-

گام بلند بانک مسکن بوشهر در نهضت ملی مسکن

مدیریت شعب بانک مسکن استان بوشهر از پرداخت تسهیلات مشارکت مدنی(احداث) برای تکمیل ۵ هزار و ۹۹۶ واحد از طرح های نهضت ملی مسکن استان بوشهر خبر داد.

گام بلند بانک مسکن بوشهر در نهضت ملی مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا؛ مرتضی دهداری‌زاده، مدیر شعب بانک مسکن بوشهر با بیان این مطلب گفت: تاکنون قرارداد پرداخت تسهیلات حدود ۵ هزارو ۹۹۶ واحد نهضت ملی مسکن  بانک مسکن منعقد شده که از این میزان ۷۵۹ واحد مربوط به پروژه‌های خودمالک و ۵ هزارو ۲۳۷ واحد  مربوط به پروژه‌های مسکن دولتی است.

وی با بیان این که بیشتر قراردادهای منعقد شده طرح نهضت ملی مسکن در استان بوشهر مربوط به این بانک ‌است؛افزود: مبلغ قراردادهای پروژه‌های خودمالک شهری و روستایی منعقد شده از سوی این بانک ۲ هزار و ۸۰۶ میلیارد ریال است که تاکنون ۲ هزارو ۱۸۸ میلیارد ریال سهم الشرکه این تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

مدیر شعب بانک مسکن استان بوشهر یادآور شد:همچنین مبلغ قرارداد پروژه‌های مسکن دولتی نیز ۲۱ هزار و ۱۰۹میلیارد ریال بوده که مبلغ  ۸ هزارو ۵۵۰ میلیارد ریال سهم الشرکه تسهیلات پرداخت شده است.

وی با تأکید بر این که این بانک همواره در تلاش است تا موجبات رونق بازار مسکن و خانه‌دار شدن مردم را فراهم کند؛ اظهار داشت: انعقاد قرارداد  ۵ هزار و ۹۹۶واحد مسکونی و پرداخت تسهیلات ملی مسکن موجب شده این بانک رتبه نخست را در میان بانک‌های استان کسب کند.

مدیر شعب بانک مسکن استان بوشهر همچنین به سایر خدمات این بانک به اختصار اشاره کرد و گفت:  از ابتدای سال ۱۴۰۲  تاکنون به ۶۱  زوج استان ۱۲۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و به  ۱۳۷ متقاضی تسهیلات ودیعه مسکن به مبلغ ۹۶ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

دهداری زاده یادآور شد: همچنین طی مدت یاد شده مبلغ ۱۴۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات فرزندآوری به  ۲۷۳ متقاضی واگذار گردیده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

بخش‌های ستاره دار الزامی است
*
*

آخرین اخبار

پربازدیدترین