-

دستگیره کابینت | کاربرد و انواع دستگیره کابینت

مقدمه: آیا میدانستید که انتخاب دستگیره کابینت نقش بسزایی در دیزاین کلی کابینت ها و کمد شما دارد ؟ جزئیات تاثیر بسزایی در دیزاین کلی کابینت ها می‌گذارد و انتخاب هوشمندانه میتواند سال‌ها زیبایی و ماندگاری را برای کابینت و کمدها و کشوها ارمغان بیاورد. یک دستگیره کابینت کلاسیک می‌تواند به کابینت های شما ظاهری با اصالت ببخشد در حالیکه دستگیره مدرن جذابیت خاص و فضایی مینیمال و شیک ایجاد می‌کند. در این مقاله ما شما را با انواع دستگیره‌ کابینت و کمد آشنا می‌کنیم و فروشگاهی که با اعتماد بتوانید از آن خرید کنید را نیز برای شما معرفی می‌کنیم.

 دستگیره کابینت | کاربرد و انواع دستگیره کابینت

انواع دستگیره کابینت در مدل های مختلف

دستگیره کابینت بر اساس مدل و نوع نصب در شکل های مختلفی هستند. از جدیدترین و نوآورانه‌ترین  مدل ها   تا  مدل های کلاسیک و قدیمی شامل طرح های مشخصی هستند که به آن صفحه( کلاسیک، نئوکلاسیک  و مدرن ) می گویند.  در زیر لیستی از انواع دستگیره کابینت ذکر شده است.

  1. دستگیره کابینت تک پیچ
  2. دستگیره کابینت دوپیچ (خطی، میله ای)
  3. دستگیره کابینت توکار
  4. دستگیره کابینت مخفی
  5. دستگیره  شاخه ای
  6. دستگیره آویز

 

جنس دستگیره کابینت ‌از چیست؟

اگر شما هم به دنبال انتخاب جنس مناسب برای دستگیره ها هستید باید بدانید که دستگیره های  کابینت موجود در ایران معمولا از جنس های مختلفی مانند زاماک، مس، آلومینیوم، دستگیره چوبی، دستگیره فلزی، استیل، سرامیک، مسوار، برنجی، پلاستیک و شیشه ای تشکیل شده اند. همچنین باید توجه کنید  جنس میتواند در وزن محصول تاثیر گذار باشد برای مثال  جنس پلاستیک از فلز آبکاری شده و زاماک قطعا سبک تر است و با سفارش همراه با ارسال پس کرایه که وزن محصول مورد توجه قرار میگیره تاثیر گذار است.

همچنین از نظر مقاومت باید بگوییم که جنس هایی مثل فلز و آلومینیوم مقاومت بیشتری در برابر پلاستیک دارند اما این به معنای بد بودن دستگیره های پلاستیکی نیست زیرا آن ها از پلاستیک فشرده و مقاوم ساخته شده اند.

برای محیط های مرطوب نیز باید به جنس محصول توجه کرد که دچار زنگ زدگی نشود و آبکاری شده باد یا از جنس پلاستیکی باشد.

بررسی قیمت دستگیره کابینت

یکی از پارامترهای مهم در انتخاب هر کالایی بودجه و قیمت است.

قیمت دستگیره کابینت به عوامل مختلفی از جمله، تعداد سفارش، جنس کالا، مدل دستگیره، بدند، ابکاری، وزن و ... بستگی دارد.

همچنین باتوجه به  نوسانات قیمت در بازار و مدل های مختلفی  که موجود هستند ما نمیتوانیم قیمت دقیقی را بیان کنیم.

 بنابراین برای اطلاع دقیق از قیمت‌های دستگیره می‌توانید وارد سایت فروشگاهی پادوکو شوید و با توجه به سلیقه و بودجه خود تمامی قیمت‌ها از ارزان ترین  تا لاکچری ترین مدل‌ها را  می‌توانید مشاهده کنید.

دستگیره 2

 

خرید دستگیره کابینت ( آنلاین و حضوری)

فروشگاه آنلاین پادوکو بستری را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است تا مشتریان به صورت آنلاین  از طریق سایت پادوکو و یا به صورت حضوری و تلفنی برای خرید دستگیره کابینت  اقدام کنند.

خرید دستگیره کابینت به صورت عمده و تکی با تخفیفات ویژه  توسط شرکت قابل سفارش است بدین گونه که با خرید تعداد بیشتر تخفیفات بیشتری نیز شامل شما می‌شود و امکان همکاری با صاحبان مشاغل و کسب و کارها در صنایع مختلف کمد و کابینت سازی هستیم.

 

نکاتی که هنگام خرید دستگیره کابینت باید به آن توجه کنید!

اولین نکته ای که هنگام خرید دستگیره کابینت باید به آن توجه شود دیزاین و سبک کابینت و کمدهای شماست.

دستگیره ها باید با رنگ و سبک کابینت و جنس آن همخوانی داشته باشد تا ظاهری زیباتر به کابینت و کمدها ببخشد.

همچنین برای کابینت‌های مدرن می‌توانید از دستگیره شاخه ای و مخفی استفاده کنید  و رنگ های مدرن مانند کروم، سفید و مشکی مات مات و براق  بسیار پرطرفدار هستند.

 برای کابینت های کلاسیک نیز از دستگیره چوبی و با رنگ های طلایی و قهوه ای و زیتونی  استفاده کنید.

و نکته ی دیگر این است که علاوه برجنس و کیفیت محصول در انتخاب دستگیره دو پیچ باید فاصله پیچ تا پیچ آن ها با سوراخ های تعبیه شده برروی کابینت همخوانی داشته باشند.

 

برندهای معروف دستگیره کابینت کدامند؟

انتخاب برندهای شناخته شده که محصولات با کیفیتی ارائه می دهند بسیار با اهمیت است  که  کالا در طولانی مدت دچار شکستگی  و خط و خش  و زنگ زدگی نشود.

برندهای معروف شامل : دستگیره کابینت ملونی، بهسازان، بورتی ، استیل و ..است که در مجموعه فروشگاهی پادوکو قابل مشاهده می باشد.

همچنین خرید از فروشگاه‌های معتبر مانند پادوکو بسیار مهم است زیرا این فروشگاه‌ها به کیفیت محصول اهیمت می دهند و محصولاتی با کیفیت بالا و ضمانت اصالت فیزیکی کالا  ارایه می‌دهند و به رضایت مشتری ارزش زیادی قائل هستند.

 

مزایای خرید دستگیره کابینت از شرکت پادوکو

شرکت پادوکو با  بیش از نیم قرن تجربه در زمینه تولید و عرضه انواع دستگیره کابینت با کیفیت بالا و قیمت مناسب خدمات ویژه ای را برای مشتریان در نظر گرفته است و تمامی محصولات موجود در سایت دارای ضمانت کیفیت و اصالت کالا هستند و چنانچه در صورتی که سفارش شما دارای شکستگی و خط و خش و.. باشد طی یک هفته می توانید محصول را برای ما بفرستید و آن را تعویض کنیم و همچنین در صورت درخواست شما هزینه دریافت شده عودت داده می‌شود. 

از دیگر خدمات شرکت شامل مزایای زیر است"

  • ارسال سریع به تمام نقاط ایران
  • خدمات پس از فروش
  • مشاوره تخصصی و رایگان در انتخاب دستگیره
  • تخفیفات ویژه
  • کیفیت بالا
  • تضمین کالا و اصالت فیزیکی کالا
  •  امکان عودت وجه
  • تنوع بی نظیر
  • قیمت‌های منصفانه
  • امکان خرید حضوری و تلفنی و آنلاین از سایت پادوکو

 

نتیجه گیری:

آیا به دنبال تغییر اساسی و دگرگونی در آشپرخانه‌ی خود هستید ؟ و یا دستگیره کابینت شما شکسته است و دنبال خرید دستگیره جایگزین هستید که با دیگر دستگیره ها همخوانی داشته باشد؟  و یا شما در حال طراحی کابینت هستید بهترین گزینه این است که  همین حالا وارد سایت فروشگاهی آنلاین پادوکو شوید‌.

دستگیره های کابینت پادوکو با تنوع بی نظیر و کیفیت عالی انتخاب ایده آلی برای شماست.

با خرید از پادوکو هم در هزینه هایتان صرفه جویی کنید و هم آشپرخانه‌ تان را به یک شاهکار زیبا و ماندگار تبدیل کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین