-

برترین فروشندگان مواد شیمیایی اصل در ایران

اگر به دنبال مواد شیمیایی با کیفیت و معتبر هستید، در این مقاله به شما نشان داده خواهد شد که چگونه از میان هزاران تأمین‌کننده، بهترین و مطمئن‌ترین فروشندگان مواد شیمیایی اصل در ایران شناسایی می‌شوند. در این مقاله به فروشگاه هایی که به کیفیت، اعتبار و تنوع محصولاتشان شهرت دارند اشاره شده است. با همراهی این مطلب، اشیم، اطلاعات لازم برای انتخاب هوشمندانه و خرید ایمن را در اختیارتان قرار می دهد.

برترین فروشندگان مواد شیمیایی اصل در ایران

چرا انتخاب فروشندگان معتبر مواد شیمیایی اهمیت دارد؟

موضوعی که در طی دهه های گذشته بر اثر تجربه برای اوشیم مشخص شده است آن است که خریداران مواد شیمیایی همواره به دنبال با کیفیت ترین محصولات با مناسب ترین قیمت می باشند. اما شاید به جرئت بتوان گفت که کیفیت برای این دست از مصرف کنندگان به مراتب اهمیت بالاتری دارد، زیرا که عدم کیفیت مناسب در مواد شیمیایی اولیه می تواند سبب ایجاد ضررهای به مراتب بیشتری برای آنان شود. به طوری که هم مواد شیمیایی اولیه از بین برود و هم محصول دلخواه بدست نیاید. لذا فروشگاه اوشیم با اطلاع از اهمیت این موضوع، همواره سعی نموده است تا بهترین مکان را برای خرید مواد شیمیایی را به مصرف کنندگان گرامی معرفی نماید.

ویژگی‌های یک فروشنده معتبر مواد شیمیایی چیست؟

فروشگاه های معتبر مواد شیمیایی معمولا دارای چند ویژگی خاص می باشند که می توان آنها را با استفاده از این ویژگی ها شناسایی نمود.

  • توانایی عرضه انواع مواد شیمیایی هم به صورت عمده و هم به صورت خرد

  • عرضه انواع مواد شیمیایی با اصالت و به صورت اصل

  • تجربه و بابقه بالا

به طور معمول فروشندگان دارای اعتبار مواد شیمیایی توانایی عرضه محصولات خود هم به صورت عمده و هم به صورت خرد را دارا می باشند. این امر نشان می دهد که این فروشندگان می توانند از صنایع بزرگ تا تولیدکنندگان خرد را پشتیبانی نمایند که این خود گواهی بر اعتبار آنها می باشد.

از دیگر مواردی که می توان به عنوان یک فاکتور مهم جهت شناسایی فروشندگان معتبر مواد شیمیایی به آن اشاره نمود، ارائه مواد شیمیایی اصل می باشد. لازم به ذکر است که در اینجا بایستی اشاره کرد که ماده شیمیایی اصل با ماده شیمیایی خالص بسیار متفاوت است و نبایستی این دو موضوع را با یکدیگر اشتباه گرفت. فروشندگان معتبر مواد شیمیایی معمولا انواع محصولات خود را با درجات خلوص متفاوت، اما با برندهای معتبر و اصل ارائه می دهند.

تجربه دیگر عاملی است که می توان از طریق آن به یک فروشگاه معتبر مواد شیمیایی دست پیدا کرد. فروشگاه هایی مانند اشیم با سابقه نزدیک به 35 ساله، فروشگاه های حضوری در بازار تهران با سابقه طولانی تر و بسیاری از موارد دیگر از جمله فروشگاه هایی می باشند که با تجربه بالا، سالیان متمادی اقدام به عرضه مواد شیمیایی به سراسر کشور داشته اند، لذا تحربه را نه به عنوان شرطی کافی، بلکه به عنوان شرطی لازم برای انتخاب یک فروشگاه معتبر مواد شیمیایی می توان در نظر گرفت.

به صورت کلی ارائه مواد شیمیایی اصل به معنای افزایش سود، صرفه جویی در هزینه و زمان و ایجاد اعتماد ما بین خریدار و فروشنده می باشد.

مواد شیمیایی 2

نکات مهم در خرید مواد شیمیایی اصل و با کیفیت

توجه به نکات مختلف در هنگام خرید ماده شیمیایی اصل، ارتباط زیادی با درجه خلوص و میزان وزنی یا حجمی خرید آن ماده دارد. برای مثال در هنگام خرید یک ماده شیمیایی آزمایشگاهی با برندی معتبر مانند برند مرک، می توان خرید خود را با سایت رسمی این فروشگاه مقایسه نمود. با توجه به آنکه برندهای مواد شیمیایی در کشور ما دارای شعبه نیستند، لذا تمامی این مواد به صورت وارداتی عرضه می گردند. فلذا بررسی کردن مواردی مانند اوزان بسته بندی موجود در سایت برند اصلی، کد اصالت و مواردی از این قبیل می تواند در تشخیص اصل بودن یا نبودن محصول حائز اهمیت باشد. در برخی موارد مشاهده شده است که با آنکه ماده ای مشخص در وبسایت برند اصلی فاقد بسته بندی های 500 گرمی بوده است، اما در بازار ایران همان ماده با همان برند در این وزن به فروش می رسیده است که این خود گواهی است به غیراصل بودن آن کالا و آن فروشنده که بایستی حتما به آن توجه نمود.

معرفی بهترین فروشندگان مواد شیمیایی در ایران

بعد از توضیحات بسیاری که در زمینه تشخیص و خرید مواد شیمیایی اصل بیان شد، لازم است که در اینجا به معرفی چند مورد از این فروشگاه ها پرداخته شود. برای آن دسته از خریدارانی که علاقه مند به خرید حضوری مواد شیمیایی می باشند، مرکز خرید کیمیا یکی از بهترین مراکز جهت خرید کالای اصل می باشد. برای دسته دیگری که علاقه مند به خرید اینترنتی مواد شیمیایی هستند و در زمان و هزینه خود به این نحو صرفه جویی می نمایند، فروشگاه مواد شیمیایی اشیم می تواند بهترین گزینه باشد.

فروشگاه مواد شیمیایی اشیم تقریبا تمامی فاکتورها و عوامل لازم جهت معرفی به عنوان یک فروشگاه معتبر مواد شیمیایی را دارا می باشد که می توان اقلام اصل را از آن تهیه نمود. فروشگاهی با سابقه طولانی که تنوع بسیاری در سبد محصولات خود ایجاد نموده است و تمامی آنها را هم به صورت عمده و هم به صورت خرد به سراسر ایران عرضه می دارد. از مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی گرفته تا مواد شیمیایی دارویی، خوراکی، آرایشی-بهداشتی و غیره، همگی در سبد محصولات اشیم قرار گرفته اند. همچنین فروشگاه مواد شیمیایی اشیم به عنوان جامع ترین فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی همواره سعی نموده است تا گریدها یا درصدهای خلوص متفاوت از یک ماده شیمیایی را در فروشگاه خود موجود نماید. همچنین اشیم از این موارد نیز فراتر رفته و برخی از محصولات خود را با چندین برند مختلف عرضه می دارد. برای مثال رزین اپوکسی موجود در این فروشگاه با 4 برند مختلف با کیفیت ها و قیمت های گوناگون جهت کاربردهای مختلف عرضه می گردد. لذا با توجه به موارد فوق به نظر می رسد که فروشگاه مواد شیمیایی اشیم می تواند جزو برترین فروشگاه های مواد شیمیایی اصل در ایران باشد.

مواد شیمیایی 3

راهنمای خرید آنلاین مواد شیمیایی از فروشندگان معتبر

خرید حضوری که یکی از قدیمی ترین روش های خرید از گذشته تا به امروزه بوده و هست، اما در عصر حاضر، خرید آنلاین جای خریدهای حضوری را گرفته و بسیار پرطرفدار شده است. برای مثال، جهت ثبت سفارش و خرید از فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی اشیم چندین راه وجود دارد.

  • ثبت سفارش و خرید انواع مواد شیمیایی از طریق وبسایت فروشگاه

  • خرید انواع مواد شیمیایی و ثبت آنها از طریق شبکه های اجتماعی

  • ثبت سفارش و مشاوره خرید از طریق شماره های تماس موجود

با استفاده از این مسیرها می توان انواع مواد شیمیایی مانند رزین های، سیلیکون ها، نمک های پودری، حلال ها، چسب و موم، آنزیم ها، اسانس ها و غیره را به صورت خرد و یا عمده با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، از فروشگاه مواد شیمیایی اشیم با برندهای اصل تهیه نمود

تلفن های ثابت فروشگاه مواد شیمیایی اشیم: 88446925-021 و 88428964-021

موبایل: 09209091600

آدرس سایت فروشگاه مواد شیمیایی اشیم: www.oshim.ir

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین