-

معرفی بهترین دوره آموزشی آشنایی با صنعت حمل و نقل دریایی

موقعیت فوق‌العاده استراتژیک کشور ایران باعث شده است حمل و نقل دریایی بین‌المللی به یکی از روش‌های اساسی حمل در تجارت بین‌المللی با کشورهای دور و نزدیک تبدیل شود. مرزهای آبی، بنادر و اسکله‌های مجهز و دسترسی دریایی ایران به کشورهایی که عمده‌ترین مبادلات تجاری با آن‌ها انجام می‌شود، در کنار هزینه مناسب حمل دریایی، بستر پیشرفت و ارتباط بیشتر با دنیای بیرون را فراهم کرده است.

معرفی بهترین دوره آموزشی آشنایی با صنعت حمل و نقل دریایی

اما آیا می‌دانید برای ورود به دنیای حمل و نقل دریایی بین‌المللی به چه اطلاعاتی نیاز دارید؟ آیا می‌دانید کدام دوره آموزشی حمل و نقل بین‌المللی دریایی کامل و جامع بوده و شما را به دانش و تجربه کافی مجهز خواهد کرد؟

معرفی بهترین دوره آموزشی آشنایی با حمل و نقل بین‌المللی دریایی

حمل‌ و نقل بین‌المللی دریایی نقشی اساسی در تجارت ایران با کشورهای مختلف دارد. با توجه ‌به دسترسی به آب‌های خلیج‌فارس، دریای عمان و دریای خزر، بسیاری از کالاهای وارداتی و صادراتی از طریق دریایی حمل می‌شوند. لازم است بدانید که حمل دریایی برای کالاهایی با حجم و وزن انبوه بسیار مقرون‌به‌صرفه خواهد بود؛ چون هزینه این روش حمل از حمل هوایی ارزان‌تر بوده و از طرفی در هر بار بارگیری می‌توان کالاهای بسیار بیشتری را در مقایسه با حمل جاده‌ای ارسال کرد.

با این تفاسیر، آشنایی با قوانین و مقررات و مراحل حمل دریایی می‌تواند به تسریع ارسال کالاها کمک کرده و در هزینه و زمان کسب‌وکارها صرفه‌جویی کند. به ‌همین ‌دلیل، در ادامه یکی از بهترین دوره‌های آموزشی آشنایی با حمل و نقل بین‌المللی دریایی معرفی خواهد شد که توسط مؤسسه آموزشی راهبر دانش برگزار می‌شود.

مشخصات عمومی دوره آموزشی حمل و نقل بین‌المللی دریایی

شیوه برگزاری دوره

حضوری

ساختار دوره

تئوری

مدت دوره

12 ساعت

سطح دوره

پایه/ مقدماتی

مدرس

اساتید کمیته علمی دریایی

ارزشیابی پایان دوره

دارد

گواهی‌نامه

دارد

درباره دوره آموزشی حمل و نقل بین‌المللی دریایی مؤسسه راهبر دانش

دوره آموزشی حمل و نقل بین‌المللی دریایی دوره‌ای مقدماتی است که در آن مفاهیم پایه، تعاریف و اصطلاحات توسط برترین اساتید کمیته علمی دریایی ارائه می‌شود. در این دوره آموزشی، ساختار سازمانی کشتیرانی و صنعت حمل‌ و نقل دریایی بررسی می‌شود و قدیمی‌ترین شیوه حمل بین‌المللی از لحاظ ساختار تاریخی و شکل‌گیری مورد بحث قرار می‌گیرد.

حمل نقل 2

سرفصل‌های دوره آموزشی حمل و نقل بین‌المللی دریایی

  • دسته‌بندی انواع بار به تمیز و غیرتمیز؛
  • حمل‌ و نقل دریایی و ارتباط با بار کانتینر؛
  • حمل و نقل دریایی و ارتباط با حمل مواد نفتی؛
  • تعریف بندر؛
  • تفاوت بندر و ترمینال؛
  • تعریف بندر خشک؛
  • دسته‌بندی‌های اصلی نماینده کشتی؛
  • تعمیر و نگهداری کشتی در بندر؛
  • انواع بازرسی از کشتی در بندر؛
  • انواع قرارداد اجاره کشتی باری؛
  • مدیریت فنی کشتی.

مواد فوق از جمله مفاهیم کلیدی و اصلی هستند که در بهترین دوره آموزشی آشنایی با حمل و نقل بین‌المللی دریایی در مؤسسه راهبر دانش آموزش داده می‌شوند.

مخاطبان دوره آموزشی حمل و نقل دریایی بین‌المللی

مخاطبان بهترین دوره آموزشی آشنایی با حمل و نقل بین‌المللی دریایی می‌تواند یکی از گروه‌های زیر باشد:

  • تمام کسانی که برای ورود به دنیای حمل ‌و نقل بین‌المللی دریایی برنامه‌ریزی می‌کنند.
  • تمام کسانی که در شرکت‌های حمل ‌و نقل بین‌المللی مشغول به‌ کار هستند.
  • تمام کسانی که مایل به دریافت اطلاعات تخصصی در حوزه کاری خود هستند.
  • تمام دانشجویان رشته‌های مرتبط با حمل‌ و نقل و تجارت بین‌المللی که مایل به آمادگی برای ورود به بازار کار هستند.

چرا آموزش آشنایی با حمل و نقل دریایی بین‌المللی در راهبر دانش

در میان مؤسسه‌های آموزشی که دوره‌های آشنایی با روش‌های حمل‌ و نقل را ارائه می‌کنند، مؤسسه راهبر دانش انتخاب هوشمندانه‌تری خواهد بود؛ چون این مؤسسه به پشتوانه اساتید و کادر مجرب، به‌صورت ویژه و تخصصی فقط دوره‌های مربوط به روش‌های حمل ‌و نقل دریایی را برگزار می‌کند. این تمرکز ویژه روی یک حوزه باعث شده است تا آموزشی عمیق‌تر و کامل‌تر به دانشجویان ارائه شود. همین امر عامل اصلی موفقیت و ورود سریع فارغ‌التحصیلان دوره‌های آموزشی راهبر دانش به بازار کار است. بنابراین، اگر به ‌دنبال دریافت اطلاعاتی کامل و تخصصی در حوزه حمل و نقل بین‌المللی هستید، مؤسسه راهبر دانش با وجود تنوع بالای دوره‌های مقدماتی و تخصصی می‌تواند از شما متخصصی حرفه‌ای و تمام‌عیار بسازد.

حمل نقل 3

تجربه آموزش در بهترین دوره آشنایی با حمل و نقل دریایی با راهبر دانش

ورود به بازار کار، اولین هدف تمامی کسانی است که در رشته‌های مختلفی مانند تجارت بین‌المللی و غیره تحصیل کرده‌اند. دانشگاه اطلاعات پایه‌ای را در اختیار شما قرار داده و برای کسب تجربه و مهارت، باید وارد بازار کار شوید. در این راستا، برای کسب اطلاعات تخصصی‌تر و عمیق‌تر‌شدن در یک حوزه، لازم است در دوره‌‌های آموزشی مانند دوره آموزشی آشنایی با حمل و نقل بین‌المللی دریایی شرکت کنید. مؤسسه راهبر دانش با تکیه بر دانش بالای اساتید خود و امکانات و زیرساخت‌هایی که در اختیار دارد، تضمین می‌کند که با شرکت در دوره‌های آموزشی، با تلاش خود می‌توانید اطلاعاتی را کسب کنید که از شما یک متخصص حرفه‌ای و کاربلد می‌سازد. بنابراین، اگر به حوزه حمل ‌و نقل بین‌المللی علاقه‌مند هستید، فرصت را از دست ندهید و در بهترین دوره آموزشی آشنایی با حمل و نقل بین‌المللی که راهبر دانش برگزار می‌کند، شرکت کنید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین