط می‌شود. اما هنگام دفع موش با صدا، موش‌ها خودشان محیط را ترک می‌کنند.

2. این روش مهربانانه‌ترین روش جلوگیری از حضور موش است، زیرا دیگر مجبور به کشتن آن نیستید، بلکه با به کارگیری دستگاه آلتراسونیک موجب می‌شود که موش محیط را ترک کند.

.3 اگر دستگاه فراری دادن موش را از یک فروشگاه مطمئن خریداری کنید، به صورت دائمی برای شما کار می‌کند. در حالی که در صورت استفاده از طعمه و سم‌ها باید شما به صورت دوره‎ای آن‌ها را تغییر و یا شارژ کنید.

دفع موش 2

نکات مهم در مورد خرید دستگاه دفع موش

برای خرید بهترین دستگاه دفع موش، به چند نکته مهم توجه کنید:

نوع دستگاه

دستگاه‌های التراسونیک معمولاً موثرترین گزینه‌ها هستند. این دستگاه‌ها با تولید امواج صوتی با فرکانس بالا، موش‌ها را دور می‌کنند.

کیفیت و برند

از برندهای معتبر خرید کنید تا از کیفیت و کارایی دستگاه مطمئن باشید. دستگاه‌های تقلبی ممکن است کارایی لازم را نداشته باشند. هرچه دستگاه کیفیت بهتری داشته باشد، طول عمر آن بیشتر می‌شود. البته باید توجه کرد که خدمات پس از فروش آن برند به چه صورت می‌باشد. 

محیط استفاده

توجه کنید که دستگاه برای محیط مورد نظر شما مناسب باشد. برخی دستگاه‌ها برای فضاهای بزرگتر و برخی برای فضاهای کوچکتر طراحی شده‌اند.

هزینه و بودجه

قیمت دستگاه‌ها می‌تواند بسته به برند و مدل آن متفاوت باشد. با توجه به بودجه خود دستگاهی را انتخاب کنید که بتواند کارایی مد نظر شما را هم فراهم کند. با خرید از بهترین دستگاه دفع موش می‌توانید علاوه‌بر پرداخت هزینه‌ای مناسب، محصولی با گارانتی و هم مطمئن داشته باشید.

دفع موش 3

بهترین دستگاه دور کننده حشرات را از کجا تهیه کنیم؟

اگر به دنبال بهترین دستگاه دفع حشرات و بهترین دستگاه‌ دفع موش هستید، فروشگاه پارسیان دافع به دلیل تنوع مدل و خدمات پس از فروش و پشتیبانی 24 ساعت می‌تواند به شما کمک کند که بهترین دستگاه با توجه به نیازتون رو انتخاب کنید.

چرا از ما خرید کنید؟

تنوع محصولات: پارسیان دافع مجموعه‌ای گسترده از دستگاه‌های دور کننده موجودات را با ویژگی‌ها و قیمت‌های مختلف ارائه می‌دهد تا بتوانید بهترین گزینه را بر اساس نیازهای خود انتخاب کنید.

کیفیت بالا: تمامی محصولات پارسیان دافع از برندهای معتبر که با بهترین تکنولوژی ساخته شده‌اند، می‌باشد.

قیمت مناسب: مجموعه پارسیان دافع برای اینکه بی‌واسطه این دستگاه‌هارا وارد می‌کند با کمترین قیمت ارائه داده می‌شود.

خدمات پس از فروش: تیم پارسیان دافع با خدمات 24 ساعته و با نمایندگان در تمامی شهر‌ها، به شما بهترین نوع خدمات را ارائه می‌دهند.

دستگاه دفع حشرات و دستگاه دفع موش هر دو با استفاده از امواج صوتی مخصوص، بدون نیاز به مواد شیمیایی، به شکلی ایمن و مؤثر موجودات مزاحم را از محیط دور می‌کنند.

جهت دسترسی هرچه سریع‌تر به این ابزار به این وبسایت ارجاع کرده یا با شماره ۰۹۳۷۲۰۱۲۲۱۹ و یا با ایمیل info@koohbist.comدر ارتباط باشید.

جمع بندی

طبق تحقیقات مرکز کنترل بیماری‌ها (CDC)، موش‌ها بیماری‌های متعددی را به انسان‌ها انتقال می‌دهند مانند بیماری لایم، تب کلرادو، بابسیوسیز، ریکتزیا. انتخاب بهترین دستگاه دفع موش به عوامل مختلفی مانند مساحت تحت پوشش، نوع فناوری بکار رفته، گارانتی و خدمات پس از فروش بستگی دارد. دستگاه‌های دور کننده حشرات با استفاده از امواج اولتراسونیک، نور UV و شوک الکتریکی، توانسته‌اند به راه‌حل‌های موثر و ایمنی برای مقابله با حشرات تبدیل شوند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین